Miehet, mitä toivotte yhden illan jutulta?

20+1

Eli otsikko kiteyttääkin jo kysymykseni. Miehet, mitä toivotte yhden yön jutultanne? Millainen on ollut teidän paras yhden yön juttu?

40

8184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jerejuh

      mitä toivon:
      -nainen on kaunis ja siisti
      -kumpikaan ei ole liian kännissä
      -omalla kämpällä, yöllä/aamulla ei ole kiva lähteä kotia kohti
      -nainen ymmärtää ehkäisyn olevan tärkeää

      paras kokemus:
      joskus muutama vuosi sitten joku lauantai-ilta syksyllä paikallisessa tanssibaarissa oli tyttöporukka viettämässä yhden 18v synttäreitä. Pokasin siitä yhden ujon oloisen tyttösen puhelinta näpräämästä ja vein kämpilleni. Kämpillä ohjasin tytön makuuhuoneen puolelle, suutelin ja aloin riisua häntä. Tyttö tärisi alussa, ja tarrasi kiinni minuun, ei osannut rentoutua. No sain omat tarpeeni hoidettua, jonka jälkeen aloin sormittaa häntä. Ei kuitenkaan saanut tyttö naitittua ja päätimme lopettaa. Aamulla pyysin häntä poistumaan ja hän taisi jäädä odottamaan puhelinnumeron kysymistä tai jotain, mutta lähti lopulta.

      No tässä ei ollut se seksi parasta mutta oli upeaa saada nauttia niin kauniin ja kokemattoman naisen läheisyydestä. Tyttö oli 18v ja neitsyt. Itse olin 24v.

      • 20+1

        Ouh, kuulostaa tuo sinun kokemuksesi melko karulta tuon tytön näkökulmasta!


      • Tepposelva

        Etkö sinä osannut tajuta, että se tyttö ei sun lääppimistä tarvinnut eikä varmaan oikein kunnolla halunnut, koska tärisemäänkin alkoi? Silti sun piti vaan ottaa siitä omat "nautinnot". Miks harrastat seksiä jonkun kanssa, jolle se on selvästi noin vaikeaa kuin tolle tytölle? Mitä nautintoa itse saat tommosesta? Ja sinähän et tietenkään lähde toisen kämpille, kun "aamulla ei ole kivaa lähteä kotia kohti"!! Miks ei ole? Sehän on yhdenillanjuttu ja asut varmaan kotonas kuitenkin, et sen misukan luona?


      • jerejuh
        Tepposelva kirjoitti:

        Etkö sinä osannut tajuta, että se tyttö ei sun lääppimistä tarvinnut eikä varmaan oikein kunnolla halunnut, koska tärisemäänkin alkoi? Silti sun piti vaan ottaa siitä omat "nautinnot". Miks harrastat seksiä jonkun kanssa, jolle se on selvästi noin vaikeaa kuin tolle tytölle? Mitä nautintoa itse saat tommosesta? Ja sinähän et tietenkään lähde toisen kämpille, kun "aamulla ei ole kivaa lähteä kotia kohti"!! Miks ei ole? Sehän on yhdenillanjuttu ja asut varmaan kotonas kuitenkin, et sen misukan luona?

        Joo no ei varmaan halunnut, mutta sillä oli kova halu näyttää sen kavereille miten se lähtee miehen luo yöksi. En mä ala kämpille mitään yövieraita "ilmaiseksi" ottamaan. Itse saan ihan perus orgasmin. Mitä meinaat tolla että asun kotona enkä misukan luona? Tarkoitin että jään mieluummin aamulla omaan sänkyyn makaamaan ja syömään, tyttö saa lähteä kotiinsa.

        Taas joku saamaton alkaa moralisoimaan. Mulla on täysi oikeus harrastaa seksiä aikuisten naisten kanssa.


      • Piiras4
        jerejuh kirjoitti:

        Joo no ei varmaan halunnut, mutta sillä oli kova halu näyttää sen kavereille miten se lähtee miehen luo yöksi. En mä ala kämpille mitään yövieraita "ilmaiseksi" ottamaan. Itse saan ihan perus orgasmin. Mitä meinaat tolla että asun kotona enkä misukan luona? Tarkoitin että jään mieluummin aamulla omaan sänkyyn makaamaan ja syömään, tyttö saa lähteä kotiinsa.

