Oisko suuntaa antavia arvioita?Aloitin heittämisen vastikään.Penkki 115,rv110 ja syväkyykky 140 kg.Keppi lentää reilu 40 m.Miten pitkälle noilla voimatasoilla vois lentää 800g keihäs kun tekniikan saa suht.kuntoon?.Nyt se on ihan perseestä.
Keihäsmetrit
Sepo
2
102
Vastaukset
- 9696
Itse heitin suunnilleen samanlaisilla voima-arvoilla 75m, joten toivoa paremmasta on. Keihäänheitto on onneksi paljon muutakin kuin vain punttisalivoimaa.
- Anonyymi
Pitäisi olla heittovoimaa enemmän. Perusvoimataso on jo hyvä, mutta tarvitaan juuri heittotekniikkaharjoitusta ja heittoharjoituksia eri välineillä, kivillä ja heittopainoilla ja talvella tietenkin lumipalloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663062Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111694
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123977
- 93943
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84819