Sinkun auto gallup

Näinnnnn

A) Minkä merkkinen on autosi ja mitä vuosimallia vai eikö ole autoa lainkaan?

B) Onko autolla tai autottomuudella vaikutusta siihen että olet vapaa?

C) Uskotko että vastakkainen sukupuoli tekee parinvalintaa sen perusteella onko toisella autoa vai ei?

a) Pieni fiat vm. 2003
b ja c) En usko että tämä auto tekee vaikutusta suuntaan taikka toiseen - jotkut naiset kyllä varmaan edellyttävät että kumppanilla on auto.

29

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vrooommm

A) 2 vuotta vanha iso saksalainen.

B) Ensin ajattelin, että ei tietenkään ole vaikutusta, mutta tarkemmin ajatellen saattaa ollakin. Inhoan julkisia kulkuvälineitä, joten minulta on autoillessani parinkymmenen vuoden aikana jäänyt varmaan miljoona potentiaalista ihmiskontaktia saamatta. Toisaalta taas en ole niitä ihmisiä, jotka edes harkitsevat ryhtyä juttusille tuntemattomien kanssa ratikassa tai bussipysäkillä.

C) Kalliilta vaikuttava auto kiinnostaa kumpaakin sukupuolta päätellen ainakin siitä, kuinka usein katseet kääntyvät kuskia kohti. Tuijottamaan kuitenkin jää vain yksi ihmisryhmä, arvatkaas, mikä!

• fghjkolkjhhjk

No mikä?

• Somalit
        fghjkolkjhhjk kirjoitti:

No mikä?

Varmaan Somalit, jotka miettivät kunkahan monta lasta pitäisi nussia että luukulta saisi riittävästi rahaa tuollaiseen autoon. Nehän kun eivät lapsiinsa rahoja käytä, vaan kakaroille puuroa naamaan, ja isi pitää rahat.

• Vrooommm
        Somalit kirjoitti:

Varmaan Somalit, jotka miettivät kunkahan monta lasta pitäisi nussia että luukulta saisi riittävästi rahaa tuollaiseen autoon. Nehän kun eivät lapsiinsa rahoja käytä, vaan kakaroille puuroa naamaan, ja isi pitää rahat.

Oikeassa olit. Itse asiassa kaikkia etnisen oloisia miehiä tuntuu kiinnostavan kovasti vähän varakkaammalta vaikuttava kantaväestöön kuuluva nainen.

• A) Mercedes W202 vm. 1995

B) Ei juurikaan. Olin lähimpänä saada seksiä 16-vuotiaana.

C) Pohjimmiltaan jokainen nainen himoitsee jännää bemariapinaa joka elää pilke silmäkulmassa ja huudattaa Cheekiä ja Elastista Bemarinsa soittimesta.

• Neitsyt teininainen

Vittu mikä pappa-auto! Mieluummin kävelen tai pyöräilen kuin tulen noin tylsän auton kyytiin.

• \ N /

A) ei ole B) ei ole C) en usko

• hhhhhhuuik

A) Ferrari spider 360 vm 2006
      B) on
      C) raha houkuttelee naisia. Tosin lemppaan ne yleensä viikon tai kahden jälkeen ja opetan niille ettei haaroja levittämällä ja omaisuutta katsomalla saa pidempi aikaista suhdetta

• rättärillä saa pesää

Mulla on kesäautona keltainen rättisitikka.
      Sillä kun menee lavatansseihin, niin aina on naisia änkeemässä kyytiin.
      Ennätys on seitsemän naista mä. =)

• rupinen kurppa

a) On, lumettomina kuukausina v. 2003 ranskalainen kauppakassi.

b) Luultavasti joku vähän isompi auton olis naisen ajamana vakuuttavampi...mut ei silti

c) Jotkut tekee, jotkut ei.

Mulla on muuten nuoruudesta joku muistikuva, että yks tyyppi halus että mennään leffaan mun autolla kun ilmeisesti häpesi omaa autoaan. En muista mikä auto tyypillä oli mut ei mulla itelläkään kovin paljon kummoisempi ollut.

• Ikisinkku M

A) En kerro sen tarkemmin kuin että alkaa olla kohta jo vanhahko, käyttöä ajatellen vähän ehkä turhankin tilava ja tehokas mutta hyväkyytinen sedan kyseessä.

B) Miksi sillä olisi siihen vaikutusta?

C) Osittain voi tehdäkin ainakin maaseudulla, siellä kun auto on välttämättömyys niin ehkä vähän autotonta oudoksutaan, lisäksi vaikuttaahan se naisiin missä tahansa jos on ökykallis muttei typerä auto alla vaikka mitä muuta väittäisivät.

• A) Vuoden vanha ranskatar, sopii hyvin tällaiselle hedonistille.
      B) Ei ole vaikutusta, muut jutut ratkaisevat, mutta kieltämättä naisetkin tykkäävät autostani.
      C) En usko

• 4x4

a) vanha jenkki maasturi

b) ei kai, tai mistä noista miehistä tietää...

c) öky-bemari tai mikään muukaan öky-auto ei saa tämän naisen päätä kääntymään, joku vanha V8 kylläkin

• 36.v. Mies

A. Toyota Hilux -09
      B. En usko, ei naiset yleensä liiku samoissa maisemissa.
      C. Voi olla, kaupungissa ehkä?

• belgialainen YTM

A) Dodge Ram -jyystöauto

B) Auto auttaa minua saamaan paremmin pesää.

C) Kyllä suomalaisnaiset ainakin tekevät.

• Ei väliä (n)

A) Ei enää autoa lainkaan, en tarvitse juuri nyt. Ennen oli Mazda 3 (uusi) ja kesäajoon Z4 (pari vuotta vanha).

B) Ei varmasti mitään merkitystä.

C) Persoona ratkaisee, ei auto tai autottomuus. Ainahan sen auton voi hankkia yhdessä, jos elämäntilanne sitä vaatii.

Sama pätee miehiinkin, ainakin omalla kohdallani.

• Punajuuripurkki

A) Ei ole autoa eikä tule.
      B) En usko sillä olevan vaikutusta.
      C) Sellaiset naiset, joista minä olisin kiinnostunut tuskin ovat kiinnostuneet miehen autosta. Pikemminkin pitänevät positiivisena sitä, että miehellä ei ole autoa.

• Itä-Espoolainen

A) Yli 10v vanha Jaguar
      B) En osaa sanoa, en ole ikinä tutustunut kehenkään julkisilla liikkuessani.
      C) En usko.

• make stadista

Asun pk-seudulla, niin eipä ole autolle mitään käyttöä ollut vuosiin.

Irto pimpsaa sitä kyllä varmaan vähän helpommin irtoaisi jos autolla voisi iltaisin juostavasti naisten luo suhailla kylään, mutta enpä ole koskaan oikein ollut sitä naisten pillin mukaan tanssivaa sorttia, joten ei niin väliä.

• nuorinainen1988

Näin naisena pakko kommentoida, että jos haluatte naisen joka vähääkään pitää teistä itsestänne tai jolla on järkeä päässä, ei automerkillä ole vaikutusta. Totta kai suurimmasta osasta on mukavampaa matkustaa BMW:n kuin Ladan kyydissä, mutta jos on löytänyt sen itselleen sopivan ihmisen, muuttuu se Nissan taikka Fiat:kin aika merkityksettömäksi tekijäksi, kunhan vaan palvelee tarkoitustaan eli pääsee paikasta A paikkaan B. Itseasiassa joku vanha Fiat on ihan erilailla tunnelmallinen ja ainakin romanttisempi kuin uutuuttaan kiiltävä Mersu.

Toisaalta voisin myös seurustella autottoman miehen kanssa, koska olen sangen tottunut liikkumaan julkisilla kun itse satun kortiton yhä olemaan. Itseasiassa junamatkailusta jopa nautin, ja nauttisin nykyistä (=pakolliset menot) enemmänkin ellen olisi alkanut säästölinjalle.

