Naiset muka liian kauniita

nirsous kunniaan

Hitto mitä lässytystä naisilta että ovat muka liian kauniita ja sen takia eivät löydä miestä. täysin pas.kaa puhetta sellanen. Naiset on nirsoja ja siksi eivät löydä miestä.

14

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • citynainen

Kenellä kantti riittää sellaiseen ylpeyteen että voi sanoa olevansa niin kaunis ettei seuraa löydä?!?
      Luulisi asian olevan päinvastoin. Helpompi kauniin löytää kuin ruman. Kauniskroppainen sen sijaan löytää paremmin kuin pelkän kauniitten kasvojen omaava.
      Kyse ei ole myöskään nirsoudesta vaan jostain viasta joka ihmisessä on jonka takia oikein kukaan ei kiinnostu. Puheet tai käytös tai ulkonäössä joku mättää. Näin se on.

• Tuota minäkin olen ihmetellyt, mutta useamman kerran olen netistä moisia kirjoituksia lukenut. Useimmiten tuli mieleen, että vika on luonteessa, mutta eihän sitä nyt kukaan itselleen tunnusta.

• citynainen
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tuota minäkin olen ihmetellyt, mutta useamman kerran olen netistä moisia kirjoituksia lukenut. Useimmiten tuli mieleen, että vika on luonteessa, mutta eihän sitä nyt kukaan itselleen tunnusta.

Luonne korostuu ajan kanssa. Monesti luonne saattaa olla este suhteelle. Pelkkä ulkonäkö ei toisaalta riitä kiinnostumiseen vai riittääkö?

• citynainen kirjoitti:

Luonne korostuu ajan kanssa. Monesti luonne saattaa olla este suhteelle. Pelkkä ulkonäkö ei toisaalta riitä kiinnostumiseen vai riittääkö?

Toiset korostavat ulkonäön merkitystä ja toiset vähättelevät sitä. Minusta silmää miellyttävä ulkonäkö saa kiinnostuksen heräämään, mutta eihän se sitten johda mihinkään, jos luonne ei miellytä. Eli tarvitaan molempia.

• nuorinainen1988

En allekirjottaisi sitä, että hyväkroppainen löytää helpommin kuin kauniskasvoinen. Itselläni on kroppa mukavassa kunnossa minkä lisäksi löytyy pitkät sääret ja pituutta muutenkin jonkin verran yli naisten keskipituuden, mutta kasvot eivät ole kauniit vaan korkeintaan tavanomaiset. Ei se kroppa yksistään auta löytämään seuraa kuin harvoin. Sen sijaan osa vähän pyöreistä tai lihavistakin ystävistäni on paitsi seurustellut, usein myos yllättävän hyvännäköisten miesten kanssa. Heillä taas usein kasvot ja hymy ovat miellyttävät, vaikka vähän liikakiloja olisikin.

• rumankaunis

Joillakin kauneus ns. nousee päähän ja tekee heistä sisäisesti ruman, ylimielisen jne. Voidaanko tällöin sanoa, että on "liian kaunis"?

• 5656567y

Liian kauniita naisia ei ole. On vain liian ylpeitä naisia jotka eivät uskalla tunnustaa että haluavat unelmien poikamiehen jolla on paljon rahaa ja omaisuutta.. Ulkonäöllä sitä kumppania ei hurmata vaan omasuudella ja statuksella.

• werwerwer

Eräs ystäväni sanoi minussa olevan kolme ongelmaa pariutumisen tiellä. Vaikea löytää, koska olen kaunis, erittäin älykäs ja hyvätuloinen, sanoi. Kauneus siksi, että soisi miehenkin olevan edes jollain tavalla kivannäköinen. Älykkyys, koska miehen on pystyttävä kommunikoimaan kanssani kuta kuinkin tasavertaisesti. Korkea ansiotaso, koska mies ei yleensä kestä ansaitsevansa vähemmän.

Omasta lähtökohdastani suurin haaste on älykkyys, koska miehelläkin toivoisin sitä olevan. Valitettavasti keskitason älykkyydellä varustettu on aivan liian yksinkertainen.

