Mitä tapahtui maljassa ?
Roosters juoksi 212 yrdia wolverinesin suomen kaikkienaikojen kovimpaan boxiin jossa pelaa Da Silsa, nevalainen, eliasson, sarvi, halttunen ja ikinuori sjöblom.
Ennen kautta roon bäkkejä ja varsinkin OLlää solvattiin, etteivät voi juosta ja säkkejä tulee.
Toiseksi vähiten säkkejä liigassa ja maljassa 1.
Juoksukeskiarvo 5yrd ja maljassa 212 yrd.
Ketä nää hemmot on ?
-vanha fabu ihmeissään.
Roo:n "huonoki kehuttu" OL vs Wolvojen maan paras Boxi
10
421
Vastaukset
- eeeeree
No ne juoksut ei ollut kyllä yhtään linjan ansiota. Valmennus valitsi oikeilla hetkillä juoksun kun Wolvot blitsasi ja Roostersin läskisäkit katsoi vaan sivusta.
- 6+8
"ketä nää hemmot on?" Peilin edestä löydät yhden ja loppuihin voit tutustua päättäjäisissä.
- 14+7
mitähän peliä eeeree on katsonut?
Siitähän ne survo osan suoraan keskeltä läpi.
Katkeraa on.- 3+20
"eeeeree" on tainnu olla pelaamassa siinä maan kovimmassa boksissa... :)
- Karigasniemi
Toi on Suomen kovin boksi niin kauan ku jätkät elää, vaikka ne päästäis miljoona jaardia. Ei täällä oo mitään väliä sillä mitä jätkät tekee, kunhan nimilappu on selässä oikee. Mä luulin joskus, että kova boksi on semmonen, joka pysäyttää juoksun. Mut nyt mä tiedän ettei se oo niin. Ne on kovia kun... ne vaan on!
- alava3
Herrat Kaasalainen, Kriivarinmäki, Honkonen, Toiminen ja Lahti ovat kyllä tehneet todella hienoa työtä koko kauden ajan ! 1/5 jätkistä oli viimekauden O linjasta ja heti parani ;)
Ehkä koutseillakin on osansa mutta on kyllä melkosia POIKIA, honkosta lukuunottomatta pojjat on n. 20v ?
Hatunnostonarvoinen suoritus !
Ps. Valmennan itse seinäjoella, joten ei ole omien kehuja..- Vkdkctkc
Taisi 4/5 pelata A-junnuissa vielä tällä kaudella.
- 2+10
Eihän Toiminen edes pelannu koko kautta.
- 4+8
2+10 kirjoitti:
Eihän Toiminen edes pelannu koko kautta.
Tasaisen paskoja koko jengi.
Ps. Valmennan itse Wolvoissa.
- 5-3=4
Tasaista paskaa koko kraanavesi.
PS: Olen Nokialla vesilaitoksella töissä.
PPSSSPSPSP: Ei liity tämä mun juttu tähän eikä mihinkään yhtään mitään lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733