Rakkaus on aihe, jota harvat tajuavat, niin kuin minä . Nyt puhun erityisesti romanttisesta rakkaudesta, joka vaikuttaa kahden ihmisen välillä....minun ja erään naispuolisen palstalaisen välillä, tai niin hän ainakin luulee.
Eksistenssi tarkoittaa ihmisen olemisen tapaa, ei palstalla, ei saunassa, vaan ajatuksissa.....läsnä. Se voi joskus tuntua vihan purkauksina tai haluna juoda itsensä pökerryksiin....viinistä.
Tällöin henkilö alkaa lörpöttelemään mitä kummallisempia asioita, kuten siipikarjanhoito ym. Tälläisellä ihmisellä ei ole kiinteää olemusta. Ihmisen tietoisuuden oleminen ei ole koskaan valmis, sillä ei ole mitään tiettyä olemisen tapaa.
Jos puhun itsestäni, niin minun vapaus on absoluuttista. Mikään Jumala tai ylivertainen sääntö ei voi kahlita minun vapautta. Mutta tällä vapaudella on kylläkin kääntöpuolensa ja se ei ole ainakaan vastuu.
http://tinyurl.com/lvpnl4r
Rakkauden tematiikkaa....
7
62
Vastaukset
- no,
oletko sitten kokenut moista kenenkään kanssa? Oikeasti.
Mitä haluat tietää? Oikeus prosessit, vai kenties tarinan heittäytymisestä hulluun, intohimoiseen, jopa tuskalliseen parisuhteeseen.
- eli,
modelli kirjoitti:
Mitä haluat tietää? Oikeus prosessit, vai kenties tarinan heittäytymisestä hulluun, intohimoiseen, jopa tuskalliseen parisuhteeseen.
siis olet. Ilmeisesti sinulla siihen kuuluu myös tuska ja kärsimys. Ilman toista ei ole toista?
eli, kirjoitti:
siis olet. Ilmeisesti sinulla siihen kuuluu myös tuska ja kärsimys. Ilman toista ei ole toista?
"Ilman palstaa ei ole palstaa" Tämän projektin onnistuminen mahdollistaisi henkilölle täydellisen kärsimyksen ja kasvojensa menetyksen loppu elämäkseen.
- syvällistä
Rakkaus on jokaiselle henkilökohtainen asia ja jokainen näkee ja kokee sen omalla laillaan. Silloin kun kahdella ne rakkaudet kohtaavat ja sulautuvat yhteen, siitä tulee jotain hienoa.
Sopivaa musiikkia:
https://www.youtube.com/watch?v=ZGwDYBWEDSc - !!!
Valitettavasti yb. on varattu. Sun täytyy piehtaroida yksinään rakkauden tuskissas.
Mistä sä ton yb:n tähän vedit, no mutta eni wei....minun ei tarvitse kuin katsoa naista sillä tavalla kuin naista pitää katsoa ja nainen heittää piut paut nykyiselle elämälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit402380Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161426- 481169
- 781087
- 59963
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921