        Taas joku saamaton alkaa moralisoimaan. Mulla on täysi oikeus harrastaa seksiä aikuisten naisten kanssa.

        Mitä iloa sulle on siitä, että toinen ei selvästi nauti koko hommasta SUN kanssa? Ja sekö on sitten vaivan arvoista ja hyvää seksiä? Olet sitten jotenkin muita parempi mahtava mies kun saat piirakkaa mutta puoliväkisin?

        Et sä tolla tyylillä mitään muuta saakaan kuin huonoa seksiä, jos tollanenkin vastaanhangoitteleva pelokas neitonen kelpaa ja sä vielä nautit sen ahdingosta!

        Voi v**** näitä hyväkskäyttäjiä.


      • Renttujariittää

        Kai se OSAIS RENTOUTUA, jos sä näkisit vaivaa sen rentoutumisen eteen, mut huono panomies kun olet, et saa toista tuntemaan oloaan edes hyväksi...
        Ja sulleko ehkäisy ei ole tärkeää, mutta naisen se vain pitää ymmärtää ehkäistä? Huh huh onnea isänpäivänä!


      • toisen miehen ajatuk

        Pakko kysyä että mitenkä sait hoidettua edes itseäsi, jos toinen tärisee jännityksestä/kauhusta vieressä?!?! Itse en olisi kyennyt hoitamaan edes itseäni vaan enemmin kysynyt että haluaako jäädä nukkumaan vai soitanko taksin.

        Selkeästikään, tyttö ei ole tiennyt itsekkään että haluaako tehdä yhtään mitään vaikka on lähtenytkin matkaasi.Tuosta jäänyt varmaan tytölle itelleen aika kurjaolo!


      • jerejuh

        nolotti kun tyttö näki kortsuni täyttyneen säiliön


      • Einäain

        Ehkä olisi kannattanut antaa tuon tytön odottaa parempaa.. Anteeksi vaan, miehen näkökulmastakin vaikuttaa aika karulta.. Tyttö ujouttaan antoi viedä ja sitten odotti jotain enemmän ja sinä poika vaan hätyytit menemään.. Anteeksi vaan mutta näinkö tytöt/naiset tahtovat itseään kohdeltavan? Sitten olen ymmärtänyt jotakin totaalisen väärin..


      • Einäain
        Einäain kirjoitti:

        Ehkä olisi kannattanut antaa tuon tytön odottaa parempaa.. Anteeksi vaan, miehen näkökulmastakin vaikuttaa aika karulta.. Tyttö ujouttaan antoi viedä ja sitten odotti jotain enemmän ja sinä poika vaan hätyytit menemään.. Anteeksi vaan mutta näinkö tytöt/naiset tahtovat itseään kohdeltavan? Sitten olen ymmärtänyt jotakin totaalisen väärin..

        Ehkä siksi käykin flaksi vain kerran sadassa vuodess..


      • blondichka88
        jerejuh kirjoitti:

        Joo no ei varmaan halunnut, mutta sillä oli kova halu näyttää sen kavereille miten se lähtee miehen luo yöksi. En mä ala kämpille mitään yövieraita "ilmaiseksi" ottamaan. Itse saan ihan perus orgasmin. Mitä meinaat tolla että asun kotona enkä misukan luona? Tarkoitin että jään mieluummin aamulla omaan sänkyyn makaamaan ja syömään, tyttö saa lähteä kotiinsa.

        Taas joku saamaton alkaa moralisoimaan. Mulla on täysi oikeus harrastaa seksiä aikuisten naisten kanssa.

        "En mä ala kämpille mitään yövieraita "ilmaiseksi" ottamaan." no huhhuh onpas tökerösti sanottu. Onneksi niitä gentelmannejakin on olemassa.

        Tapasin ihanan miehen ulkomailla, kun olimme molemmat reissussa kaverien kanssa. Majoituimme molemmat jaetussa huoneessa omien kavereidemme kanssa. Mies halusi, että viettäisimme yön yhdessä, mutta minua ei yhden yön jutut paljoa kiinnosta, niinpä mies sanoi, että on täysin ok jos ei harrasteta seksiä, hänelle riittää, että halitaan. Mies sitten osti meille erikseen huoneen halimista varten eikä painostanut minua mihinkään, halailtiin koko yö. No aamulla päädyttiin tekemään vähän muutakin ja nykyisin ollaan suhteessa.


    • No vittu mieti

      Tiukkaa tavaraa ja pinkeä lihaa.

      Mitäs muutakaan?

    • y5b4tv3rcw

      Jos ois kerrankin juonut sen verran vähän, et sais orgasmin, niin se ois jo jotain....

    • minä vaan-

      Toivon että olis mukavaa, naurettais, juteltais, pidettäis hauskaa muuten. Ap on varmaan nainen joka on tavannut miehii jotka haluaa pil.lua heti ekalla tapaamisella ja luulee että jokain eie son sellainen että haluaa naida heti ekalla tapaamisella.

      • thrgevfwd

        Ei näillä palstoilla juuri naisia ole. Naisnikeistäkin 90% on feikkaavia miehiä


      • 20+1
        thrgevfwd kirjoitti:

        Ei näillä palstoilla juuri naisia ole. Naisnikeistäkin 90% on feikkaavia miehiä

        No minäpä kyllä ole ihan aidosti nainen. Ja en usko kaikkien miesten haluavan vsänkyyn ensimmäisellä tapaamisella, mutta minä haen yhden illan jutuista yleensä vain seksiä. Tosin en niitä liiakseltaan harrasta - laatu korvas määrän.


      • Cavaljeeri
        20+1 kirjoitti:

        No minäpä kyllä ole ihan aidosti nainen. Ja en usko kaikkien miesten haluavan vsänkyyn ensimmäisellä tapaamisella, mutta minä haen yhden illan jutuista yleensä vain seksiä. Tosin en niitä liiakseltaan harrasta - laatu korvas määrän.

        Varmasti parasta olisi tuoda selvästi esille se että mistä on kyse! Eli seksistä, ei mistään muusta. Sen jälkeen on varmasti helpompi antaa vaan mennä ja nauttia ilman turhaan jännittämistä. Ja mikäli olet miehen itsellesi valinnut niin on syytä sitten tyytyä valintaansa. Sehän tarkoittaa käytännössä sitä että mies tuntee itsensä "riittäväksi" jolloin nainenkin saa varmasti paremmin sen mitä haluaakin!


    • Rapss

      Nättiä pullukkaa, sopivasti tuubassa, ei turhia kainostele.

    • Panomieskin

      Haen yhden illan speksit:

      -neito miellyttää olemukseltaan ja on suht selvin päin. Sammumispisteessä olevaa tai roimasti ylipainoista en nai
      -haluan nautintoa niin itselle kuin neidolle. Ts. esileikki kuuluu asiaan ja esim toinen kierros jos pussit tyhjentyneet ekalla varvilla ennätysajassa.
      -panon jälkeen ei pitäisi seksi aiheuttaa pettymystä. Henkimaailman katumuset sitten oma lukunsa.

      Paras yhden illan pano? Avovaimoni pikkusiskon kanssa. Anoppilassa anopin parisängyssä rakastelu pitkään kestäneen flirtin jälkeen. Tuntui ja maistui vielä paremmalta kuin odotin. Jäi yhteen kertaan, olimme kumpikin varattuja, ja ollaan edelleen. ;)

    • 20+1

      SEKSIÄ VAPAATA SEKSIÄ RUNSAASTI

    • Willikauris !

      Estotonta rakastelua pitkään ja kauan mies naisen päällä, myös takaa, nainen ratsastaa päälläni, siinä voi nuolaista nänniä. Antoisaa keskustelua, ravitsevaa aamiaista, saunoakin voisi jos mahdollista, jonka jälkeen paneskelemaan. Niin se menee.

    • jt2

      Harrastan yhdenyön juttuja aktiivisesti, lähes viikottain. Parhaita ovat varatut naiset. Jos harrastaa yhden yön juttuja niin pää-asia niissä on seksi ja varatun kanssa se on myös sitä. Hommat hoidetaan asiallisesti ja sitten eriteille. Viimeisin juttu oli torstailta ja hyvin tyypillinen sellainen. Kallesta kotiin kl. 2 yöllä ja kl.4 jälkeen rouva lähtee kotiin. Sinkkunaisen kanssa se on vähän sellaista vänkäämistä.

    • Toteutuuko toive

      "Miehet, mitä toivotte yhden illan jutulta?"

      Sitä että nainen soittaa ja haluu mua uudestaan.

      • Kaksi on liikaa

        Ei nainen voi tehdä niin, sillä silloin se ei olisi yhden yön juttu.