Mutta tietysti maailmaan aina mahtuu niitäkin naisia, jotka ovat valmiit seurustelemaan vaikka heitä 40 vuotta vanhemman miehen kanssa, että pääsee Jaguarin tai Porschen kyytiin. Ehkä oma mielipiteeni johtuu siitäkin, että omassa perheessä olleiden autojen myötä on päässyt matkustamaan useamman kerran Jaguarilla (ja Bemarilla, vaikkei sitä kai enää kovin luksukseksi mielletä ja se on paljon yleisempikin), eikä siinä minun mielestä mitään erityisen "hienoa" ole, auto missä muutkin (kaunishan se toki on tuollaisena farmarimallinakin, mutta auton käyttötarkoitus on vähän muu kuin toimia koristeena), ja kaiken huipuksi sellainen auto joka kerää ympärilleen tavallista enemmän vandalismia (julkisilla parkkipaikoilla mm. renkaiden viiltelyä, tahallista kolhimista yms) ja tulee vielä tyyriiksi ostonkin jälkeen.

Mutta uskallan väittää, että mielipiteeni olisi sama vaikkei perhepiirissä olisikaan ollut Jaguaria. Jos olisi tarpeeksi rahaa, hankkisin kyllä haaveautoni Cadillacin, mutta OMILLA rahoillani enkä sen haaveen takia ala etsiä varakasta tai muutenkaan autoilla hienostelevaa miestä.

Viimeisellä suurella ihastuksellani tiesin esimerkiksi olevan Peugeot jo ennen kuin ne tunteet saavuttivat täyden pisteen (pieni alkuihastus kyllä oli hetkeksi iskenyt jo kohtaamisiltana). Eikä ollut komeakaan vaan aika tavanomaisen näköinen, kokematon ja naisia aika kohteliaasti lähestyvä, eli kai se oli vaan "jotain ilmassa" mikä ne tunteet määritti ja että toisen seurassa tuntui hyvältä ja turvalliselta olla. Mies oli kuitenkin aika vanhanaikainen, eikä sulattanut sitä etten ollut neitsyt niin ei päädyttykään seurustelemaan (en kyllä tiedä miksi sen yhden ainoan partnerin pitäisi haitata liikaa, ja olin kuitenkin neitsyyteni menettänyt huomattavasti myöhemmin kuin suurinosa ihmisistä).

• Mies24v

Minulla on ranskalainen pikkuauto, joka tuskin tekee vaikutusta naisiin. Sen takia olisi ehkä syytä vaihtaa autoa mutta ei se taida kuitenkaan olla sen arvoista. Pakko kommentoida tuohon kokemattomuus/kokeneisuus asiaan että varmaan monenkin miehen mielestä naisen täytyy ehdottomasti olla neitsyt jos miehellä itselläänkin on poikuus tallella ja hän etsii vakavaa parisuhdetta.

Ei siinä mielestäni ole mitään outoa että haluaa olla kumppaninsa kanssa täysin samalla tasolla. Minusta se tuntuisi epäreilulta jos kumppani olisi jo saanut kokea jotain seksin saralla ja itse ei olisi kokenut vielä mitään. Helposti tuollainen sitten aiheuttaisi riitoja ja mustasukkaisuutta parisuhteessa.

• nuorinainen1988

No ei se "ranskalainen pikkuauto" (tässä tapauksessa siis Pösö, en tiedä mikä omasi on mutta arvelisin samaa, kun taitaa Citroen olla jo vähän arvostetumpi merkki ja Renault on ainakin omaan silmääni jo ihan tyylikäs/linjakas) minuunkaan mitään vaikutusta tehnyt, mutta ei sen tarvinnutkaan tehdä juuri siksi koska pidin miehestä muuten. Ei se kyllä turnoff:kaan sen puoleen ollut, ihan tavallinen auto vain johon itsessään suhtauduin lähinnä neutraalisti.

Auto kun ei ole ainoa tapa tehdä vaikutus, tai ainakin riippuu naisesta millä asioilla voi tehdä parhaan vaikutuksen. Minulle tässä tapauksessa osaltaan vaikutti ainakin ensikohtaamisella se, että mies halusi illan päätteeksi kuskata turvallisesti kotiin - ja että sanaan saattoi sen suhteen luottaa. Sekä ennen kaikkea jokin siinä lempeässä tavassa jolla hän katsoi minuun, oli huojentavaa nähdä niiden viestivän pikemminkin välittämistä kuin taka-ajatuksia/hyötyä (baari kun on yleensä täynnä niitä hyötyä tavoittelevia tyyppejä tai muita känniääliöitä, jotka saavat mut varautuneemmaksi).

• ätmi

Ai naisen tarvi olla neitsyt vaikka itse olen kokematon. Olisi ehkä jopa parempi ettei olisi niin ainakin toinen tietäisi mitä tekee ;)

• Mies24v
        nuorinainen1988 kirjoitti:

No ei se "ranskalainen pikkuauto" (tässä tapauksessa siis Pösö, en tiedä mikä omasi on mutta arvelisin samaa, kun taitaa Citroen olla jo vähän arvostetumpi merkki ja Renault on ainakin omaan silmääni jo ihan tyylikäs/linjakas) minuunkaan mitään vaikutusta tehnyt, mutta ei sen tarvinnutkaan tehdä juuri siksi koska pidin miehestä muuten. Ei se kyllä turnoff:kaan sen puoleen ollut, ihan tavallinen auto vain johon itsessään suhtauduin lähinnä neutraalisti.

Auto kun ei ole ainoa tapa tehdä vaikutus, tai ainakin riippuu naisesta millä asioilla voi tehdä parhaan vaikutuksen. Minulle tässä tapauksessa osaltaan vaikutti ainakin ensikohtaamisella se, että mies halusi illan päätteeksi kuskata turvallisesti kotiin - ja että sanaan saattoi sen suhteen luottaa. Sekä ennen kaikkea jokin siinä lempeässä tavassa jolla hän katsoi minuun, oli huojentavaa nähdä niiden viestivän pikemminkin välittämistä kuin taka-ajatuksia/hyötyä (baari kun on yleensä täynnä niitä hyötyä tavoittelevia tyyppejä tai muita känniääliöitä, jotka saavat mut varautuneemmaksi).

Mainittakoon nyt vielä että oma autoni on Renault mutta en usko sen tekevän vaikutusta naisiin sen kummemmin kuin jos se olisi Peugeot tai Citroen. Haluaisin uskoa ettei sillä autolla ole väliä naisille mutta luulen että jos mies omistaa jonkun todella kalliin ja hienon auton niin kyllähän se edesauttaa kumppanin löytämisessä.

Harvempi mies varmaan kuitenkaan niin hienoa autoa omistaa että saisi merkittävää etua autostaan naisen hurmaamisessa. Eri asia sitten jos omistaa jonkun Ferrarin, Jaguarin, Porschen, Alfa Romeon tai minkä tahansa muun hienon/kalliin auton. Jostain syystä Bemari taitaa lähes poikkeuksetta myös vedota naisiin vaikka Bemareita nyt on monilla ihan tavallisilla tyypeilläkin.

• 5 euron jyystö
        Mies24v kirjoitti:

Mainittakoon nyt vielä että oma autoni on Renault mutta en usko sen tekevän vaikutusta naisiin sen kummemmin kuin jos se olisi Peugeot tai Citroen. Haluaisin uskoa ettei sillä autolla ole väliä naisille mutta luulen että jos mies omistaa jonkun todella kalliin ja hienon auton niin kyllähän se edesauttaa kumppanin löytämisessä.

