Suomi vastaan Turkki avausottelussa ja alkaa klo 15.25 YLE FEM.
Suomi jyrää Turkin :)
Tänään alkaa EM-kisat koripallossa.
15
92
Vastaukset
Turpa kii lasileuka!
- Kyöstix
Tahdolla, taidolla ja joukkuehengellä Turkki nurin.
Tällä joukkueella on iso sydän :) - Kyöstix
Tänään kaatuu Ruotsi. Hienoo kun YLE televisioi kisat ja matsit suorina lähetyksinä joka kotiin.
Koris ei ole maailmalla mikään marginaalilaji kuten eräs laji nimeltä jääkiekko. - Kyöstix
Ruotsi tippui kyydistä kuin eno veneestä ja selvä voitto tuli.
Suomalaisia reilusti katsomossa. Tämä on urheilujuhlaa parhaimmillaan.
Koriskentällä nähtiin taas miesten logiikkaa parhaimmillaan. - Kyöstix
Tänään Suomi kippaa Italian makaroonit nurin :)
- Kyöstix
Nyt suuren ja mahtavan Venäjän kaatoon: voitto on täysin mahdollinen.
Venäjä on yksi koripallon suurmaita.- Kyöstix
Yes, Suomi kaatoi Venäjän: tahdolla ja taisteluhengellä :)
- Kyöstix
Tänään Suomi ei jakele apuja Kreikkaan vaan nappaa voiton :)
Susijengi ulvooo...Jos Suomi voittaa niin olen 500€ köyhempi, jos Suomi häviää niin tilille napsahtaa 125€ puhtaana käteen.
modelli kirjoitti:
Jos Suomi voittaa niin olen 500€ köyhempi, jos Suomi häviää niin tilille napsahtaa 125€ puhtaana käteen.
mITÄ vattua! Peli oli jäänyt ostoskoriin:D buhahaaa
modelli kirjoitti:
Jos Suomi voittaa niin olen 500€ köyhempi, jos Suomi häviää niin tilille napsahtaa 125€ puhtaana käteen.
Melkonen alikerroin, 1,25. 1,7 Kreikalle olis ollut lähempänä totuutta.
- Kyöstix
Seuraavaksi vastassa Kroatia, Espanja ja Slovenia.
Teamspiritillä voittoon: susijengi ulvoo auuuuuuuuuuuuuuuuuh.... - Kyöstix
Huomenna aloitetaan etelän lomamaiden voittaminen: ekaks Kroatia...sitten Espanja jne.
- Kyöstix
Vaan eipä onnistunut isojen korismaiden yllättäminen. Vielä on mahkuja jatkoon voittamalla maanantaina Slovenia.
- Kyöstix
Upeesti Suomi jyräsi Slovenian. Hieno päätös kisoille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926