Mikä on noloin ihastuksesi? Varmasti jokainen meistä on joskus elämässään ihastunut tai tuntenut edes hetken aikaa vetoa johonkin ihmiseen, joka on jälkikäteen tai ehkä jo sillä hetkellä tuntunut todella oudolta ja jopa nololta kohteelta. Mielellään aikuisiän ihastuksia tässä kysellään.
Noloin ihastuksesi
3
93
Vastaukset
Yläasteella olin ihastunut erääseen tyttöön joka oli samalla luokalla kanssani. Aina kun olin kipeänä tai lintsasin, kysyin häneltä läksyjä tekstarilla. Välillä hän vastasi, välillä ei. Hän oli itse asiassa Jehovan todistaja joten en tiedä onkohan hän vieläkään menettänyt impeyttänsä kun hän ei tietääkseni ole naimisissa.
- ..............
Tuosta tuli mieleen, että kerran kun kävi Jehovan todistaja oven takana, tai siis pareittainhan ne kulkee, ja toinen niistä oli aika hyvännäköinen nainen ja toinen sellainen ujo hiirulainen, eikä edes hyvännäköinen. Jäätiin sitten pitkäksi aikaa siinä juttelemaan sen hyvännäköisen kanssa uskonnoista ja Jeesuksen sanomasta ja sen sellaisesta. Aika fiksu typykkä oli, vaikka vähän aivopestyn oloinen. Jälkeenpäin olen muutaman kerran fantasioinut tuosta hyvännäköisestä Jehovan todistajasta ja kironnut mielessäni kun sillä oli se esiliina mukana, kun olisin muuten sen kutsunut sisään kahville ja ainakin kuvitelmissani olisi tilanne eskaloitunut aika eroottisiin sfääreihin. Kävipä niinkin, että kerran törmäsin vaatekaupassa tähän samaan Jehovan todistajaan. Ei hän minua tietenkään noteerannut, vaikka saattoi tunnistaa. Hän jotain pitsisiä alusvaatteita katseli kädessään. Okei, tuo jälkimmäinen oli taas omaa fantasiaa, ihan jotain takkia se tais sovitella.
Viime kesän kesäheilani. Hän oli täysi blondi missä vaan:o Kun hän ajoi autoa, häpesin olla kyydissä, vaikeinta oli vieraiden ihmisten seurassa ja vähän julkisemmissa tilaisuuksissa. Kahdestaan meni enimmäkseen ihan mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888