Oisko kellään kokemusta Luulajan kirppiksestä,millainen hintataso,paikka ja millaista myytävä tavara?
Kannattaako Oulusta tulla,onko paikka sen väärti:)
Luulajan kirppis
14
11711
Vastaukset
- pariisihelsinki
Siis mistä "Kirppiksestä" Luleåssa puhut?
Luleåssa on useampia paikkoja joissa myydään käytettyjä tavaroita, mutta tuskin yhtään niin halpaaa että sinne kannattaa ajaa Oulusta Luleåon edestakaisin ja jäis voitolle :O - arcus luleå
Mainoksessa luki,
Maankuulu kirpputorimatka Luulajaan 26.10.2013
Arcus Luleå
Muuta en asiasta tiedä,siksi kyselenkin :)- saabilainen
Se Arcuksen kirpputori on tosi suuri. Myyjiä sadoittain ja sinne tulee tuhansia ihmisiä ostamaan. Näin paikallisesta Norrbotten-Kurirenista keväällä että sillon järjestettyyn kirpputoriin oli tullut useampi bussilasti Oulusta ja Muhokselta asti. Olivat vuokranneet bussit kimpassa ja saivat sillä matkakulut alas.
Monet käytti tilasuutta hyväkseen ja tekivät muitakin ostoksia Storhedenin kauppa-alueella. Siellä on kauppoja vähän joka lajia.
Päättäköön sitten jokainen itse että kannattaako vai ei.
- luulaja63
halpaa ja hyvää kannattaa käydä kauempaakin...
Arcus on hyvä. Käytin siellä erästä tuttua tässä keväällä ja iloinen meininki, vähän erikoista verrattuna suomalaiseen, mutta ok.
OTTAKAA KÄTEIS-KRUUNUJA MUKAAN, siellä ei ole kellään korttikonetta ja credit-ominaisuutta ei vanhoissa höylissä ole (slippen tai slip, eli se höyläkuitti, kuten ne sanovat). Nuoremmista myyjistä ei monikaan enää puhu suomea. Kymmenkunta vuotta sitten Luulajassa pärjäsi suomella hienosti joka paikassa. Jos joutoaikaa on, kannattaa käydä katsomassa. Tiekin on vaihteeksi melko hyvässä kunnossa...- visiittori
Arcukseen on muuten sisäänpääsymaksu! 50 Kr. Maksettava kruunuina käteisellä!
- kirpputorikierros
Kiitos hyvistä kommenteista :) Varaamme matkan :)
- pariisihelsinki
Ahaa - no nyt selkis :D Joo, se on kyllä taatusti tutustumisen arvoinen paikka! Ja bussilla ei ole hintakaan päätähuimaava. Mukavaa reissua kaikille jotka ovat sinne tulossa!
Arcuksella on oma nettisivukin, jos on kiinnostuneita: http://arcusfyndmarknad.se/
- Tuo korttijuttu on nyt näin:
Innan du påbörjar köpet behöver du:
1.) Betalmedel (Kort) Visa/ Mastercard tillhands.
2.) En e-postadress som köpebevis och informationsblad kommer att skickas till.
3.) Fundera på om du tar med eget bord eller om du vill hyra ett för 100:-/st
Borden är begränsade till antalet och tar vanligtvis slut, dvs går sällan att hyra i efterhand- Arcus halliin
orginal-mikko kirjoitti:
- Tuo korttijuttu on nyt näin:
Innan du påbörjar köpet behöver du:
1.) Betalmedel (Kort) Visa/ Mastercard tillhands.
2.) En e-postadress som köpebevis och informationsblad kommer att skickas till.
3.) Fundera på om du tar med eget bord eller om du vill hyra ett för 100:-/st
Borden är begränsade till antalet och tar vanligtvis slut, dvs går sällan att hyra i efterhandHei
tuo ohje on siis myyntipöydän varaukseen, jos olet myymässä kirppiksellä.
- kirppari<3
seuraavan kerran 25.10.2014? Onko menijöitä?
- Late Lapista.
Luleån kirppiksellä käydään kaukaa etelästä Kempeleestä asti!
Late Lapista.
- Anonyymi
Ennen koronaa kävin tuolla monena vuonna keväällä ja syksyllä. Ihan mahtava paikka, jos kirppAreista tykkää. Hinnat usein halpoja, koska heillä on kruunut käytössä, niin se siellä jotenkin vaikuttaa, puhutaanhan satasista, kun meillä on kymppejä. Kannattaa varata kruunuja mukaan, kun ainakaan silloin kaikilla ei ollut mobilpayta. Itse tulin sievissä, joka on vielä 160km Oulusta alaspäin. Lähettiin jo ed päivänä ja oltiin Torniossa yötä. Vieläköhän järjestävät bussikyytejä Oulusta? Ehdottomasti aion mennä, jos toukokuussa järjestävät!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501