Mistä kunnon mies?

Is it me?

Mistä kummasta 40v akka kunnon äijän löytäisi?känniläiset ei kiinnosta,eikä suviseurat..enkä välitä urheilusta.10v saa vanhempi olla mutten 30v kollia katselisi.en ole ronkeli eikä vanne kiristä mutta miehet karttaa mua!!En juo,polta,mulla iso musta rotukoira(turn-off),omaan omia mielipiteitä.En tahdo hihhuli terveysintoilijaa vaan sellaisen perusjannun joka osaisi kohtuuden.Retkuja en katsele.On mun ulkonäköäkin jotkut kehuneet.Mua on rahalla ja veneillä houkuteltu ja muilla vehje-vihjailuilla mutta en ole lämmennyt.Hiton treffipalstat koklattu.Tänäänkin muutama mukavan näköinen mies osui silmiin torilla mutta niskani kipeäksi vain sain.Pitäisikö perään juosta??Alkaa ajaa romurallia?Lavatanssit yäk!Onko mua vanhemmat miehet yleisesti niin pahoin henkisesti vammautettu aiemmissa suhteissa että vain seksi riittäisi?Kertokaa te miehet,mikä on homman nimi?

21

162

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

Menisit miehiin, juuri niin kuin miehet menevät naisiin.

(reps)

• Is it me?

Missä sinne miehiin oikein mennään?Onko muuta vaihtoehtoa kuin raflat?Panoja vain känniset hakevat,mä haluun suhteen..

• Nasdaq
        Is it me? kirjoitti:

Missä sinne miehiin oikein mennään?Onko muuta vaihtoehtoa kuin raflat?Panoja vain känniset hakevat,mä haluun suhteen..

MIstä minä tiedän. Kato mulle asiat on aina vaan tapahtunut. Ei mun tarvitse pohdiskella tuollaista, tehdä siitä elementtiä.

(reps)

• hei,

palstan Buddy on vapaana! Ehkä...

• Rauhoitutaanpa nyt siellä ja muistetaanpa että minä olen vakava vaara mielenterveydelle.

(suojelkaa itsejänne)

• joo,
        buddy-love kirjoitti:

Rauhoitutaanpa nyt siellä ja muistetaanpa että minä olen vakava vaara mielenterveydelle.

(suojelkaa itsejänne)

saat aikaan ahdistusta sydänalassa pelkällä palstalla olollasi, senkin suklaantuoksuinen namupala. Vähemmästäkin voi mennä sekaisin.

• joo, kirjoitti:

saat aikaan ahdistusta sydänalassa pelkällä palstalla olollasi, senkin suklaantuoksuinen namupala. Vähemmästäkin voi mennä sekaisin.

Ja kaikkia näitä, sekä muutamia vähemmän tunnettuja:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Psyykkiset_sairaudet

Ulkonäköni vuoksi tämä on onneksi hyödyllinen:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hysteerinen_sokeus

Karmivien kokemusten jälkeen tämä puolestaan auttaa julkaisemaan niistä kirjan:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hypergrafia

Jos nyt sitten yleensä sattuu enää muistamaan kuka meistä juuri silloin on:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiatiivinen_identiteettihäiriö

• vau,
        buddy-love kirjoitti:

Ja kaikkia näitä, sekä muutamia vähemmän tunnettuja:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Psyykkiset_sairaudet

Ulkonäköni vuoksi tämä on onneksi hyödyllinen:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hysteerinen_sokeus

Karmivien kokemusten jälkeen tämä puolestaan auttaa julkaisemaan niistä kirjan:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hypergrafia

Jos nyt sitten yleensä sattuu enää muistamaan kuka meistä juuri silloin on:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiatiivinen_identiteettihäiriö

todella vaikuttavaa. Todella.

hypergrafia vallankin mielenkiintoista.

• Suurin osa on jo valmiiksi suhteessa. Jotka eivät ole, ovat ylensä joko vähintään tupakoitsijoita, alkoholin suurkuluttaja, raitistuneita alkoholisteja, uskovaisia tai himokuntoilijoita ja muita terveysterroristeja.

Kun vapaiden joukosta lasketaan pois mielenterveysongelmaiset ja muuten syrjäytyneet, niin mitä jää jäljelle? Etenkin kun mainitsemasi koiraharrastus ei suosiota miesten silmissä lisää etkä sinä halua lavatansseihin, jossa niitä raittiita miehiä voisi ollakin.

Aivan, jäljellä on sekinvonkaajat. Tai ehkä jokunen lasten yksinholtajaisä, jotka eivät naisille kelpaa. Niin se vaan on, ettei tarjonta ja kysyntä kohtaa.

• Is it me?

Kiitos vastauksista : ).Sepä se kinkkistä onkin kun en itsekään mikään priima ole eli mitäpä ukoltakaan sitä vaatimaan.Sellanen kohtuuden-mies niin sisäisesti ja ulkoisesti passaisi.Eikä muksut haittaisi ; ).Kuka tulisi pölyt musta pyyhkimään??

• Sait tuossa kirjan keskivaiheella jopa meikäläisenkin innostumaan ja koiratytölle toivoa, mutta lyttäsit loppuosassa toivon maanrakoon ja syvälle.

• pahus,
        modelli kirjoitti:

Sait tuossa kirjan keskivaiheella jopa meikäläisenkin innostumaan ja koiratytölle toivoa, mutta lyttäsit loppuosassa toivon maanrakoon ja syvälle.

sä olet siis sekinvonkaaja! Varsinainen auervaara.

• Is it me? kirjoitti:

Kiitos vastauksista : ).Sepä se kinkkistä onkin kun en itsekään mikään priima ole eli mitäpä ukoltakaan sitä vaatimaan.Sellanen kohtuuden-mies niin sisäisesti ja ulkoisesti passaisi.Eikä muksut haittaisi ; ).Kuka tulisi pölyt musta pyyhkimään??

No kohtuuden mies on jo paljon helpompi löytää, jos olet valmis joustamaan ehdottomista vaatimuksista yksityiskohtien kanssa.

Tosiasia kuitenkin on, että moni vapaa keski-ikäinen mies on joko haudassa tai sen partaalla, asuu syrjäseudulla, on kouluttamaton ja raha-asiansa sotkenut. Asiansa hoitaneita, täyspäisiä naisia on niin paljon enemmän, että haluamansa miehen saadakseen on oltava aloitteellinen. Muuten kanssasisar tulee ja vie voiton. Ja tietysti ymmärrän, että se on haasteellista, kun nuorena on voinut passiivisena odotella miesten aloitteita ja sitten pitkässä parisuhteessa.

Onnea kuitenkin etsinnällesi.

• modelli kirjoitti:

Sait tuossa kirjan keskivaiheella jopa meikäläisenkin innostumaan ja koiratytölle toivoa, mutta lyttäsit loppuosassa toivon maanrakoon ja syvälle.

Mitä muuten olet mieltä, kannattaisiko hankkia mielummin poni vai aasi? Kumpiko pärjää paremmin kerrostalon parvekkeella talvella, jos parvekelasit pitää kiinni? Vetoaisiko se eläinrakkaisiin tyttöihin?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Mitä muuten olet mieltä, kannattaisiko hankkia mielummin poni vai aasi? Kumpiko pärjää paremmin kerrostalon parvekkeella talvella, jos parvekelasit pitää kiinni? Vetoaisiko se eläinrakkaisiin tyttöihin?

Aasit osaavat näyttää surullisemmilta ja se on vetoavampaa kuin poniapatia.

• Eipäs yleistetä, minä en kuulu yhteenkään noista ensimäisen kappaleen hahmoista ja silti olen luonnostaan rentun nbäköinen enkä etsi seuraa... Ai niin, tuo oli ensimmäisessä kappaleessa.

Lisäksi yritän syrjäytyä (mikä lienee pätkätyöomakotitalotalkkarille mahdottomuus)

• Vähän toivoa

Hyvä asenne sulla, mutta valitettavasti 40 kunnollinen, naiseton perusjannu torilla tarkistaa tuollaisessa tilanteessa, mitä kauhean kiinnostavaa hänen takanaan kävelee. Jotenkin ne olisi pysäytettävä, että tajuavat sinun katsova heitä eikä pelkästään olkapäälle osuneen lokinpaskan takia. Siihen ei riitä suunnan kysyminen, koska saat vain tarkat kävelyohjeet. Kahville pyytäminen ei auta sekään, sillä mies kohteliaasti olettaa sinun halunneen kahvia. Kapakan kolleja lukuun ottamatta miehet eivät tunnista, että heistä ollaan kiinnostuneita, jollet ilmoita sitä suoraan.

• Is it me?

Niin..no vakavasti seuraa etsinkin mutta en arvannut tilanteen olevan näin vakava miesten mielestä : /..Eli mun nyt vain otettava luolanaisen tyyli käyttöön?Höh.Ei noin 50v miehissä mitään vikaa ole.

• iloverocknroll

Ota Andy, se on kova jäbä!

Hähä!

• Is it me?

Siis mä haluan aikuisen miehen en kovaa jäbää..Mulle oltava oma itsensä jalat maassa,pää pilviä hipoen ; ).

• PapuSparrowit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      107
      720
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      618
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63