    • kukko63

      Nuorempana poikani iskin vanhemman naisen, harrastettiin seksiä yöllä, aamulla ja vielä ennen kuin hän lähti kotiin, tykkäsi kovasti kun sai nuorta munaa monta kertaa. Soitti aamulla ennen viimeistä panoa miehelle ja kehui minua, kun olin pitänyt häntä hyvänä se tuntui minusta hyvälle, tällainen oli joskus ikimuistoinen "yhdenyön juttu".

      • jerejuh

        "poikasi?" Mitä hittoa? mitä vitun Lestadiolaisia TE olette?


    • Per-kel

      Ennen vanhaan kun satamaan saavuttiin oli nuoren kollin pääasia tyhjentää pussit ja sitten kunnon kännit :D O tempora o mores ! https://youtu.be/IPo9Gd2z6rI

    • Hoopoko

      Haluan aina näyttää arvostukseni, hyväksyntäni ja kiinnostukseni, jotta saadaan aikaan yhteinen luottamuksellinen läheisyyden tunne.
      Parasta on ollut, nähdä miten olen saanut kumppanini todella rentoutumaan ja nauttimaan minusta / yhteisestä hetkestämme. Siinä ei voi itsekään muuta kuin nauttia ja olla tyytyväinen.

    • jutulta

      Toiveita
      – terve ja siisti, aluksi yhdessä pesulle
      – rento, alistumishaluinen, terve itsetunto
      – aloitteelinen
      – pc-lihakset hyvässä timmissä
      – osaa nauttia itsekin

      Paras pano tähän mennessä
      – nelikymppinen rouva
      – halukas, aloitteellinen, iloinen antaja
      – pyysi paljaalla ja laskemaan sisälle kun ei voi tulla raskaaksi
      – halusi vielä aamulla kerran takaapäin
      – lupasi jatkossa olla saatavilla koska tahansa

      • Ei alistumishaluinen voi olla aloitteellinen.


    • pussittyhjiksi

      Seksistä nauttiva aikuinen nainen, ei siis mikään tytön hupakko vaan kokenut nainen. Hitaasti pitää aloittaa, kiusoitella naista sopivasti enen orgasmia ja toivoa sopii että naisen imu on kunnossa. Ei ole mitään parempaa kuin lämmin ja kostea kieli hyväilemässä treskanpäätä. Tietenkin ehdoton plussa jos saa laueta sisään. monikaan ei siihen suostu vaikka naidaan ilman kumia.

      • kumitkunnossa

        No lisääntymiskykyiset aikuiset naiset tuskin suostuvatkaan, että laukeat sisään ilman kumia. Siitähän saattaa vaikka syntyä jotakin!


    • RR11

      Läheisyyttä, toisen kosketusta

      • 20121

        Katsotko kortsun sisältöä ikinä kun riisut sen panoiltasi?


    • Yönäänet

      Sitä hellyyttä, kosketusta myös aktiivista estotonta kypsää naista joka ei häpeile kainostele naiseuttaan alastomuutta vaan tulee halukkaasti iholle viipyen siinä pitkään nauttien.

    • AnttiPenaali

      Perus anaali

    • cityplay

      Olin kerran varatun naimisissa olevan naisen kanssa joka oli avoimessa suhteessa. Estotonta ja kypsää seksiä vaille mitään huolia. Rentouttavaa mahtavaa seksiä. On siinä vaimolla mahtava mies kun antaa vaimoaan maistaa muidenkin!jos minä menisin naimisiin, haluaisin juuri tuollaisen suhteen joka olisi noin vakaalla pohjalla jotta pystyy tuollaista harrastaan. Nautintoa.

    • miesv82

      Yhden illan jutulta toivon nautintoa jokaisella tavalla, jonka niistä kyllä saa...
      Tosin ajatus sellaisesta on päätynyt romukoppaan omalta kohdaltani johtuen naisten vastahakoisuudesta. Seksin tuoma nautinto taitaa olla vain miehen kokema juttu seksissä.

    • selvinpäin, avoin mieli, kokeilun halua, heittäytymistä

    • jutulta

      toivomukset:
      terve siisti rouva
      jää yöksi
      osaa liikkua ja nauttia

      paras
      työkaveri, rouva joka sanoi jo kauan odottaneensa sopivaa tilaisuutta
      tyylikkäästi aloitteellinen, sai upeita orkkuja
      oli parhaimmillaan aamulla herätessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe