Apua kaivattaisiin c:
Olen 15- vuotias tyttö, 168 cm pitkä ja 58 kg painoa. Tahtoisin tiputtaa muutaman kilon ja kiinteytyä, rasvaa löytyy kropasta aika reilusti.
Liikuntaa harrastan viikossa seuraavasti:
Käyn noin 3-4 kertaa viikossa juoksulenkeillä, kävelen paljon, koulun liikuntatunneilla tulee painettua aika kovaa ja kerran viikossa 75 min 4- tason showtanssia. Itsestäni tämä kuullostaa ihan hyvältä.
Ongelma on se, että ruokapuolella menee vähän huonommin.
En oikein pidä ruuasta, ja oloni on hyvä kun olen syömättä. Pakotan itseni syömään vähintään 600 cal päivässä, sillä tulen täyteen sillä eikä näläntunne häiritse minua. Syömisen jälkeen on aina vähän oksettava fiilis .. Silti olo on melko energinen ja hyvä, noinkin vähillä kaloreilla.
En ole tällä menolla laihtunut ennen, sillä olen aina välillä syönyt sitten herkkuja, joilla olen kyllä sitten saanut kaloreja kertymään.
Nyt olen päättänyt että syön herkkuja vain yhtenä päivänä viikossa, kun kiinteytymisestä haaveilen.
Pelottaa, että läskin sijaan minulta lähtee vain lihasta, koska syön niin vähän. Pitäisikö siis pakottaa itseni syömään lisää vai mitä tässä pitäisi tehdä ?
Olen näin laihdutusasioista aika pihalla, joten jos joku tietäväisempi osaisi neuvoa niin olisin kiitollinen :3
Lähteekö tällä vauhdilla pelkkä lihas ?
ssss
1
134
Vastaukset
- Unohda laihdutus
Ei sulla lihasta ole tuolla syömisellä, kaikki on nestettä ja läskiä.
Hanki apua mielenterveysongelmaasi (kyllä, syömishäiriö on erittäin vakava mielenterveysongelma).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856