Sinkun vapaus

Vapaa mies

Vietän aikaa lähinnä kotona. Luen jotain, katson elokuvia tai sarjoja, pelaan jotain tietokoneella tai sitten selailen netistä turhaa sisältöä, kuten tämä palsta. Lisäksi käyn salilla, lenkillä, kaupassa ja kirjastossa. Onpa ihanaa, ettei ole naista estämässä näitä kaikkia vaarallisia toimintojani?

18

416

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaa mies

Ps, niin ja tietysti runkkaan :=)

• inhorealisti m

Samanlaista elämää elää tuhannet suomalaiset nörttimiehet, itsekin jo yli 15 vuotta. Eipä se kannata yrittää pariutua, jos ei ole ihan huippukortteja jaettu siihen peliin. Korkeintaan joku 10% miehistä on naisista kiinnostavia. Muut miehet yleensä pariutuu sen ainoan naisen kanssa, joka osoitti heitä kohti kiinnostusta. Sitten 30v alkaa se vauvojen tehtailu ja perhepainajainen.

• ooiuyjklmmnbghjuuknj

Tuollai moni elää vaikka olisikin muijan löytänyt.

• tavallinen sinkkun.

Aika moni sinkkunainen elää samaan tyyliin. Ei meillä kaikilla ole vilkasta seuraelämää, ystäviä sillä sun täällä, upeaa uraa, huikeita harrastuksia, rahaa shoppailla ja matkailla jatkuvasti. Yksinäisille naisilla on miehiin verrattuna sikäli helpompaa, ettei seksi pyöri niin usein mielessä ja me osaamme löytää pieniä iloja näistäkin pienistä kuvioista.

• Erikoinen sinkkum.

Muuten hyvä, mutta melkein uskaltaisin väittää, että on helpompaa, kun ei kaipaa läheisyyttä. Yleensä mies pääsee pillunpuutteesta eroon kyllä runkkaamalla, mutta se läheisyydenkaipuu on pahempi. Naiset tuntuvat olevan emotionaalisesti kylmempiä ja pärjäilevän paremmin yksinään tässä suhteessa. Toki varmaan aina saatavilla olevat yhdenillanjutut helpottavat asiaa myös.

• tavallinen sinkkun.
        Erikoinen sinkkum. kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta melkein uskaltaisin väittää, että on helpompaa, kun ei kaipaa läheisyyttä. Yleensä mies pääsee pillunpuutteesta eroon kyllä runkkaamalla, mutta se läheisyydenkaipuu on pahempi. Naiset tuntuvat olevan emotionaalisesti kylmempiä ja pärjäilevän paremmin yksinään tässä suhteessa. Toki varmaan aina saatavilla olevat yhdenillanjutut helpottavat asiaa myös.

Olen sitten kaiketi sillä tavalla "emotionaalisesti kylmä", että yhden illan jutut tuntuvat ajatuksenakin vastenmieliseltä. Läheisyyttä kaipaan, mutta en kenen tahansa kanssa. Tämä lienee yksi sukupuolten eroista.

• Ätmi
        tavallinen sinkkun. kirjoitti:

Olen sitten kaiketi sillä tavalla "emotionaalisesti kylmä", että yhden illan jutut tuntuvat ajatuksenakin vastenmieliseltä. Läheisyyttä kaipaan, mutta en kenen tahansa kanssa. Tämä lienee yksi sukupuolten eroista.

Nautin sinkun vapaudesta mutta kuitenkin olen kateellinen seurusteleville ihmisille.

• Ätmi
        Ätmi kirjoitti:

Nautin sinkun vapaudesta mutta kuitenkin olen kateellinen seurusteleville ihmisille.

Kuitenkin olisi ahdistavaa seurustella kun en kehtaisi pierrä ja runkata. Tuskin nainen edes kauaa katselisi pierevää ja runkkaavaa miestä.

• ...

Kyllä se seksi monilla sinkkunaisillakin mielessä pyörii ja usein... Eritoten kun ei halua tyydyttää halujaan yhden illan suhteiden tai vakiopanon kautta.

• Erikoinen sinkkum.
        tavallinen sinkkun. kirjoitti:

En tarkoittanut yhden illan juttuja tuolla läheisyydenkaipuulla, joskin tietty nekin voivat helpottaa, jos vaihtoehtona on, että ei käytännössä ikinä koe toisen ihmisen kosketusta - kuten asia on valitettavan monen miehen kohdalla.

Emotionaalisesti kylmällä tarkoitin sitä, että ei tosiaan kaipaa sitä toista puoliskoa, jotakuta, jota rakastaa. Eli kyllä, tämä lienee se ero sukupuolissa, mutta päinvastoin kuin luulet. Onhan asiasta tehty tutkimuksiakin ja runoiltu ja laulettu vuosisadat. Naisille tuntuu riittävän ne muutamat yhden illan panot eikä masennukseen johtavasta yksinäisyydestä ole tietoakaan, baarikaatoja kun kuitenkin on aina saatavilla.

• aivan.....
        ... kirjoitti:

Kyllä se seksi monilla sinkkunaisillakin mielessä pyörii ja usein... Eritoten kun ei halua tyydyttää halujaan yhden illan suhteiden tai vakiopanon kautta.

kun ei kiinnosta baarimies kenellä räkä roikkuu poskella, eikä se kauniskaan nainen aina löydä baarista ketään hyvää miestä enkä tarkoita, että pitäisi itseään ylempitasoisena vaan ei vain yksinkertaisesti ole kuin niitä jotka ovat älyttömässä kännissä, käyttäytyvät typerästi jne. Itse ainakin mietin seksiä päivittäin ja pahalta tuntuu, kun tahtoo läheisyyttä, mutta niin että se mies ei ole mikään pukki.

• Peräsolisti
        Ätmi kirjoitti:

Kuitenkin olisi ahdistavaa seurustella kun en kehtaisi pierrä ja runkata. Tuskin nainen edes kauaa katselisi pierevää ja runkkaavaa miestä.

Ei se haittaa, kunhan et tee niitä yhtä aikaa. Se on törkeä näky kun perätorvi törähtää joka vedolla. Jotkut myös nussiessaan soittavat suolella serenaadin. Muuten romanttinen teko, mutta haju pilaa tunnelman.

• Väärä baari
        aivan..... kirjoitti:

kun ei kiinnosta baarimies kenellä räkä roikkuu poskella, eikä se kauniskaan nainen aina löydä baarista ketään hyvää miestä enkä tarkoita, että pitäisi itseään ylempitasoisena vaan ei vain yksinkertaisesti ole kuin niitä jotka ovat älyttömässä kännissä, käyttäytyvät typerästi jne. Itse ainakin mietin seksiä päivittäin ja pahalta tuntuu, kun tahtoo läheisyyttä, mutta niin että se mies ei ole mikään pukki.

Vaihda baaria. Ties kuinka moni mies, itseni mukaanlukien, väkisin hilaa itsensä baariin selvinpäin etsimään ei-niin-munahaukkaa mutta silti fyysisesti kiinnostavaa naisseuraa, kun netistäkään on ihan turha kuvitella mitään löytävänsä. Ei sillä että baareistakaan olisi vielä naista löytynyt. Sen sijaan niissä törmää aina lukuisiin lähes selvinpäin oleviin mukaviin miehiin.

• Anonyymi00016
        UUSI

Minulla on ystäviä ja sukulaisia,joita tapaan usein. Voin jäädä huoletta yöksi kylään. Ei kysele kukaan ukko perään. Matkustelemaan voin lähteä tuosta vaan. Kotini pysyy siinä järjestyksessä kuin minä haluan. Ei ole puolisoa sotkemassa tai siirtelemässä mitään. Tänä on ihanaa ja helppoa elämää. Olen elänyt nuorempana pitkän liiton ja se oli ahdistavaa! En edes pysty kuvittelemaan ketään enää saman katon alle. Eikä minua haittaa ihmisten ihmettely miksen löydä tai halua ketään. Olen onnellinen juuri näin. PS palkka riittää hyvin.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Ätmi kirjoitti:

Mistä olet kateellinen? Riidoista?

• Anonyymi00018
        UUSI
        ... kirjoitti:

Miksei halua vakipanon?

• Sinkkuus on vapautta

Sinkkuudessa on kyllä ihan tuhottomasti vaikka mitä hyviä puolia! Saa mennä ja tulla niinkun lystää ja huvittaa sekä tehdä aina omat päiväohjelmansa ja menonsa.

• Anonyymi00015
      UUSI

Minulla sama. Ahdistuin suhteissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe