Siis hyvää päivää!

En ole blondi

Nyt en tiedä mitä uskoa eli rakkaat ja suloiset miehet pistäkää kommenttia tulemaan.Tapasin miehen,reissuhommia tekee ympäri maata.Sormus sormessa mutta ollut yh-isä vuosia.Luitte oikein!Mä tiedän yhden äidin pitäneen rinkulaa että yhteiskunnan paine olisi vähäisempi ja sitä se oli.Olen ulalla : /.Mies haluaisi treffeille..Tiedoksi vaan,mulla ei ole tapana harrastaa seksiä paitsi suhteessa eli ukko tietää että vonkaus turhaa.Mä luulin yh-isien aseman olevan hyväksytympää.Sitä vaan että onko tämä ihan käytetty kusetuskeino?

35

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kuullut, että ukkomiehillä on vientiä, joten voihan se olla peliliikekin se sormus. Toisaalta jos ei osannut luopua sormuksesta, mitähän muuta luopumisen tuskaa lienee vielä käsittelemättä.

    • Pus-kis kertoi aika tyhjentävästi. Jos sinkku ja pitää sormusta sosiaalisessa paineessa, mitä muita paineita löytyy.

      Jotkut taas pitää, koska monen naisen mielestä sormuksen omaava mies ei voi olla peensä lähuono, kun jollekin naiselle kelvannut.

      • Siis hyvää päivää!

        Sain selitykseksi että lapsensa takia pitää sormusta..tekee duunia missä kulissit ratkaisee..oli baarissa asiakkaitten kanssa.osoitteensa kertoi eli ketähän muita talossa asuisikaan hänen lisäkseen hmm..alan olla kyrpiintynyt vedättäjiin.Sitä vaan ihmettelen miksi ajaa yli sata km mun takia kun ei piparia irtoa?Ja pisteenä iin päällä,tämä mies oli ihan mukava ja asiallinen mikä baarissa harvinaista.Jos ukko nyt näin älyttömän sadun on viitsinyt kehittää niin eikö todella keltään helpommalla irtoa??


      • orma juotinen
        Siis hyvää päivää! kirjoitti:

        Sain selitykseksi että lapsensa takia pitää sormusta..tekee duunia missä kulissit ratkaisee..oli baarissa asiakkaitten kanssa.osoitteensa kertoi eli ketähän muita talossa asuisikaan hänen lisäkseen hmm..alan olla kyrpiintynyt vedättäjiin.Sitä vaan ihmettelen miksi ajaa yli sata km mun takia kun ei piparia irtoa?Ja pisteenä iin päällä,tämä mies oli ihan mukava ja asiallinen mikä baarissa harvinaista.Jos ukko nyt näin älyttömän sadun on viitsinyt kehittää niin eikö todella keltään helpommalla irtoa??

        No mut mee ihmeessä treffeille. Ei se pipari aivan kaikilla ensimmäisenä ole tavoitteena ja kuten mainitsitkin - ei sinullakaan ole, vaikka samalla halvennat koko kiinnostuksen ja tutustumisen ideaa etsimällä jotain ihme draamaa.

        Andy Mc Coy (tai no se Antti) sanoisi tähän, et "Noi gimmat on kuin kanoja, mut ainahan gimmat on"


      • Siis hyvää päivää! kirjoitti:

        Sain selitykseksi että lapsensa takia pitää sormusta..tekee duunia missä kulissit ratkaisee..oli baarissa asiakkaitten kanssa.osoitteensa kertoi eli ketähän muita talossa asuisikaan hänen lisäkseen hmm..alan olla kyrpiintynyt vedättäjiin.Sitä vaan ihmettelen miksi ajaa yli sata km mun takia kun ei piparia irtoa?Ja pisteenä iin päällä,tämä mies oli ihan mukava ja asiallinen mikä baarissa harvinaista.Jos ukko nyt näin älyttömän sadun on viitsinyt kehittää niin eikö todella keltään helpommalla irtoa??

        Ei riitä minun mielikuvitus kehittämään ammattia, missä liitosta eroaminen olisi miinusta sosiaalisessa statuksessa. Ja lisäksi keikkatyöläisellä. Lapsi kyllä tietää vanhempiensa eronneen.

        Saattaa olla... ai niin, et kirjoittanut kuinka kauan olette tapailleet ja onko myös muksu käynyt kylässä?

        Eikö keltään helpommalla irtoa? Varmasti irtoaisi, jotkut miehet tykkää haasteista ja nykypäivänä 100 km menee nopeasti.
        Katso kuitenkin miten juttu etenee.
        Yksi hyvä vinkki on ehdottaa sinun vierailua miehen luona, jos tyrmätään, jotain outoa takana.

        Siis mies sanoo tulevansa luoksesi, ja sinun palautteesi "Voisin tulla teidän (miehen ja lapsen) luokse


      • runontaja offina
        Siis hyvää päivää! kirjoitti:

        Sain selitykseksi että lapsensa takia pitää sormusta..tekee duunia missä kulissit ratkaisee..oli baarissa asiakkaitten kanssa.osoitteensa kertoi eli ketähän muita talossa asuisikaan hänen lisäkseen hmm..alan olla kyrpiintynyt vedättäjiin.Sitä vaan ihmettelen miksi ajaa yli sata km mun takia kun ei piparia irtoa?Ja pisteenä iin päällä,tämä mies oli ihan mukava ja asiallinen mikä baarissa harvinaista.Jos ukko nyt näin älyttömän sadun on viitsinyt kehittää niin eikö todella keltään helpommalla irtoa??

        Kokeiles muuten ky henkilön facebook seinää, mikäli löytyisi. Sekään ei kerro koko totuutta.


    • niin,

      kaikkea sinä uskotkin! Varmaan on hyvä selittämään. Ja selättämäänkin.

    • jlkhwrlerglwetet

      Erittäin hyvää viime vuotta ja eilispäivää myös Sinulle!

    • Älä ole sinisilmäine

      Kusetus tietenkin. Helpompi esittää kuin ottaa sormus pois ja antaa ihmetellä kuinka vasemman nimettömässä on vaalea rengas, ihan kuin sormus olisi siinä yleensä. ..

    • Mee käymään sen luona. Lupaa vaikka joku kirja tai levy lainaksi, jos on vaikka kehunut jotain, mikä sattuu sulta löytymään. Mee yllätysvisiitille. Kyllä kämpästä aika nopsaan näkee, asuuko tyyppi siellä lapsensa kanssa, vai mahdollisesti myös jonkun mirkkulin. Jos siellä on naisellisia hepeniä siellä täällä ym. niin pahalta näyttää ;)

      Tuo sormus voi olla myös sitä, että että on kyllä eronnut, mutta ei henkisesti vielä ex:stä irti. Haluaa ehkä exän takaisin ja pitää sitä "merkkinä", jolla viestittää exälle, että ero oli virhe?

      • Olen ap

        Kiitti kivoille vastaajille.Juu pieni hetki tutustuttu vain ja tais tyssätä hänen ilmaisemaan mun"kiukutteluun".On se nyt stana kun mun perusteltu mielipide mielletään hankalaksi luonteeksi??mitäpä jos mulla olisi rinkula,kuinka vakuuttava olisin?hän valtion leivissä,ei aivan pikkutekijä ole mutta kyllä sielläkin erotaan..harmi huomata että mun ikäluokan ukot eivät kovin hanakasti parisuhdetta hae: /.voi pjaska..


      • jahas,
        Olen ap kirjoitti:

        Kiitti kivoille vastaajille.Juu pieni hetki tutustuttu vain ja tais tyssätä hänen ilmaisemaan mun"kiukutteluun".On se nyt stana kun mun perusteltu mielipide mielletään hankalaksi luonteeksi??mitäpä jos mulla olisi rinkula,kuinka vakuuttava olisin?hän valtion leivissä,ei aivan pikkutekijä ole mutta kyllä sielläkin erotaan..harmi huomata että mun ikäluokan ukot eivät kovin hanakasti parisuhdetta hae: /.voi pjaska..

        minusta tuo kiukuttelijaksi nimittely kertoo myös omaa kieltään siitä, että hän ei ihan tainnut olla parasta mahdollista kumppaniehdokasryhmää. Nyt unohdat hänet ja kokemusta viisaampana kohti uusia seikkailuja!


      • A.U Ervaara
        Olen ap kirjoitti:

        Kiitti kivoille vastaajille.Juu pieni hetki tutustuttu vain ja tais tyssätä hänen ilmaisemaan mun"kiukutteluun".On se nyt stana kun mun perusteltu mielipide mielletään hankalaksi luonteeksi??mitäpä jos mulla olisi rinkula,kuinka vakuuttava olisin?hän valtion leivissä,ei aivan pikkutekijä ole mutta kyllä sielläkin erotaan..harmi huomata että mun ikäluokan ukot eivät kovin hanakasti parisuhdetta hae: /.voi pjaska..

        Reissuhommissa on kiva kun on naisystäviä siellä täällä. Kotona olevan vaimon lisäksi eli sormuksen vastakappaleen haltijan .. Ei naisystävän hommaamisesta kiinnostunut mies pidä piruuttaan sormusta. Elekee naiset olko naiveja tuollaisten auervaarojen edessä


      • Hullu ukko
        Olen ap kirjoitti:

        Kiitti kivoille vastaajille.Juu pieni hetki tutustuttu vain ja tais tyssätä hänen ilmaisemaan mun"kiukutteluun".On se nyt stana kun mun perusteltu mielipide mielletään hankalaksi luonteeksi??mitäpä jos mulla olisi rinkula,kuinka vakuuttava olisin?hän valtion leivissä,ei aivan pikkutekijä ole mutta kyllä sielläkin erotaan..harmi huomata että mun ikäluokan ukot eivät kovin hanakasti parisuhdetta hae: /.voi pjaska..

        Ai että raissuhommissa ja iso pamppu valtion leivissä?

        Mahdatkohan lasketella meille luikuria?


      • Olen AP
        Hullu ukko kirjoitti:

        Ai että raissuhommissa ja iso pamppu valtion leivissä?

        Mahdatkohan lasketella meille luikuria?

        Ei ole mikään juoksupoika ja valtion duuneja monenlaisia.ei mun tarvitse keksiä.perkele!mulla ihan mukava ulkomuoto ja luonne mutta ikää jo 40 .kun ei kerran suhde kelpaa niin taidan ottaa edes sen mitä tarjolla on eli SEKSIÄ!ööö..se onkin hankalampi toteuttaa.


      • Suomen kansa
        Olen AP kirjoitti:

        Ei ole mikään juoksupoika ja valtion duuneja monenlaisia.ei mun tarvitse keksiä.perkele!mulla ihan mukava ulkomuoto ja luonne mutta ikää jo 40 .kun ei kerran suhde kelpaa niin taidan ottaa edes sen mitä tarjolla on eli SEKSIÄ!ööö..se onkin hankalampi toteuttaa.

        Ap alkaakin lortoksi :(


      • Olen AP
        Suomen kansa kirjoitti:

        Ap alkaakin lortoksi :(

        "Suomen kansa"lueppa mun viimeisin lause..muuten,miten nainen voi olla halpa lortto mutta miehen maine senkuin paranee samoissa hommissa?miksi naisen läheisyyden kaipuu on likainen asia?totta kyllä on että mä en ilman känniä taitaisi pystyä punkkaan mutta kun en juo alkoholia : ).ja musta parempi alkaa rahastamaan pimperollaan samalla jos taso on jollakin riittävä,huvi ja hyöty näet ; )))).


      • Olen AP kirjoitti:

        "Suomen kansa"lueppa mun viimeisin lause..muuten,miten nainen voi olla halpa lortto mutta miehen maine senkuin paranee samoissa hommissa?miksi naisen läheisyyden kaipuu on likainen asia?totta kyllä on että mä en ilman känniä taitaisi pystyä punkkaan mutta kun en juo alkoholia : ).ja musta parempi alkaa rahastamaan pimperollaan samalla jos taso on jollakin riittävä,huvi ja hyöty näet ; )))).

        Suostu treffeihin mut ilmoita, että se on sitte 300 egee :D


      • Olen AP
        bravo.bravi kirjoitti:

        Suostu treffeihin mut ilmoita, että se on sitte 300 egee :D

        ei 300 ekeä nyt riitä.on meinaan hyvin pidetty ja erittäin harvoin tarjolla : ))).


    • Onpas taktiikan keksinyt. Ei ehkä kannata sellasenaan nielasta, jää äkkiä koukku kurkkuun kiinni :) Pikkusen tarpeeksi suuri valhe uskotaan-tyyppinen juttu tämä.

      • Olen AP

        Ja tarina paisuu!!Tyyppi on yh-isä,ok mutta..työn takia pois kotoa jopa kolmekin viikoa putkeen ja lasta 8v,hoitaa silloin äiti.Kun se pilun tarve nähtävästi on julmettu niin edelleen ihmettelen eikö helpommalla irtoa??


      • 4&14
        Olen AP kirjoitti:

        Ja tarina paisuu!!Tyyppi on yh-isä,ok mutta..työn takia pois kotoa jopa kolmekin viikoa putkeen ja lasta 8v,hoitaa silloin äiti.Kun se pilun tarve nähtävästi on julmettu niin edelleen ihmettelen eikö helpommalla irtoa??

        jotain mätää jutus o. sormus ainakin. yh tarkoittaa yhteis huoltajuutta tai yksinhuoltajaa. yhteishuoltajat voi olla parisuhteessa edelleen,ei tarvitse olla eronneet.


      • Olen AP
        4&14 kirjoitti:

        jotain mätää jutus o. sormus ainakin. yh tarkoittaa yhteis huoltajuutta tai yksinhuoltajaa. yhteishuoltajat voi olla parisuhteessa edelleen,ei tarvitse olla eronneet.

        ja kun jannu ihan kivan näköinenkin niin ei luulis naisia ilman jäävän.miksi pitäs akkaa puhua ympäri panopuuhien takia?on pirusti naisia ketkä eivät välitä onko suhdetta vai ei.mua mies kiinnosti aidosti mutta tuo sormus-selitys meni kyllä totaalisesti yli.nähtiin to ja halusi nähdä su uudestaan huom vain jutella kahvin kanssa.kukapa vielä kertoisi jollakin logiikalla että häh?


      • :-D
        Olen AP kirjoitti:

        Ja tarina paisuu!!Tyyppi on yh-isä,ok mutta..työn takia pois kotoa jopa kolmekin viikoa putkeen ja lasta 8v,hoitaa silloin äiti.Kun se pilun tarve nähtävästi on julmettu niin edelleen ihmettelen eikö helpommalla irtoa??

        että semmonen "yksinhuoltaja".

        Varmasti irtoaa, mutta tuollaisilla ammattilaisilla on verkkoja vesillä ympäri maata ja mukavahan sitä saalista on välillä vähän väsytelläkin, ettei ihan liian helpoksi mene.


      • Olen AP
        :-D kirjoitti:

        että semmonen "yksinhuoltaja".

        Varmasti irtoaa, mutta tuollaisilla ammattilaisilla on verkkoja vesillä ympäri maata ja mukavahan sitä saalista on välillä vähän väsytelläkin, ettei ihan liian helpoksi mene.

        Se tässä ketuttaa kun vuosien kärvistelyn jälkeen jokin liikahti tunnetasolla mulla(ei aivot ; ).Siltikään en langennut ja mua turha vongata rinkulan kans.miksi niin helvatan vaikea oli sanoa suoraan että panettaa eikä sen jälkeen nähtäisi?hän kyllä puhui myös että haluaisi kutsua mut luokseen..että juupa juu : ///


    • Olen kerran kuullut, että naispuolinen yksinhuoltaja piti sormusta sormessa ollessaan lapsensa kanssa matkalla saadakseen olla rauhassa kyselijöiltä. Kuulemma edellisellä reissulla etelän maissa oli saanut sen verran ihmetystä osakseen, ettei halunnut selitellä ventovieraille miksei ole miestä. Ja tuon tavallaan ymmärrän.

      Tapaamasi miehen käytös taasen vaikuttaa vain oudolta. Joko ei ole eronnut kuten väittää, ei päässyt yli erosta tai sitten itse häpeilee yksinhuoltajuuttaan niin paljon, että kuvittelee pääsevänsä vähemmällä tuomitsemisella, kun pitää sormusta.

      Yksinhuoltajiin toki joskus saatetaan suhtautua ennakkoluuloisesti tyyliin "kaikki yh-mammat antaa helpolla", mutta itsestään on kiinni antaako moisten typerien ennakkoluulojen ohjata omaa elämäänsä. Ehkä tapaamasi mies itse häpeilee tilannettaan, ja sen vuoksi käyttäytyy oudosti. Tosin jos asia on noin, on miehen itsetunnossa aika paljon vajetta, jotta kykenisi tasapainoisen parisuhteen aloittamaan...

      • Olen AP

        No mä tiedän mitä on olla yh,onneksi poika jo 19v.Että kyllä voisin kirjan kirjoittaa pjaska kohtelusta.Tuli viesti mieheltä..pyyteli anteeksi kun"häiriköi".haluaisi edelleen vain kahville illalla ja lupasi sen jälkeen hävitä.juupa..


      • Olen AP kirjoitti:

        No mä tiedän mitä on olla yh,onneksi poika jo 19v.Että kyllä voisin kirjan kirjoittaa pjaska kohtelusta.Tuli viesti mieheltä..pyyteli anteeksi kun"häiriköi".haluaisi edelleen vain kahville illalla ja lupasi sen jälkeen hävitä.juupa..

        Voithan tavata miehen ja jutella asiasta. Jos tämä on ainoa ns outo asia miehessä, niin ehkä tälle jokin ratkaisu saattaa löytyä. Mehän täällä vain arvailemme miehen motiiveja käyttäytyä kuten käyttäytyy, mutta vain mies itse voi antaa pätevän selityksen. Oudolta kun vaikuttaa sekin, että olisi pelkän seksin perässä, mutta tiedä nyt noista...


      • 4&14
        Olen AP kirjoitti:

        No mä tiedän mitä on olla yh,onneksi poika jo 19v.Että kyllä voisin kirjan kirjoittaa pjaska kohtelusta.Tuli viesti mieheltä..pyyteli anteeksi kun"häiriköi".haluaisi edelleen vain kahville illalla ja lupasi sen jälkeen hävitä.juupa..

        tulihan se sieltä .. kahvit illalla ja sitten häviää, paljon selvemmin ei voi enää sanoa mitä on vailla


      • en ole blondi
        4&14 kirjoitti:

        tulihan se sieltä .. kahvit illalla ja sitten häviää, paljon selvemmin ei voi enää sanoa mitä on vailla

        moi,kahvit juotu sivistyneesti,ilman piparia.meni nelisen tuntia.haluaa ke tavata ja kaiketi ens su..venynyt kulissikihlaus,miettinyt purkamista.silti mua kaivelee..se lupaus avioliitosta mutta miksi kulisseja?samaa kehää kierrän :(.mutta en lankea!


      • ,,,,
        en ole blondi kirjoitti:

        moi,kahvit juotu sivistyneesti,ilman piparia.meni nelisen tuntia.haluaa ke tavata ja kaiketi ens su..venynyt kulissikihlaus,miettinyt purkamista.silti mua kaivelee..se lupaus avioliitosta mutta miksi kulisseja?samaa kehää kierrän :(.mutta en lankea!

        Venynyt kulissikihlaus? Myönsi sentään ettei ole vapaa. Mutta miksi tapailet jatkuvasti tarinaansa muuttavaa varattua miestä?


      • aaaaa....
        en ole blondi kirjoitti:

        moi,kahvit juotu sivistyneesti,ilman piparia.meni nelisen tuntia.haluaa ke tavata ja kaiketi ens su..venynyt kulissikihlaus,miettinyt purkamista.silti mua kaivelee..se lupaus avioliitosta mutta miksi kulisseja?samaa kehää kierrän :(.mutta en lankea!

        nämä on niiiiiin tuttuja juttuja! Oikeesti hei, niin ne sanoo jokainen: suhde on käytännössä ohi, ihan vain lapsen takia, kunhan saan sen paremman työpaikan, ei voi omaisuuden takia, vietämme ihan erillistä elämää ja niin edelleen.

        Jos yhtään vähääkään välität itsestäsi, niin et mene enää tapaamaan häntä. Et ole missään yhteydessä enää.


      • en ole blondi kirjoitti:

        moi,kahvit juotu sivistyneesti,ilman piparia.meni nelisen tuntia.haluaa ke tavata ja kaiketi ens su..venynyt kulissikihlaus,miettinyt purkamista.silti mua kaivelee..se lupaus avioliitosta mutta miksi kulisseja?samaa kehää kierrän :(.mutta en lankea!

        Kyllä tuo kieltämättä kuulostaa siltä, että ehdottomasti kannattaa jättää väliin.

        Olipa miehellä aikeita purkaa kihlaus tai ei, niin tuo tilanne ei todellakaan ole otollinen parisuhteen rakentamiselle. Kyllä entinen suhde pitää olla selvää kauraa ennen uuteen hyppäämistä.

        Valitettavan monilla tuntuu vain olevan tuo lähestymistapa, että kun suhde alkaa väljähtyä, aletaan katselemaan ympärilleen ja kun joku mukava ihminen löytyy, onkin helppoa heittää entinen suhde menemään ja hypätä uuteen. Pelkurien hommaa.


    • Pelaa säkin vaan

      Toi mieshän selvästi nauttii pelaamisesta ja kusettamisesta. Koska peli itsessään on kivaa, naisen takia voi vähän ottaa välimatkaakin - ja se välimatka on myös kätevä ettei törmätä vaimoon eikä muihin kierroksessa oleviin kun jossain yhdessä liikutaan.

      Samoin selittely ja valehtelu voi monille olla kiksien aihe itsessään, joten siksi sormusta ei tarvii ottaa pois kun lähtee radalle (sitäpaitsi näin sormus ei huku), vaan voi kalastaa siitä huolimatta. Ei olis yhtään niin hyvä juttu saada sänkyyn joku irtomunan perässä oleva nainen kuin joku estyneepi RAKASTUMAAN. Se näet pönkittää itsetuntoa enemmän.

      Eli aikamoinen perinteinen pleieri. :)

    • ....

      Luulenpa, että kyseessä on vain mies joka haluaa sekä sut että sen jonka kanssa sormuksen on vaihtanut. Ehkäpä jopa monia muitakin. Mun mielestä kannattas ottaa hajurakoa, haisee valehtelijalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1658
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      110
      1254
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      86
      1097
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      835
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      748
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe