Mikä se on ja miten sitä käytetään?
Mikä on pistosuojanauha?
17
670
Vastaukset
- ei toimi
Sen voi laittaa sisä- ja ulkokumin väliin. Sitten se suojaa pistoilta. Tai niin voisi nimestä päätellä, mutta totuus on toinen. Itse jättäisin vastaavat kaupan hyllylle.
- itellä sellaset
Kokeile mieluummin pistosuojattua rengasta.
- HiPo
Miksi ei toimi? Itse käytin viime talvena näitä:
http://www.fillarikellari.fi/index.php?np=4&md=41&sd=4106&item=4106-0150
Päällyskumeina oli nokian W106 nastarenkaat. Kumit eivät puhjenneet kertaakaan läpi talven jatkuneesta terävässä sepelissä ajetusta työmatkapyöräilystä huolimatta. Ilman nauhoja sain paikkailla kumeja useaan kertaan talven aikana.
Päällyskumeissa on toki eroja, mutta luulisin kyllä, että nauha antaa paremman pistosuojan kuin yksikään pistosuojattu päällyskumi. Kesäkumeissa luotan kyllä pelkkään pistosuojattuun päällyskumiin. Tekeehän tuo nauha kiekosta hieman painavamman ja pintakovan. Ei ole kovin mukava, mutta ei se nastarenkaan kanssa enää paljoa tilannetta pahenna.
- halppahyvä
Saman asian ajaa kun laittaa vanhan sisurin sisä- ja ulkorenkaan väliin.
- Todella hyvä!
Vielä parempi kun laittaa kaksi vanhaa sisuria päällekkäin renkaiden väliin.
- Anonyymi
Ei kahta ilman kolmatta
- Anonyymi
Mikä ihme sisuri?
Sisu-pastilleja saa kaupasta ja Sisu-autoja autokaupasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kahta ilman kolmatta
Vähintään neljä. Sisurien latominen päällekkäin on hölmön hommaa eikä siitä ole mitään hyötyä. Pikemminkin haittaa. Sisuri on lyhennys sis ja uri kuorma-autoista. Suomalaisvenäläinen viritys. Ei markkinoilla.
- Anonyymi
Pistosuojanauha on sama kuin vannenauha.
Kannattaa pumpata hieman paksumpaa ilmaa, niin ei vuoda niin helposti.🚲- Anonyymi
Ei ole sama asia.
- Anonyymi
Kai muistat vaihtaa ilman renkaanvaihdon yhteydessä. Vanha ilma kovettuu. Kannattaa vaihtaa ilma renkaisiin myös autossa. Vuoden vanha ilma on erittäin kovaa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai muistat vaihtaa ilman renkaanvaihdon yhteydessä. Vanha ilma kovettuu. Kannattaa vaihtaa ilma renkaisiin myös autossa. Vuoden vanha ilma on erittäin kovaa jo.
Meillä vaihdetaan kesäilmat keväisin ja talvi-ilmat alkutalvesta.
- Anonyymi
Voihan hankkia pistosuojatut sisäkumit tai laittaa kahdet ulkorenkaat päällekkäin.
Jos täyttää renkaat ilman sijaan heliumilla, niin tiehen kohdistuva paino on huomattavasti pienempi, joten renkaat kestävät paremmin.- Anonyymi
Helium haihtuu helpommin renkaan ja vanteen rakosista pois ja on lisäksi katoava luonnonvara.
- Anonyymi
Metaani flatus sekoitus kaasu sopii siinä mielessä että sisärenkaan vuotokohdan löytää helposti haistamalla.
- Anonyymi
Kumpi maksaa enemmän, ilma vai helium?
Vaiko onko ilma ilmaista? - Anonyymi
Pistosuojanauha polkupyörän renkaaseen | 1000 km:n kestotesti
https://youtu.be/IR70j_S0IIg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959