Voiko 60 kiloinen ratsastaa 140-145cm ponilla?
60k liian paljon?
9
83
Vastaukset
Voi oikein helpostikin.
- liisaaww1999
kyllä voi:)
- poniparas123
Kyllä! Poni jaksaa kantaa helposti tuollaisen taakan (riippuu rakenteesta) :)
- minävaan :DD
Riippuu ponin rakenteesta. Ponien painoraja on yleensä se 60-65kg. (:
- mahollista?
Pakko kysyy tässä samalla et voisko 170cm pitkä ja 55kg mennä 130cm sirolla ponilla? Epäilen et ei mut kysyn silti. :)
- Selssi
Voi, mutta miksi pitäisi? Tuon painoisen poni kantaa helposti, mutta liian pienestä ponista ei saa tukea. Sama kuin istuisit heiluvan riman päällä.
Mikset ratsasta sopivan kokoisella hevosella? Siis hevosella, ei ponilla:
- mahollista?
Eiku mietin kun tallillani on yks ton kokoinen poni joka on aikamoinen veijari. Ihan mielenkiinnolla olisi kiva kokeilla mut kyllä on tosiaankin aivan liian pieni! Aattelin vaa et oiskohan mahollista joskus kokeilla.
Kyllä se poni kokeilun kestää eikä siitä mitenkään kärsi. Oma olosi tosin voi olla aika hutera noin pienen ponin selässä kun jalkasi ovat rusetilla sen mahan alla, tai sitten istut satulassa kuin jockey. Jos olisi tarkoitus enemmänkin sillä ratsastaa, sanoisin heti että ei, mutta kokeilusta ei ole haittaa.
- Kasiro
Olen samaa mieltä kuin Lampinajadi, kyllä se kokeilun kestää. Kestätkö sinä, se onkin eri juttu, mutta siitähän ei ollut kysekkään.
Jos olet liian iso, sen on helppo heittää sinut selästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616943Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414885- 792722
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412029- 181868
- 301637
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121542Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151379- 241264
- 151176