eli siis joo tapasin kauniin täysi-ikäisen naisen sinä iltana. ittehän oon vasta 16. ja mä ihastuin siihen naisen niin kovaa että en ajattele mitään muuta. ja muistan ku se sano seuraavana päivänä että ei siitä tulis mitää ku se on muo 5 vuotta vanhempi. sanoin vaan että joo ymmärrän ja plääplää... mutta en voi elää normaalia elämää, koska ajattelen vaa häntä ja sitä kuinka en voi olla hänen kaa enää.. kertokaa joku mikä auttais mun fiilistä? :)
Vastaukset 5
- ;))))
Kyllä se menee kohta ohi, kun et oo sen kans tekemisissä.
- harmittaaaa
tää vaa pahenee joka päivä :( ja tää asuu melkee naapuris nii kokoajan tekee mieli mennä edes puhumaan..
- koeta kestää
ensimmäiset ihastukset on just tuollaisia. iän ja kokemuksen myötä ne sitten laimenevat. ja ikävä kyllä, olette juuri nyt siinä iässä, että tuo viiden vuoden ikäero on suorastaan maailmanloppu, varsinkin noinpäin. joskus viiden vuoden päästä se ei olisi enää ongelma eikä mikään.
- harmittaaaa
mutta kun tää ei todellakaan oo ensimmäinen ihastus ja mietin että miksi hän sitten otti mut matkaan jos ei siitä ikinä tulis mitää? oliko se muka niin epätoivonen tai kännissä? tarviin lisää vinkkejä ja viisauksia :(
- Vanha viisaus
harmittaaaa kirjoitti:
mutta kun tää ei todellakaan oo ensimmäinen ihastus ja mietin että miksi hän sitten otti mut matkaan jos ei siitä ikinä tulis mitää? oliko se muka niin epätoivonen tai kännissä? tarviin lisää vinkkejä ja viisauksia :(
Sitä panetti. Halusi munaa. Se joko luuli sinua vanhemmaksi, tai sitten hän nimenomaan tiesi, että olet kuusitoista ja halusi nimenomaan kokeilla nuorempaa lihaa. Hän saattoi kaivata sitä nuoruusmuistojaan verestelläkseen, tai saatoihan olla vaikkapa niinkin, että hän ei ollut itse nuorempana ollessaan sitä saanut.
Tällaisia ovat "yhden yön jutut". Niihin päädytään yleensä vain seksin takia.
Mutta jos asia sinua oikeasti niin paljon surettaa, niin voithan sinä myös kertoa sen hänelle. Sittenpähän saat toivottavasti vastauksen. Mutta jos vastaus on yhä selkeästi kielteinen, niin ÄLÄ JÄÄ missään tapauksessa roikkumaan! Se vain pahentaa tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574