saapa nähdä...

pullukkako?

Eli eilen aloitettu täysnutraus.. Jälleen kerran. Nyt vaan tilanne Se että olen todella kyllästynyt ylipainoon ja siitä kärsii myös läheiseni, olen kiukkuinen koska en ole itseeni tyytyväinen alkuunkaan! nyt on pakko päästä tavoitteeseen joka on -30kg. Tuosta -15 nutraamalla ja loput vähähiilihyraattisella ja siitä sitten elämäntapa. Toinen päivä menossa ja hyvältä tuntuu, kevyt olo ja peilistä näkee kuin turvotukset lähteneet. Paino aloittaessa 90kg, nyt en käy jatkuvasti puntarilla niin kuin olen aiemmin tehnyt, nyt noin 1-2krt viikossa. Aikaa minulla on ensi kesään saakka joten ei mahdoton tavoite! Laitan tänne jatkoa miten menee ja kuin paino tippuu, tämäkin antaa kummasti motivaatiota kun tänne kirjotteleepi

6

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullukkako?

      Oli muutes hyvää kun tein aamu pirtelön jossa 5dl vettä, yksi pussi suklaata ja puol pussia mustikka makua ja jääkylmänä tietty. Ja wc ei anna rauhaa kun nesteet liikkeellä. Nyt ulkoilemaan,näillä mennään

    • valas123

      Hei, saanko liittyä mukaan? Mulla vähän samanlainen tilanne, vaikka pudotettavaa onkin "vaan" 5 kiloa. Ajattelin pudottaa ne täysnutrauksella ja sitten olla eka osanutrauksella ja siitä sit normaaliin ruokavalioon. Voisin tänne aina kirjoittaa kuulumisia ja olis kiva jos joku muu tsemppais mukana. Painonpudotusyrityksiä takana useita ja toivon nyt vihdoin onnistuvani. Nutrilett-kokeilu on ensimmäinen. Tarkoitus olis syödä aamulla yks pirtelö, lounaaksi patukka, välipalaksi pirtelö, päivälliseksi patukka ja iltapalaksi pirtelö. Kalorit olis koko päivältä noin 800.

      • pullukkako?

        Toki saa liittyä ja kiva vaihdella tuntemuksia dietin aikana! Itse olen ottanut tavoitteeksi alle 1000kaloria päivässä,juon paljon kahvia joten maidosta tulee noin 200,muutoin täysin nutrilett pirtelöillä ja patukoilla. Normi päivä niin että 3 pirtelöä ja 1 patukka, jos hirvee nälkä niin 2 patukkaa. Toimii tosi hyvin, mutta entiseen ei saisi palata (olen nutrannut aiemmin myös) onhan meillä eri kilo määrät tiputettavana mutta mitä enemmän on niin sitä helpompi ne on tiputtaa! Kyllä me onnistumme molemmat!


      • pullukkako?
        pullukkako? kirjoitti:

        Toki saa liittyä ja kiva vaihdella tuntemuksia dietin aikana! Itse olen ottanut tavoitteeksi alle 1000kaloria päivässä,juon paljon kahvia joten maidosta tulee noin 200,muutoin täysin nutrilett pirtelöillä ja patukoilla. Normi päivä niin että 3 pirtelöä ja 1 patukka, jos hirvee nälkä niin 2 patukkaa. Toimii tosi hyvin, mutta entiseen ei saisi palata (olen nutrannut aiemmin myös) onhan meillä eri kilo määrät tiputettavana mutta mitä enemmän on niin sitä helpompi ne on tiputtaa! Kyllä me onnistumme molemmat!

        Repsahduksia tullut viikon lopun aikana mutta tästä huolimatta jatkuu. Kuitenkin -2kg tippui, 4pv menossa. Tavoitteeksi olen päättänyt nyt ensin -20kg, katsotaan sitten Se loppu miten on mennyt ja miltä tuntuu.


    • valas123

      Mulla alkaa dieetti kunnolla vasta huomenna. Eilen meni syömiset hyvin,mutta tänään tullut mässäiltyä, loput herkut heitin kokonaan pois. Eipähän oo enää kiusaamassa kaapin perällä! Nyt olo on täysinäinen ja turvonnut, tiedän etten halua jatkaa näin. Toivottavasti dieetti sais ruokailurytmin taas kuntoon ja luulen että siitä olis sit helpompi jatkaa. Nyt oon lähinnä syönyt milloin oon kerinnyt tai ollut kunnon nälkä, yleensä siinä vaiheessa nälkä vaan on jo niin suuri että överikshän se on mennyt.

      • pullukkako?

        Sepä Se. Itsekkin saatan syödä vasta iltapäivällä ensimmäisen kerran ja siitä loput voi arvailla... Herkut on tosiaan hyvä laittaa pois niin säästyy kiusauksilta. Olo on kyllä turvonnut ja mieli maassa.. Eiköhän tämä tästä kun nutraus jatkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe