Mitä nainen haluaa

Sigismund.

Monesti aina mietitään, että millaisen miehen naiset haluaa. Vastaus on helppo kun oivalletaan jutun ydin. Naiset haluaa miehen, jonka kanssa olis kiva panna. Seuraavaksi pitää miettiä millaisesta seksistä naiset pitää, jolloin löydetään vastaus kysymykseen millaisen miehen nainen haluaa.

Naiset eivät halua mitään tasa-arvoista kyhnytysseksiä, jossa yhteisen sopimuksen mukaan hierotaan elimiä yhteen ja kysytään, että tuntuuko hyvältä. Naiset haluavat tulla otetuksi, määrätietoisesti ja miehekkäin ottein. Seksi ei ole mitään diplomatiaa, vaan se on tuhmaa ja syntistä puuhaa, jossa toinen alistaa ja toinen alistuu. Nainen alistuu ja mies alistaa. Tätä asetelmaa voi vaihdella seksin aikana tai eri kerroilla, mutta pääsääntöisesti mies on ottaja ja nainen otettu. Samasta syystä naiset eivät tee aloitteita miehille, koska he haluavat, että mies tulee ja ottaa.

Eli naiset ei halua sellaista miestä, josta näkyy päällepäin, että hänestä ei ole alistajaksi ja ottajaksi, miehekkääksi köyrijäksi. Tästä syystä ne kiltit ja ujot nössömiehet on naisille isompi turn off kuin joku linnakundi.

Tietenkin mitä enemmän kypsyyttä ja harkintaa naiselle kehittyy, niin sitä enemmän hän osaa valita linnakundin ja keskiluokkaisen köyrijän välillä. Tästä syystä ähkijäjyystärit on erityisesti nuorten ja harkintakyvyttömien naisten suosiossa, vaikka vanhemmat naisetkin heistä saattavat fantasioida. Fiksu nainen tekee kompromissin ja ottaa parhaan järkevän vaihtoehdon, koska se miehekäs alistaja on epäluotettava valinta. Tämä selittää myös sen miksi naiset niin usein tälläkin palstalla valittavat, että he ovat valinneet vääriä miehiä. Nainen haluaa machon luolamiehen, mutta mitä enemmän järkeä hänen päässään on, niin sitä enemmän hän kykenee tukahduttamaan nämä primitiiviset halunsa ja kanavoimaan ne johonkin kestävämpään ja turvallisempaan vaihtoehtoon.

Joka tapauksessa ne kiltit nössömiehet on se vihon viimeinen vaihtoehto, jos ovat vaihtoehtoja ollenkaan.

24

3036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Unohtui tuosta, että tietenkin vanhemmat naiset eivät ole enää niin panemisen perässä, jolloin heille se luonne on vakaakupissa painavampi kuin nuorille, mutta pääsääntöisesti nuoret naiset haluaa miehen, jonka kanssa haluavat panna ja luonne tulee vasta toissijaisena.

• nainen gnghjmgujhm

Kun itse olin parikymppinen, etsin nimenomaan mukavaluonteista miestä, koska niin nuorena minua ei seksi kiinnostanut ollenkaan. Aloin kiinnostua ja tykätä seksistä, kuten naiset yleensäkin, vasta lähempänä neljääkymppiä. Silloin otinkin toisenlaisen miehen, ihan vain puhtaasti sellaisen miehekkään panijan seksiin. Nuoria naisia ei seksi kiinnosta yhtä paljon kuin vanhoja. Tämä on yleinen trendi, vai mistäs luulet puumailmiön syntyneen?...

• noinhan se on

Olet oikeassa.

• liika on liikaa

Ei ainakaan liian analyyttistä miestä....

• Karjua mä metsästän...

Ikävä näin naisena myöntää, mutta totta oli teksti. Seksihalun herättää juuri nuo karjun oloiset miehet. Ihanne olisi löytää karju joka on kiltti, paitsi sängyssä.

• -.-..-..

Karjun oloinen tarkoittaa mitä?

• Karjua mä metsästän..
        -.-..-.. kirjoitti:

Karjun oloinen tarkoittaa mitä?

Sellainen rotevavartaloinen, miehekkään oloinen, ei pukeudu trendivaatteisiin ja käytä miesten hajuvettä!
        Esim. Poliisit sarjassa se Kuopion poliisi pauli.

• jfjkalföjfalöjfalö
        Karjua mä metsästän.. kirjoitti:

Sellainen rotevavartaloinen, miehekkään oloinen, ei pukeudu trendivaatteisiin ja käytä miesten hajuvettä!
        Esim. Poliisit sarjassa se Kuopion poliisi pauli.

Mistäs tiedät jos Pauli pukeutuukin vapaa-aikana trendivaatteisiin ja käyttää miesten hajuvettä?

• Karjua mä metsästän...
        jfjkalföjfalöjfalö kirjoitti:

Mistäs tiedät jos Pauli pukeutuukin vapaa-aikana trendivaatteisiin ja käyttää miesten hajuvettä?

Ei vaikuta siltä! Tulee tunne että käyttää korkeintaan partavettä ja vaatteet on tyyliin tavallinen t-paita ja farkut.

• kiltti nössömies

Kilttien nössömiesten kannattaa siis unohtaa naiset.

• candida Z

Kiltit miehet sopii hyvin parisuhteisiin, noi taas puhuu panoista.

• hä?
        candida Z kirjoitti:

Kiltit miehet sopii hyvin parisuhteisiin, noi taas puhuu panoista.

Eikö sun suhteissa sitten panna?

• Ota elämä takaapäin

Jaa, pikagalluppina mitä olen kysellyt aina tuttavanaisilta ja katsellut millaisten miesten kanssa he ovat liikkuneet niin...

Tärkein ominaisuus on ollut yhteinen kemia.

Jyystärikarjujen kanssa sitä kemiaa ei välttämättä löydy, tosin ehkä enemmän kuin jonkin täysin nössön.

Vaikka mies olisi se aktiivisempi osapuoli niin tosiasiassa naiset haluavat yleisesti miehen joka on "rytmiltään" yhteensopiva ja jonka kanssa homma pelaa sellaisella tasolla että seksi tulee kuin luonnostaan eikä siinä ole alistettuja ja alistajia.

Nuoret epävarmat naiset voivat etsiä tuollaista jota kuvailet jolloin syntynee kuvitelma että nainen haluaa jotain alistajaa koska nainen ei vielä osaa suhtautua miehen miehuuteen muuta kuin kaksiulotteisella tasolla.

Meinaan että kyllä se niin miehestä kuin naisesta tuntuu se seksi paremmalta kun on henkisesti samalla tasolla kuin se että ollaan vain jolloin aneemisen primitiivisellä "me tarzan u jane" meiningissä.

Tietysti naisetkin nauttivat estottomasta seksistä ja seksuaalisesta vapaudesta myös parisuhteessa joten on aivan selvä että keskiluokkainen tylsääkin tylsempi mies joka nojautuu periaatteeseen että seksi ei ole hauskaa vaan suorittamista vaikuttaa huonolta vaihtoehdolta johonkin estottomampaan mieheen.

Itse epäilen että ulospäin nössön ongelma ei ole se tosiasiassa etteikö hän olisi macho joka ei osaa dominoida ja alistaa vaan hän vaikuttaa mieheltä jonka kanssa seksi on tylsää ja naiselle ei tule tunne yhteensulautumisesta kun kemiat kohtaa.

Jos tunne yhteensulautumisesta puuttuu niin helpoin tapa saada seksuaalinen fiilis on sitten tuo voimakas uros/naaras kontrasti joka tietysti löytyy joltain luolamiestä muistuttavalta ugh-juntilta.

Tietysti nainen tahtoo tuntee alitajuisesti että hänet "otetaan" kuin se että hän "ottaa", mutta ei se nyt mitään alistamista ja dominointia tarkoita joka muistuttaa raiskausta.

• ap.

Ihan hyviä huomioita, mutta just sillä pinnallisella tasolla mihin ihmisiin tutustutaan etenkin jossain baareissa, niin tuo luolamiesaspekti on se mihin eniten kiinnitetään huomiota. Vaikka jollekin nössömiehelle se alkujännitys onkin ehkä vaan se pahin paikka ja sitten kun tutustuu paremmin ja jännitys katoaa niin voi tulla sitä rohkeaa seksiä, jota naisetkin haluaa, mutta kun harvempi nainen jaksaa jäädä odottelemaan jään sulamista, kun on kuitenkin itsevarmempaa ja osaavampaa miestä aina nurkan takana tarjolla. Tietenkin vähän ujompi nainen ottaa mieluummin sen vähän ujomman köyrijän kuin sen linnakundin. Näitä pitää suhteuttaa aina tapauskohtaisesti, mutta periaate on kuitenkin tuo, että nainen haluaa tulla vahva miehen ottamaksi ja kaikki muu on sitten sitä sivistyksen tuomaa pintasilausta, joka vaihtelee yksilöittäin ja tapauskohtaisest.

• Ota elämä takaapäin
        ap. kirjoitti:

Ihan hyviä huomioita, mutta just sillä pinnallisella tasolla mihin ihmisiin tutustutaan etenkin jossain baareissa, niin tuo luolamiesaspekti on se mihin eniten kiinnitetään huomiota. Vaikka jollekin nössömiehelle se alkujännitys onkin ehkä vaan se pahin paikka ja sitten kun tutustuu paremmin ja jännitys katoaa niin voi tulla sitä rohkeaa seksiä, jota naisetkin haluaa, mutta kun harvempi nainen jaksaa jäädä odottelemaan jään sulamista, kun on kuitenkin itsevarmempaa ja osaavampaa miestä aina nurkan takana tarjolla. Tietenkin vähän ujompi nainen ottaa mieluummin sen vähän ujomman köyrijän kuin sen linnakundin. Näitä pitää suhteuttaa aina tapauskohtaisesti, mutta periaate on kuitenkin tuo, että nainen haluaa tulla vahva miehen ottamaksi ja kaikki muu on sitten sitä sivistyksen tuomaa pintasilausta, joka vaihtelee yksilöittäin ja tapauskohtaisest.

Röhröh. Ei pidä paikkaansa.
        Tämä luolamies vs sivistynyt mies aspekti on ihan hassu.

Nainen haluaa miehen joka on samaan aikaan vahva ja hellä.

Sitä voimaa ja vaikuttavuutta voi näyttää muullakin kuin lihaksilla ja huvittavilla tatskoilla.
        NE ovat vain yksi tie.

Naiset pitävät miehen sosiaalisesta voimasta ja toisaalta seksuaalisesta vietistä.
        Vai miksi kuvittelet että joku luikero lyhyt etelämaalainen saa naista?
        Senkö takia että vaikuttavat hirvittävän luolamiehiltä?

Tietysti olet oikeassa siinä mikä nössömiehen ongelma. Se on ihan selvä että se on estot ja se että ulospäin ei ole heti paljon annettavaa. Esimerkiksi se kyky heittää läppää paljon auttaa. Huumorintajua tasoittaa eroja ja rentouttaa naista.

Kun nainen viihtyy niin mies saa seksiä.
        Mitä nopeammin halutaan seksiä niin sitä pinnallisemmmalla tasolla ja helpommin vaikutus tulee tehdä. Tietysti silloin se mitä näkee ja tuo kontrasti nousee ensin esille.

"etenkin jossain baareissa, niin tuo luolamiesaspekti on se mihin eniten kiinnitetään huomiota."

Baareissa esimerkiksi pääkaupungissamme kyllä suurin aspekti mihin kiinnitetään huomiota on miehen sopivan trendikäs pukeutuminen ja miehekäs olemus (jota löytyy muuhunkin lähtöön kuin kaljunarkkaritatuoituexlindakundi) ettei mies kulje köyryssä vaan reippaasti ja iloisesti jutellen.

Lisäksi aika monia nainen odottaa että mies sopii ns. skeneen sekä omiin ympyröihin. Tiedäthän, metallinaiselle metallimies, hipsterille hipsteri etc.

• ap.
        Ota elämä takaapäin kirjoitti:

Röhröh. Ei pidä paikkaansa.
        Tämä luolamies vs sivistynyt mies aspekti on ihan hassu.

Nainen haluaa miehen joka on samaan aikaan vahva ja hellä.

Sitä voimaa ja vaikuttavuutta voi näyttää muullakin kuin lihaksilla ja huvittavilla tatskoilla.
        NE ovat vain yksi tie.

Naiset pitävät miehen sosiaalisesta voimasta ja toisaalta seksuaalisesta vietistä.
        Vai miksi kuvittelet että joku luikero lyhyt etelämaalainen saa naista?
        Senkö takia että vaikuttavat hirvittävän luolamiehiltä?

Tietysti olet oikeassa siinä mikä nössömiehen ongelma. Se on ihan selvä että se on estot ja se että ulospäin ei ole heti paljon annettavaa. Esimerkiksi se kyky heittää läppää paljon auttaa. Huumorintajua tasoittaa eroja ja rentouttaa naista.

Kun nainen viihtyy niin mies saa seksiä.
        Mitä nopeammin halutaan seksiä niin sitä pinnallisemmmalla tasolla ja helpommin vaikutus tulee tehdä. Tietysti silloin se mitä näkee ja tuo kontrasti nousee ensin esille.

"etenkin jossain baareissa, niin tuo luolamiesaspekti on se mihin eniten kiinnitetään huomiota."

Baareissa esimerkiksi pääkaupungissamme kyllä suurin aspekti mihin kiinnitetään huomiota on miehen sopivan trendikäs pukeutuminen ja miehekäs olemus (jota löytyy muuhunkin lähtöön kuin kaljunarkkaritatuoituexlindakundi) ettei mies kulje köyryssä vaan reippaasti ja iloisesti jutellen.

Lisäksi aika monia nainen odottaa että mies sopii ns. skeneen sekä omiin ympyröihin. Tiedäthän, metallinaiselle metallimies, hipsterille hipsteri etc.

En tarkoittanut luolamiehellä ulkonäköä vaan juurikin asennetta hieman kärjistetysti. Sitä, että loppuviimeksi nainen haluaa tulla itsevarman miehen ottamaksi. Tietenkin meidän kulttuurissa ja eri alakulttuureissa hieman erityyppiset miehet vetoaa eri naisiin, eli juuri metallimiehet metallinaisiin jne. mutta periaate on kuitenkin se, että mies ottaa ja nainen tulee otetuksi. Näin kärjistäen.

• Ota elämä takaapäin
        ap. kirjoitti:

En tarkoittanut luolamiehellä ulkonäköä vaan juurikin asennetta hieman kärjistetysti. Sitä, että loppuviimeksi nainen haluaa tulla itsevarman miehen ottamaksi. Tietenkin meidän kulttuurissa ja eri alakulttuureissa hieman erityyppiset miehet vetoaa eri naisiin, eli juuri metallimiehet metallinaisiin jne. mutta periaate on kuitenkin se, että mies ottaa ja nainen tulee otetuksi. Näin kärjistäen.

Joo, tuonne suuntaan.
        Vaikea nähdä nainen ottajana, tosin voihan nainenkin "saada".

Mutta painottaisin juuri aktiivisuutta ja sellaista viriilisiyttä enemmän kuin aggressiivisista ottajaa joka luolamiehestä voi herkästi tulle mieleen.

Nainen tykkää miehestä joka näyttää saavan asioita aikaan.

• Kukaan nainen ei halua mitään vinkuvaa ja säälittävää atm:ää vaan ronskin, paksuniskaisen, -kätisen ja -kaluisen ytm-miehen joka ei välitä naisen seksuaalisesta nautinnosta tuon taivaallista vaan keskittyy omien tarpeiden tyydyttämiseen. Hyvä esimerkki tällaisesta miehestä esiintyy seuraavassa videossa: http://www.youtube.com/watch?v=ZcSI5nFfhRs

Tällainen mies oikein runttaamalla runttaa paksua kaluaan naisen sisään, ähkimällä ähkii naisen päällä, jyystämällä jyystää naista kuivana kakkoseen sekä jörnimällä jörnii edestä ja takaa.

Tällainen mies myös murisee seksin aikana kuin raivo härkä, ja miehen lyhyt terävä partasänki kutittaa alapäätä mukavasti kun mies nuolee sitä.

Grrr, kelpaisi kyllä itsekin päästä tällaisen jyystärikarjun käsittelyyn ;)

• mies 86

Tulihan se sieltä -.-

• naisku1

Hyi h*******!! Ei ikinä eikä todellakaan!!

• nuorinainen1988

Riippuu naisesta. Itse arvostan romantiikkaa, mutta valitettavan harvassa on aitoa sellaista (yleensä romantiikkaa käyttävät lipevät housuihin pyrkijät muodossa "sä oot tosi kaunis" ja perään kohta vonkausta, jolloin se muuttuu inhottavaksi siirapiksi). Eikä sen tarvitse olla mitään liirumlaarum-höttöä tyyliin "olet kaunein kukka maailmassa", vaan välillä voisi sanoin tuoda esiin mitä se toinen merkitsee ja kuinka rakas hän on.

Ja oikeastaan välillä tuntuu, että romanttiset teot tehoavat ainakin minuun paremmin kuin romanttiset sanat: esimerkiksi hieronta on sieltä romantiikan kärkipäästä, samoin se että mies kantaa minut sänkyyn. Noita entinen partnerini muutamaan otteeseen teki, ja vaikka kyse ei ollut vakavasta jutusta nuo varmasti ilahduttaisivat silloin tällöin mahdollisen seurustelukumppaninkin tekemänä. Rakkaus on muutenkin suuria tekoja ja eikä suuria sanoja, minkä jo lipertely-yritykset taka-ajatuksineen todistavat. Ja tunnistettavissakin kehon kielestä ja katseista eikä sanoista.

Kiltti on eri asia kuin nössö. Nössö antaa kaikkien kävellä ylitseen ja usein käyttää elämänsä pelkkään valittamiseen (eiväthän miehetkään halua masentunutta suu norsun vitulla kulkevaa naista josta huokuu ilmoille negatiivinen asenne, vaan yleensä sellaisen jolla on kaunis ja lempeä hymy). Aivan kuten ujo tyttö ei ole sama asia kuin epätoivoisen huonoitsetuntoinen tyttö: entinen lukioaikainen minäni kun olisi ollut valmis menemään pelkästään sänkyynkin ilman velvotteita muusta suhteesta lähes kenen kanssa vaan kun luulin että olisi ihme jos ylipäänsä kukaan huolisi minut edes seksiin (yläasteella eräs luokan "pellen" roolissa ollut poika oli sanonut suureen ääneen luokassa, että on niin suuri ihme että kukaan minua panisi niin se olisi kuulemma valmis maksamaan sille miehelle 500 euroa ja satasen jos sai edes seisomaan, niin voi olla että toikin aika isosti vielä tossa iässä vaikutti siihen luuloon) eikä sellainen itseään paskan vertaa arvostava nainen tietenkään ole miestenkään mielestä tavoittelun arvoinen, näin jälkeenpäin ajatellen onneksi ne pojat eivät sitä sentään tienneet ja onneksi minut koettiin siellä vaikeasti lähestyttäväksi, muuten olisin tullut aika paljon hyväksikäytetyksi tuolla asenteella.

• nuorinainen1988

Yhden kerran kyllä ollessani siis vielä neitsyt lähes tulinkin kun kaverini katosi kesken illanvieton paikalta mitään minulle kertomatta ja jätti minut 18-vuotiaana tahallaan yksin loppuillaksi erään samanikäisen jätkän kanssa ollessani vasta tokaa kertaa tutustumassa baarielämään, hänet oli kutsuttukin kämpilleni vasten tahtoani (olin kieltänyt soittamasta jätkää paikalle kun jätkän kaveri oli asiaa ehdottanut, muttei ollut kuunnellut). On se kiva tietää että kaveriin saattoi "luottaa" varsinkin kun hänellä oli paljon enemmän kokemusta bilettämisestä ja toki tiesi miten helposti kokematon voi joutua känniin, nykyiset kaverini kun eivät koskaan jätä toisiaan kännissä yksin kenenkään miehen seuraan vaan vievät vaikka väkisin liian kännissä olevan kaverin baarista pois. :/ Onneksi tuo jätkä epäsuosittuna (mm. todella poikkeuksellisen lyhyt ja ei mikään komea tapaus, ja ehkä se ujo luonnekin vaikutti siihen) oli itsekin täysin kokematon, niin pieleen meni se homma. Kaduttaisi muuten varmaan lopun ikää, koska kaikkein vähiten olisin halunnut menettää neitsyyteni a) yhden illan jutussa b) kännissä c) ihmiselle joka oli aiemmin pilkannut minua. Jo tuollaisenaan siitä jäi ennalta kokemattomalle huono maku suuhun ja vahvitsi edelleen kelpaamattomuuden tunnetta, josta pääsin vasta vuosia myöhemmin.

Olin siis itsekin sukupuolestani huolimatta vielä kaikille alistuvana ja kaikki muut mua paremmiksi luokittelevana nössönä täysin toivoton tapaus parisuhdemarkkinoilla, ja sen näin jälkeenpäin ymmärtää: nössö ei itse hyväksy itseään tasavertaiseksi ihmiseksi muiden kanssa vaan uskoo muilla olevan oikeus sortaa häntä "kun hän on niin surkea", mikä tekee hänestä hyvin vaikean kenenkään muunkaan rakastaa. Silloin kun pidin esimerkiksi kaikkia minua pilkanneita poikia automaattisesti jonain ihme kaikkitietävinä jumalina minuun verrattuna joilta yksikin lähestymisyritys olisi suorastaan ihme (jopa niitä, jotka olivat itsekin epäsuosittuja eivätkä mitään kuumaa kamaa kovinkaan monen tytön mielestä), tein samalla itse itsestäni kenellekaan, myöskään itse yhtä huonoitsetuntoisille ja kokemattomille kelpaamattoman surkimuksen.

Hyvällä itsetunnolla varustettu kiltti on muita kohtaan huomaavainen ja suoraselkäinen/rehti eikä haasta riitaa, mutta ei anna kaikkien käyttää itseään hyväksi. Nössöjen ongelma on usein se, ettei voi tietää onko oikeasti se nainen jonka nössö haluaa ja jota hän rakastaa, vaan onko kyse siitä tällä palstallakin paljon puhutusta "tyytymisestä kun ei muuta saa". En usko että kukaan hyvällä itsetunnolla varustettu haluaa olla toiselle ihan kuka tahansa, sellainen suhde ei ole elämisen arvoinen.

Itse en tyydy mieheen, jota en kykene rakastamaan ja joka ei kykene rakastamaan minua ja ennemmin olen lopun ikääni sitten yksin. Varmaan se on joidenkin mielestä liikaa vaadittu. Yleensä siihen rakastamiseen kykenemiseen riittää hyvä itsetunto (eri asia kuin ylimielisyys), huumorintaju ja selkärankaisuus = pitää sanansa ja seisoo mielipiteidensä takana, osaa keskustella normaalisti mm. suhteen tärkeistä asioista.

Kilttiä miestä kykenen rakastamaan helpostikin, jos hänellä on nuo kolme ominaisuutta. Itseasiassa viimeinen suuri ihastukseni oli kokematon ja kiltti mies eikä mikään mr. Finland, silti silmissäni mm. tyyliltään ja ensivaikutelmaltaan hyvinkin miehekäs perusmies, mutta muodostui vaan se oma aiempi partnerini hänelle liian isoksi ongelmaksi.

• birgitta3

Mua ei ainakaan kiinnosta ku raha. Persaukiset äijät painukoon helvettiin!

• Anonyymi

Arvattiin että rahan perässä olit, ei sinulla rakkautta ollut. Yritit esittää koko ajan, hermostuit kun ukko ei lämmennyt. Se on kumma että kaikki tyhjätaskut yrittää vaikka mitä. Itse ovat niin laiskoja ettei työ maistu. Sinä suutuit, kun teit netissä tekstiä yötä päivää, eikä homma edennyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      280
      10306
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      244
      5993
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5424
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      95
      5048
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3315
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2714
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2622
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2434
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2284
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      382
      2217
    Aihe