Pennyskate vai Longboard?
Eli siis kummal on helpompi mennä? Kummalla on kivempi mennä? Oon siis aloittelija ja haluaisin oerus cruisailuun laudan. Kummal kaatuu helpommin?
Kumpi?
7
170
Vastaukset 7
- Cruisaaja
Perus*
- bb penny
ost joku retrolauta, ne on siistei, penny on meemulelu
- longboardi vaa
minulla on molemmat, ja enemmän pidän longboardista. sillä ei kaadu helposti, kun taas kruiserilla aika helposti. (minun mielipiteeni)
- ParastaMitäSaa! :)
osta stereo vinyl cruiseri vaikka laminasta! :)
- pennytonoikeesthyvii
saatana sää mitää pennyi osta STEREON VINYL CRUISERI PERKELE !
- teamrider
Ikävä tuottaa pettymys muuta Penny ja Vinyl ja teknikmakasinetin lauta ja muut tulee ihan samalta tehtaalta kiinasta, sama lauta eri logo.
- skmies44v
Muovilaudat on kelpoja lapsille, aikuiselle en suosittele. Muovilauta ostettu perheeseen budjetsportista T: skeittari 44v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7111299- 1001039
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501