vuokra 330 euroo?
Vastaukset 18
- very cheap
65 egee neliö
- Neiti Näpsä
Ainahan sitä pyytää saa. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan....
Alkon ovi aukee aamulla 9:00 ja siellä on ainakin 1000 nelijöö!
- arvoalueella
Melkoisen pramee nukkumispaikka.
- Nasdaq
On varmaan aika mielenkiintoista vuokrata alkovi jollekin. Siellä kolossa vuokralainen sitten istuskelisi kuin Buddha ja tarkkailisi maailman menoa. Ja jos asunto on yksiö, niin sitten se vasta hauskaa olisi.
Ne snaja.
(reps) - 65e/ vessakäynti
Se on vuokrattavissa, mutta onko kukaan vuokrannut sitä?
Jostain syystä epäilen, että siihen kyllä löytyy joku punkkaamaan.
Jos käyttää vessaa, niin maksaako se erikseen? jonkun aikaa sitten naureskelin yhdelle (muistaakseni) 11 neliöiselle, vuokraltaan yli 500 euron kämpälle, en nyt muista mistä päin helsinkiä..
toisaalta jos pappa betalar..
mut sitä mää miettisin et mikä hiton pakko sinne helsinkiin on päästä asumaan johonkin koiran koppia pienempään luukkuun..? lähikunnista pääsee kyllä aivan hyvin julkisilla kulkemaan,
mur- sis.hintaan?
Tuleekohan tohon hintaan ruokatarjoilut vuoteeseen?
Mun ja yksinkertaisenblondin ensiasunto.
- aImameedio
Koita saada yb samaan kunnalliskotiin missä itse olet.
Turussa samalla vuokralla saa 50n neliön vuokraasunnon.
- Niin?
Sirkkalankadulta missä päivystät yöt?
Niin? kirjoitti:
Sirkkalankadultakin joo :)
Niin? kirjoitti:
Oot muuten pikkasen pihalla Turusta, ei Sirkkalankatu ole mitenkään pahamaineista seutua, siis ollenkaan :D
- Kyöstix
Tätä se pääkaupunkiseudun vuokra-asuntopula teettää.
- Kauniit maisemat
Mä voin vuokrata kuistini niin että siellä saa käydä mutta ei kengät jalassa, eikä ikkunoista saa kurkkia sisälle.
Ja tottakai visiitillä on omat hygieniäsääntönsä: ei ruokaa, juomaa, eikä kuvaaminen ole sallittua. Mutta siinä saa paistatella vähänaikaa auringossa ja ihailla terapeuttista maisemaa.
480e/ 15-20 minuuttia visiitti.
Mitäs sanotte?- ed.
Sääntömuutos heti tähän kärkeen: kuvaaminen on sallittua luvalla ja maksusta.
Mä näin samankokoisen ja hinta 500 egeä kun se oli spämmätty johonkin nettisivulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479