Hei, olen tällä hetkellä raskaana ja kotona 1v tuttären kanssa. Toisen lapsen tarkoitus syntyä helmikuussa. Haluan synnytyksen jälkeen päästä kesäksi kuntoon. Onko kellään neuvoja ruokavaliosta ja treenistä mitä voisin tehdä kun olen kotona sitten kahden pienen lapsen kanssa? Ekassa raskaudessa tuli painoa 12kg jotka lähti aika helposti ja toivon ettei tässä toisessa kerry kauheasti enempää. Ennen raskautta olin 160cm/66kg ja tavoitteena olisi painaa kesällä 55-60kg. Miten onnistun?
Kesäkuosiin 2014
Bixut päälle
1
119
Vastaukset
Jos tavoitteenasi tosiaan on vain laihtua, on homma varsin simppeli: syö vähemmän kuin kulutat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846