Voisiko joku ihana ihminen suomentaa seuraavan videon mulle:) tai ainakin pääpiirteittäin, että mikä on jutun salaisuus. Kiitos kovasti !
http://sixpackshortcuts.com/page/index/b?afid=2634&click_id=1022afb07314732f32f78e6f2f8202&offer_id=6&c1=FromFatToSixPackAbsTerryCrews&c2=ANNOTATION&c3=&source=youtube
Apuaaa!
2
72
Vastaukset
- ssooppii
Se on myyntivideo. Käännökseni on aika vapaa.
Tämä Sänkisen Mike kauppaa videotaan, jossa annetaan ruoka - ja voimailuohjeita, jotta saadaan aikaiseksi näkyvät vatsapoimut.
Sänkisen mielestä 3 yleisintä virhettä vatsapoimujen hankkimisessa ovat: liiallinen hidasliikkeinen, aerobinen liikunta, siis matalan intensiteetin liikunta. Lukuisten vatsarutistusten tekeminen. Sänkisen Mike sanoo ettei hän tee abseja ollenkaan. Se kolmas liittyy ilmeisesti ruokaan, liiallinen laihduttaminen, siis ruuatta oleminen ja harjoittelu.
Sänkisen poika puhuu afterburnerista, siis jälkipoltosta, joka on harjoittelun idea.
Aika kova hinta niille vatsapoimuille tulee, taisi olla 99 taalaa paketti.
Jutun salaisuus on että myydään ihmisille vatsapoimujen kehittämisohjelma. - jeejeej1
just, eli pelkkää paskaa koko mikke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713