saapa nähdä...

pullukkako?

Eli eilen aloitettu täysnutraus.. Jälleen kerran. Nyt vaan tilanne Se että olen todella kyllästynyt ylipainoon ja siitä kärsii myös läheiseni, olen kiukkuinen koska en ole itseeni tyytyväinen alkuunkaan! nyt on pakko päästä tavoitteeseen joka on -30kg. Tuosta -15 nutraamalla ja loput vähähiilihyraattisella ja siitä sitten elämäntapa. Toinen päivä menossa ja hyvältä tuntuu, kevyt olo ja peilistä näkee kuin turvotukset lähteneet. Paino aloittaessa 90kg, nyt en käy jatkuvasti puntarilla niin kuin olen aiemmin tehnyt, nyt noin 1-2krt viikossa. Aikaa minulla on ensi kesään saakka joten ei mahdoton tavoite! Laitan tänne jatkoa miten menee ja kuin paino tippuu, tämäkin antaa kummasti motivaatiota kun tänne kirjotteleepi

6

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullukkako?

Oli muutes hyvää kun tein aamu pirtelön jossa 5dl vettä, yksi pussi suklaata ja puol pussia mustikka makua ja jääkylmänä tietty. Ja wc ei anna rauhaa kun nesteet liikkeellä. Nyt ulkoilemaan,näillä mennään

• valas123

Hei, saanko liittyä mukaan? Mulla vähän samanlainen tilanne, vaikka pudotettavaa onkin "vaan" 5 kiloa. Ajattelin pudottaa ne täysnutrauksella ja sitten olla eka osanutrauksella ja siitä sit normaaliin ruokavalioon. Voisin tänne aina kirjoittaa kuulumisia ja olis kiva jos joku muu tsemppais mukana. Painonpudotusyrityksiä takana useita ja toivon nyt vihdoin onnistuvani. Nutrilett-kokeilu on ensimmäinen. Tarkoitus olis syödä aamulla yks pirtelö, lounaaksi patukka, välipalaksi pirtelö, päivälliseksi patukka ja iltapalaksi pirtelö. Kalorit olis koko päivältä noin 800.

• pullukkako?

Toki saa liittyä ja kiva vaihdella tuntemuksia dietin aikana! Itse olen ottanut tavoitteeksi alle 1000kaloria päivässä,juon paljon kahvia joten maidosta tulee noin 200,muutoin täysin nutrilett pirtelöillä ja patukoilla. Normi päivä niin että 3 pirtelöä ja 1 patukka, jos hirvee nälkä niin 2 patukkaa. Toimii tosi hyvin, mutta entiseen ei saisi palata (olen nutrannut aiemmin myös) onhan meillä eri kilo määrät tiputettavana mutta mitä enemmän on niin sitä helpompi ne on tiputtaa! Kyllä me onnistumme molemmat!

• pullukkako?
        pullukkako? kirjoitti:

Toki saa liittyä ja kiva vaihdella tuntemuksia dietin aikana! Itse olen ottanut tavoitteeksi alle 1000kaloria päivässä,juon paljon kahvia joten maidosta tulee noin 200,muutoin täysin nutrilett pirtelöillä ja patukoilla. Normi päivä niin että 3 pirtelöä ja 1 patukka, jos hirvee nälkä niin 2 patukkaa. Toimii tosi hyvin, mutta entiseen ei saisi palata (olen nutrannut aiemmin myös) onhan meillä eri kilo määrät tiputettavana mutta mitä enemmän on niin sitä helpompi ne on tiputtaa! Kyllä me onnistumme molemmat!

Repsahduksia tullut viikon lopun aikana mutta tästä huolimatta jatkuu. Kuitenkin -2kg tippui, 4pv menossa. Tavoitteeksi olen päättänyt nyt ensin -20kg, katsotaan sitten Se loppu miten on mennyt ja miltä tuntuu.

• valas123

Mulla alkaa dieetti kunnolla vasta huomenna. Eilen meni syömiset hyvin,mutta tänään tullut mässäiltyä, loput herkut heitin kokonaan pois. Eipähän oo enää kiusaamassa kaapin perällä! Nyt olo on täysinäinen ja turvonnut, tiedän etten halua jatkaa näin. Toivottavasti dieetti sais ruokailurytmin taas kuntoon ja luulen että siitä olis sit helpompi jatkaa. Nyt oon lähinnä syönyt milloin oon kerinnyt tai ollut kunnon nälkä, yleensä siinä vaiheessa nälkä vaan on jo niin suuri että överikshän se on mennyt.

• pullukkako?

Sepä Se. Itsekkin saatan syödä vasta iltapäivällä ensimmäisen kerran ja siitä loput voi arvailla... Herkut on tosiaan hyvä laittaa pois niin säästyy kiusauksilta. Olo on kyllä turvonnut ja mieli maassa.. Eiköhän tämä tästä kun nutraus jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe