Kuinka usein/mitä syödä juoda päivän mittaan ylipainoa on reilut 30.kiloo kuukauden ollu laihiksella peräti pari kiloa lähteny hedelmiä ja leipää en syö ja puurot tökkii kuntoilua en voi harrastaa kuuteen viikkoon polvivamman takia
ei osaa
1
98
Vastaukset
- rfrder
syöt alimman sallitun kalorimäärän eli 1200 /päivä. Et enempää. Lasket kalorit kaikesta mitä paat suustas sisään. Kalorit saat tietää mm. kalorilaskuri.fi sivustolta, kirjota paperille niitä ja ynnäät päivän mittaan mitä oot syöny, ja paljonko saat vielä syyä.Laihut nopeesti.Mutta koska tuo ruoka määrä on aika pieni, sun tulee sisällyttää kaikki proteiinit ja vitamiinit niistä ruuista. Eli, hedelmiä, vihanneksia, puuro, ehkä rahkaa, jugurttia, kana/lihaa vähäsen, vaihat kevyttuotteisiin kaiken margariini, maito, jugurtti rasvattomat siis.
Kontrolloi laihtumistasi niin ettet laihu enempää kuin 1kilo/viikko, sitä suositellaan, tai 0.5 kiloo/vko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221