Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kolmivuorotyö, perheellisyys.... mitta täynnä... :(

Jasmiina29

Tähän kohtaan tulisi liuta kirosanoja mutta ne on niin epäpyhiä että en viitsi turmella
kenenkään verkkokalvoja niillä... ;)

Mua suoraan sanottuna **tuttaa!! Olemme perhe, jossa on päiväkoti ja kouluikäiset lapset
itse olen "virka aika työssä" ja mies aloittaa turvallisuusalalla...

Jo ensimmäinen työvuorolista on niin hanurista kun vaan voi. Samalla haluaisin olla
vilpittömän onnellinen hänen puolestaan että vihdoin löysi työn josta tykkää (??!!)
koska työttömyys on ollut melko pitkä...

Mua sapettaa että arki tulee olemaan minun harteilla, toinen nukkuu päivät ja vuorot
ovat **ttu miten sattuu... Entä lapset? Nuorin ainakin on kiintynyt isäänsä todella kovasti
ja on herkässä iässä, mitä jos hän alkaa oirehtimaan?

Kaikkein ärsyttävin seikka on se, että mies lähti tyhmyyttään tuohon hommaan...
Minä olin vielä idioottina auttamassa työhakemuksen täyttämisessä josta järkyttyneenä
luin että hakee kolmivuorotyötä.

Nyt edessä on aamu, ilta, yötyötä ja firman maine on mitä on...

5

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiputus todellisuute

      Kuulehan pikkurouva, tuota kutsutaan arjeksi ja elämäksi, harvoin se on mitään ruusuillatanssia oikeassa elämässä. Olisikohan aika ottaa ne teinitytön vaaleanpunaiset ruusu-aurinkolasit silmiltä ja kurkata peiniin, sen jälkeen ottaa itseään niskasta kiinni ja KANTAA OMA VASTUU perheestä, lapsista, yhteisestä kodista...'

      Mikä ihme näitä nykynaisia oikein vaivaa? Eikö mies saa enää itse valita omaa työpaikkaansa, vai pitääkö miehen olla ihan oikeasti "passaamassa" sitä vaimokultaa 24/7 ja/tai valmiudessa hoitamaan aviovelvollisuudet kuin partiopoika?!?! S**tana näiden vaatimuslistojen kans....

      • hehe99999

        Hehe kunnon pirttihirmu siellä. Itse lähtisin varmaan vaikka 8 vuorotöihin tollaisen tyrannin otteista. Kunhan pääsis kotoa pois. Moni tekee 3vuorotyötä, oli lapsia tai ei. Terveisin juuri 12h yövuorossa oleva nainen. Kahvitauko juuri meneillään. Vuoro loppuu klo 8 ja sen jälkeen ajomatkaa 50km kotia nukkumaan ja illalla salille. Se on katsos sellaista se. Kannattaa katsoa peiliin tai joudut pian hoitamaan yksin lapset kun miehesi saa tarpeekseen jäkätyksestä.


    • Vain Elämää

      Taitaa pikku Jasmiina olla nyt hukassa kun ei ehdi päivittää kaikkia niitä hömpötyksiä mitkä ovat varmaan tosi tärkeitä. Meillä on töissä pariskuntia jotka hoitelee asiat mallikkaasti ja tekevät pitkää päivää vuorotyötä, että silleen.

    • So on elämää

      Olen yksinhuoltaja ja 3-vuorotyössä. Kaksi lasta. Toinen lapsi päiväkodissa ja toinen koulussa. Näillä mennään.

    • Eroa välittömästi

      Yhyy, yhyy, yhyy, vou Jasmiina raukkaa... joko olet ottanut eron tuosta petturimiehestä, täytyy olla melkoinen sika, jos vastaanottaa kolmivuorotyötä ja nyt SINÄ joudut vastaamaan lapsista & kodista ilman kädestäpitäjää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe