Mitä tapahtui maljassa ?
Roosters juoksi 212 yrdia wolverinesin suomen kaikkienaikojen kovimpaan boxiin jossa pelaa Da Silsa, nevalainen, eliasson, sarvi, halttunen ja ikinuori sjöblom.
Ennen kautta roon bäkkejä ja varsinkin OLlää solvattiin, etteivät voi juosta ja säkkejä tulee.
Toiseksi vähiten säkkejä liigassa ja maljassa 1.
Juoksukeskiarvo 5yrd ja maljassa 212 yrd.
Ketä nää hemmot on ?
-vanha fabu ihmeissään.
Roo:n "huonoki kehuttu" OL vs Wolvojen maan paras Boxi
10
408
Vastaukset
- eeeeree
No ne juoksut ei ollut kyllä yhtään linjan ansiota. Valmennus valitsi oikeilla hetkillä juoksun kun Wolvot blitsasi ja Roostersin läskisäkit katsoi vaan sivusta.
- 6+8
"ketä nää hemmot on?" Peilin edestä löydät yhden ja loppuihin voit tutustua päättäjäisissä.
- 14+7
mitähän peliä eeeree on katsonut?
Siitähän ne survo osan suoraan keskeltä läpi.
Katkeraa on.- 3+20
"eeeeree" on tainnu olla pelaamassa siinä maan kovimmassa boksissa... :)
- Karigasniemi
Toi on Suomen kovin boksi niin kauan ku jätkät elää, vaikka ne päästäis miljoona jaardia. Ei täällä oo mitään väliä sillä mitä jätkät tekee, kunhan nimilappu on selässä oikee. Mä luulin joskus, että kova boksi on semmonen, joka pysäyttää juoksun. Mut nyt mä tiedän ettei se oo niin. Ne on kovia kun... ne vaan on!
- alava3
Herrat Kaasalainen, Kriivarinmäki, Honkonen, Toiminen ja Lahti ovat kyllä tehneet todella hienoa työtä koko kauden ajan ! 1/5 jätkistä oli viimekauden O linjasta ja heti parani ;)
Ehkä koutseillakin on osansa mutta on kyllä melkosia POIKIA, honkosta lukuunottomatta pojjat on n. 20v ?
Hatunnostonarvoinen suoritus !
Ps. Valmennan itse seinäjoella, joten ei ole omien kehuja..- Vkdkctkc
Taisi 4/5 pelata A-junnuissa vielä tällä kaudella.
- 2+10
Eihän Toiminen edes pelannu koko kautta.
- 4+8
2+10 kirjoitti:
Eihän Toiminen edes pelannu koko kautta.
Tasaisen paskoja koko jengi.
Ps. Valmennan itse Wolvoissa.
- 5-3=4
Tasaista paskaa koko kraanavesi.
PS: Olen Nokialla vesilaitoksella töissä.
PPSSSPSPSP: Ei liity tämä mun juttu tähän eikä mihinkään yhtään mitään lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812