Luulajan kirppis

millainen paikka?

Oisko kellään kokemusta Luulajan kirppiksestä,millainen hintataso,paikka ja millaista myytävä tavara?
Kannattaako Oulusta tulla,onko paikka sen väärti:)

14

11711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariisihelsinki

      Siis mistä "Kirppiksestä" Luleåssa puhut?
      Luleåssa on useampia paikkoja joissa myydään käytettyjä tavaroita, mutta tuskin yhtään niin halpaaa että sinne kannattaa ajaa Oulusta Luleåon edestakaisin ja jäis voitolle :O

    • arcus luleå

      Mainoksessa luki,
      Maankuulu kirpputorimatka Luulajaan 26.10.2013
      Arcus Luleå
      Muuta en asiasta tiedä,siksi kyselenkin :)

      • saabilainen

        Se Arcuksen kirpputori on tosi suuri. Myyjiä sadoittain ja sinne tulee tuhansia ihmisiä ostamaan. Näin paikallisesta Norrbotten-Kurirenista keväällä että sillon järjestettyyn kirpputoriin oli tullut useampi bussilasti Oulusta ja Muhokselta asti. Olivat vuokranneet bussit kimpassa ja saivat sillä matkakulut alas.
        Monet käytti tilasuutta hyväkseen ja tekivät muitakin ostoksia Storhedenin kauppa-alueella. Siellä on kauppoja vähän joka lajia.
        Päättäköön sitten jokainen itse että kannattaako vai ei.


    • luulaja63

      halpaa ja hyvää kannattaa käydä kauempaakin...

    • Arcus on hyvä. Käytin siellä erästä tuttua tässä keväällä ja iloinen meininki, vähän erikoista verrattuna suomalaiseen, mutta ok.

      OTTAKAA KÄTEIS-KRUUNUJA MUKAAN, siellä ei ole kellään korttikonetta ja credit-ominaisuutta ei vanhoissa höylissä ole (slippen tai slip, eli se höyläkuitti, kuten ne sanovat). Nuoremmista myyjistä ei monikaan enää puhu suomea. Kymmenkunta vuotta sitten Luulajassa pärjäsi suomella hienosti joka paikassa. Jos joutoaikaa on, kannattaa käydä katsomassa. Tiekin on vaihteeksi melko hyvässä kunnossa...

      • visiittori

        Arcukseen on muuten sisäänpääsymaksu! 50 Kr. Maksettava kruunuina käteisellä!


    • kirpputorikierros

      Kiitos hyvistä kommenteista :) Varaamme matkan :)

    • pariisihelsinki

      Ahaa - no nyt selkis :D Joo, se on kyllä taatusti tutustumisen arvoinen paikka! Ja bussilla ei ole hintakaan päätähuimaava. Mukavaa reissua kaikille jotka ovat sinne tulossa!

      • - Tuo korttijuttu on nyt näin:

        Innan du påbörjar köpet behöver du:
        1.) Betalmedel (Kort) Visa/ Mastercard tillhands.
        2.) En e-postadress som köpebevis och informationsblad kommer att skickas till.
        3.) Fundera på om du tar med eget bord eller om du vill hyra ett för 100:-/st

        Borden är begränsade till antalet och tar vanligtvis slut, dvs går sällan att hyra i efterhand


      • Arcus halliin
        orginal-mikko kirjoitti:

        - Tuo korttijuttu on nyt näin:

        Innan du påbörjar köpet behöver du:
        1.) Betalmedel (Kort) Visa/ Mastercard tillhands.
        2.) En e-postadress som köpebevis och informationsblad kommer att skickas till.
        3.) Fundera på om du tar med eget bord eller om du vill hyra ett för 100:-/st

        Borden är begränsade till antalet och tar vanligtvis slut, dvs går sällan att hyra i efterhand

        Hei
        tuo ohje on siis myyntipöydän varaukseen, jos olet myymässä kirppiksellä.


    • kirppari<3

      seuraavan kerran 25.10.2014? Onko menijöitä?

      • Late Lapista.

        Luleån kirppiksellä käydään kaukaa etelästä Kempeleestä asti!


        Late Lapista.


    • Anonyymi

      Ennen koronaa kävin tuolla monena vuonna keväällä ja syksyllä. Ihan mahtava paikka, jos kirppAreista tykkää. Hinnat usein halpoja, koska heillä on kruunut käytössä, niin se siellä jotenkin vaikuttaa, puhutaanhan satasista, kun meillä on kymppejä. Kannattaa varata kruunuja mukaan, kun ainakaan silloin kaikilla ei ollut mobilpayta. Itse tulin sievissä, joka on vielä 160km Oulusta alaspäin. Lähettiin jo ed päivänä ja oltiin Torniossa yötä. Vieläköhän järjestävät bussikyytejä Oulusta? Ehdottomasti aion mennä, jos toukokuussa järjestävät!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe