Joko olisi jättipommin aika, onko Suomella mahdollisuus EM-kisoissa mitaleille, jopa kultaan saakka?
Ottaako Suomi mitalin...?
5
103
Vastaukset
- 3pistepirkko
Ensin pääsee susijengi jatkolohkoon.. mutta sitten tulee tyrmäys! Olisi kaiketi realisista
tapella sijoista 4-8(?), kun 2011 EM-9:s,sitä parannellessa täysi työ(?!?) Siellä on kuitenkin vastassa Kreikka, Espanja, Ranska, Turkkikaan ole ulkona, eikä Italia. Balkanin maistakin tulee laadukkaita jengejä. Olen henk.koht. YLPEÄ siitä, että Suomi on paras Pohjoismaa koripallossa, lentopallossa, ja TOP2 jääkiekossa, joka kuitenkin on toisaalta mitätön laji maailmassa...- susijengi!
Kaikkihan on mahdollista, vaikka kultaan ennyt sentään usko, mutta peli kerrallaan mennään :) Niin, ja Suomihan ei todellakaan ole toiseksi paras maa jääkiekossa.
- bil.l
Liettua ja Espanja lienevät mitaleilla , mutta mikä lienee se kolmas.
- Takamies3
Jos minulta kysyttäisiin, niin kyllä kai se Kreikka tai Slovenia olisi se kolmas mitalijoukkue.
Upea peli Susijengiltä Venäjää vastaan.
- bil.l
Serbia voitti Latvian ja Italia Kreikan ,kuka on tehnyt käsikirjoituksen näihin kisoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206356Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.273919Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712933- 292870
- 821734
- 101673
- 1471612
- 1481571
- 121368
- 221350