• sat.valvoja

Jopas nyt jotakin :) Palstalla on näköjään puheittensa mukaan sopivia miehiä vaikka kuin: kestävät jopa senkin etteivät ansaitse vastikkeettoman automaattirahansa lisäksi juuri mitään ja puheittensa mukaan ovat hyvännäköisiä ja pitkiäkin.
        Ja älykkyyttä (rohkeutta) löytää ja tuoda esiin/julistaa edelläkävijän elkein palstalla ns.karut totuudet, joista tätä ennen johdonmukaisesti on vaiettu kautta aikain... Nämä totuudet taitavat enimmältään käsitellä sukupuolten suhdetta tietystä näkökulmasta...

Eli yksi hidaste hommassa lienee, että po.älykkyyden laji tuottaa pientä gappiä sukupuolten välille mieluummin kuin yhdistää. Jos tämän älykkyyden lajin tulkitsee, vaikka lievästikin, yksinkertaisuudeksi, voi olla niin, että suhde palstan mieheen on, ehkä vain lievästi kuitekin, haasteellista......

• .....

Ei kannata aina luottaa ystäviin.

• EnOleKatkeraMuttaKui

"Älykkyys" naisen sanomana tarkoittanee joutavia "keskusteluja" sukupuolesta sosiaalisena konstruktiona aamupalalla tmv. Ja miehen tulisi olla tietenkin samaa mieltä. Muussa tapauksessa hän ei ole älykäs tai on ainakin ihan hirveä patriarkaalinen sika, jolla ei tule olla paikkaa modernissa ja tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.

Muita "älykkään" naisen ongelmia ovat jatkuva asioiden jonninjoutava analysointi ja vaivaaminen yhdistettynä alemmuuskompleksiin.

No tämä ei nyt välttämättä tarkoita sinua, mutta näinhän se tahtoo valitettavasti olla.

• Tästä älykkyyden määritelmästä ollaan monta mieltä, mutta se sisältää monta eri osa-aluetta.

Joidenkin mielestä pelkkä tieto ei sisälly älykkyyteen, mutta tämä on väärin. Esim. Bayesiläisessä päättelyssä prioritieto on oleellinen, ei ainoastaan malli. Filosofit puhuvat myös puhtaan järjen voimattomuudesta, eli täytyy olla myös oikeaa tietoa, jotta pystyy tekemään mitään älykkyydellään. Tieto on kuin firman pääomaa, sitä täytyy olla, että saa hankkeita liikkeelle.

Älykäs ihminen on lähtökohtaisesti myös kiinnostunut useista asioista, ehkäpä suorastaan lähes kaikesta mahdollisesta, jossa on jotakin haastetta. Älykkäällä ihmisellä on usein useita eri tutkintoja eri aloilta, ja hän hylkää systemaattisesti huonoa tiedettä, jota myös löytyy, korvaten sen mahdollisesti paremmalla tieteellä. Älykäs ihminen on myös kriittinen ja osaa kyseenalaistaa kaiken, jos jokin asia ei vaikuta oikealta tai toimivalta, niin se lähtee romukoppaan, sillä ei ole merkitystä mitä muut ajattelevat asiasta. Uusien asioiden keksiminen liittyy myös älykkyyteen, se on naisilla erityisen heikolla tasolla, minkä näkee esim. Nobel-palkintojen määrissä.

Mensa-älykkyydestä ollaan myös kiistelty paljon, mutta näkisin että se mittaa lähinnä raakaa suorituskykyä kognitiivisissa toiminnoissa, mutta ei kerro kuitenkaan kaikkea älykkyydestä. Silti tämäkin on yksi tärkeä osa-alue älykkyydessä.

• lifemocker

tottakai naiset keksivät jotain tuollaista huuhaata, ettei heissä ainakaan muka mitään vikaa vain olisi ja heidän heikko itsetunto täten romuttuisi...

• Uskoo ken tahtoo

Minäkin olen työtön, koska olen työnantajien mielestä liian pätevä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      607
      2476
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1975
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1850
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1468
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1456
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1359
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1204
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      990
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      958
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      51
      866
    Aihe