Hei,
kertokaa mitä VIRIKEOHJAAJA konkreettisesti tekee?
Mikä on palkka pk-seudulla?
Viriketyönohjaaja / Virikeohjaaja
3
3389
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, mitä hän tekee, vastaa
- Anonyymi
Virikeohjaaja koettaa saada päivän kulumaan verkostoitumalla ja puhumalla aikun on niin ihanaa olla työssä ja kaikki on muutenkin niin upeeta ja mahtavaa sekä kaksitoista some päivitystä jos ei ole kolmea palaveria muuten tulee vain neljä . Eli virikeohjaaja oikeasti ei tee yhtään mitään.
- Anonyymi
Mistä lie oot asentees periny mutta kertoo susta paljon. Jos sun vastaukses kertoo että olet ollu upeissa paikoissa töissä🤣ja vielä toi asenne. Mätämunia löytyy aina mutta ammattikunnan mustamaalaaminen oman yksittäisen kokemuksen pohjalta on idioottimaista. Ota selvää asioista ennen kun turmelet tärkeää ammattia omalla asennevammallas ja surkean kokemuksen perusteella jolla luot käsityksesi. Monen ikä ihmisen pelastus ja ainoa viikon kontakti on erilaiset virikeryhmät jotka jossain paokoissa todella toimii ja on tärkeitä. Hävettää sun puolesta että meidän ammattikunnassa löytyy tollasta asennetta näinkin tärkeää työtä kohtaan. Olet vissiin niitä massa koulutus lähäreitä jotka tietää kaiken mut loppu peleissä ei mitään. Teillä se vasta paska koulutus on. Itsetunto suhteessa hallittaviin taitoihin on epärealistinen ja koulutuksen moninaisuus estää asioiden todellisen hallinnan. Liika on liikaa. Mutta itse paljon opiskelijoita ohjanneena toimintaterapeuttina voin sanoa että jokaisen opiskelijan kohdalla pätee sama. Ollaan niin pihalla mutta mielipiteitä löytyy. Sanoisin että asioita ei voi yleistää ja että kasva ammatillisesti ja ota asioista selvää niin ei tarvii mustamaalata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978