Mietin pitkään että minne kirjoittaisin ja miten asiani esittäisin, joten esitän sen suoraan..
Mikä ihmeen jätesäkki villitys vaatesuunnittelijoille on tullut ja minkä ihmeen takia vaate liikkeet eivät voi tilata eri laisia ja eri pituisia vaatteita.
Olen 186 cm pitkä joten jalkoja löytyy olen löytänyt 5 vuoden aikana kaupasta 2 sopivan pituiset farkut... Aina kun kysyy myyjiltä että onko pitempää lahjetta vastaus on ei kun niitä menee niin vähän.
Ja toinen ongelma on paidat ja takit, miesten huppareissa kulkeminen ei saa oloa tuntemaan hirveän naiselliseksi, ja jos ostaa naisten paidan hihat ovat todellakin liian lyhyet.. Talvella saa käsivarret jäässä kuljeskella koska ei löydy sopivaa takkia, kuin miesten osastolta.. NIIIN jos joku tietää mistä pitkille naisille löytyy vaatteita opiskelija pudjettiin sopivaksi niin saa kertoa.
Kiitos ja anteeks.
Kysympähän kuitenkin.
Pitkätraajat
2
106
Vastaukset
- Teettää töitä
Ei tarvitse pyydellä anteeksi. Minullakin on pitkät raajat ja olen lohduttautunut että onneksi naisten muoti sallii vajaamittaiset housunpuntit ja paidan hihat. Takkiongelma on minullakin, joten tarpeeksi pitkähihaisen löytäminen teettää töitä mutta onneksi on löytynyt edes suunnilleen tarpeeksi pitkähihaisia, Ellokselta viimeisimmät.
- Ei halvalla
Se on nämä vakiomitoitukset jossa leveys on suhteessa pituuteen ts S, M, L jne. ja vastaavat.
Kalliimista merkeistä löytyy eri mitoituksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777