Joko olisi jättipommin aika, onko Suomella mahdollisuus EM-kisoissa mitaleille, jopa kultaan saakka?
Vastaukset 5
- 3pistepirkko
Ensin pääsee susijengi jatkolohkoon.. mutta sitten tulee tyrmäys! Olisi kaiketi realisista
tapella sijoista 4-8(?), kun 2011 EM-9:s,sitä parannellessa täysi työ(?!?) Siellä on kuitenkin vastassa Kreikka, Espanja, Ranska, Turkkikaan ole ulkona, eikä Italia. Balkanin maistakin tulee laadukkaita jengejä. Olen henk.koht. YLPEÄ siitä, että Suomi on paras Pohjoismaa koripallossa, lentopallossa, ja TOP2 jääkiekossa, joka kuitenkin on toisaalta mitätön laji maailmassa...- susijengi!
Kaikkihan on mahdollista, vaikka kultaan ennyt sentään usko, mutta peli kerrallaan mennään :) Niin, ja Suomihan ei todellakaan ole toiseksi paras maa jääkiekossa.
- bil.l
Liettua ja Espanja lienevät mitaleilla , mutta mikä lienee se kolmas.
- Takamies3
Jos minulta kysyttäisiin, niin kyllä kai se Kreikka tai Slovenia olisi se kolmas mitalijoukkue.
Upea peli Susijengiltä Venäjää vastaan.
- bil.l
Serbia voitti Latvian ja Italia Kreikan ,kuka on tehnyt käsikirjoituksen näihin kisoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483