Harvempi mies varmaan kuitenkaan niin hienoa autoa omistaa että saisi merkittävää etua autostaan naisen hurmaamisessa. Eri asia sitten jos omistaa jonkun Ferrarin, Jaguarin, Porschen, Alfa Romeon tai minkä tahansa muun hienon/kalliin auton. Jostain syystä Bemari taitaa lähes poikkeuksetta myös vedota naisiin vaikka Bemareita nyt on monilla ihan tavallisilla tyypeilläkin.

Kyllähän kalliit autot ja raha ylipäätään vetää puoleensa kullankaivajatyyppisiä naisia. Oletko sinä sitten sellaisista kiinnostunut? Jos nainen pitää vain rahoistasi eikä sinusta niin se voi myös melko helposti jättää sinut. Eikä sen kanssa muutenkaan lienisi kovin mukavaa.

• Mies24v
        5 euron jyystö kirjoitti:

Kyllähän kalliit autot ja raha ylipäätään vetää puoleensa kullankaivajatyyppisiä naisia. Oletko sinä sitten sellaisista kiinnostunut? Jos nainen pitää vain rahoistasi eikä sinusta niin se voi myös melko helposti jättää sinut. Eikä sen kanssa muutenkaan lienisi kovin mukavaa.

En ole sellaisista naisista kiinnostunut.

• nuorinainen1988
        Mies24v kirjoitti:

Joo, mutta millaisen kumppanin? Se huippukallis auto vetää puoleensa sitten kanssa hemmetisti hyödyntavoittelijoita, jotka katsovat että siinä varmaan varakas mies kun tuolla kaaralla ajelee. Haluatko ennemin, että kysyntäsi on suurempi mutta lähes kokonaan autostasi riippuvaa/rahallista hyötyä tavoittelevien suunnalta tulevaa, vaiko että kysyntäsi on ehkä pientä, mutta naisilta jotka pitävät sinusta? Ehkä jälkimmäisiä on vaikeampi löytää varsinkin kun eivät pidä meteliä itsestään toisin kuin joskus jopa tyrkyt rahan/luksustuotteiden perässä ravaajat, mutta kyllä heitäkin on.

Itse ihan rehellisesti olen sitä mieltä vaikka nainen olenkin, etten haluaisi olla ökyrikas, koska en voisi koskaan tietää haluaako potentiaalinen deitti olla kanssani oman itseni takia vaiko rahojeni. Kyllähän niitä auervaaroja nimittäin naispuolisten rikkaidenkin ympärillä jatkuvasti pyörii, ja on minusta jo nyt muutama sellainen yrittänyt rahallisesti hyötyä (tuloksetta, joko menevät töihin tai kinuvat joltain muulta) vaikka en olekaan varakas.

• nannna

a.) toyota celica -90
      b.) olen vapaa siksi koska haluan, auto ei siihen vaikuta.
      c.) no en oo koskaan ajatellu kiinnostaako miehiä, että mikä auto naisella on. ite kyllä kiinnostunu autoista ja korjailen ja rakentelen ihan ite niitä, niin ehkä sitä joidenkin miesten kanssa saa siitä juttua aikaseksi. Mutta en ole yhtään miestä autolla iskenyt vaan ihan muin avuin... naisen kyllä kerran :)
      mutta saattaahan niitä päitä kääntyä kun tuolla ajelee, kun ei ihan perusauto ole...

• automieshh

a) Vw Vento -97
      b) En osaa sanoa.
      c) No hienoilla ja erikoisilla autoilla tulee ainakin helpommin huomatuksi. Vaikka itse ajan varsin yleisellä autolla, niin saan silti auton suhteen kehuja ( onpa sulla hieno auto), koska autoa on rakenneltu massasta erottuvaksi niin kerää jonkin verran huomiota varsinkin asiasta ymmärtävien keskuudessa. En kumminkaan rakentele autoja naisten takia, vaan omaksi ilokseni ja jos muut kehuvat autoani niin se on vain plussaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      140
      1745
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1658
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1154
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1107
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe