Asiakaspalvelu töitä puhelimessa ja sähköpostitse (ei myyntiä). Työpaikka tarjoaa majoituksen 2-3 makuuhuoneen moderneissa asunnoissa, sekä maksaa lennot Lissaboniin. Itse ollut täällä töissä 6 kuukautta ja erittäin stressitöntä työtä ja paikkana Lissaboni on mahtava. Palkalla pärjää hyvin, koska asumiskuluja ei ole. Työpaikka itsessään on erittäin moderni. Mahdollinen työ alkaa tämänkuun loppupuolella, mikäli sinulla on kiinnostusta ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseen [email protected] (en laita virallista osoitettani tänne). Välitän viestinne meidän rekrytointi tiimille ja he ottavat yhteyttä. Suomenkieli pitää hallita sekä englanti kohtuudella, koulutus on englanniksi.
Töitä tarjolla Portugalissa
8
2044
Vastaukset
- hjjhjhjhhjh
heppu kerää rekry iiroja....
ootko kysyny hr:ltä luvan? - dfscdse
jotkin call centerit maksavat työntekijöilleen jopa 500 eur kun rekrytoivat tuttuja töihin
- qweqweq123
Joo, meidän firmassa välityspalkkio itseasiassa 1000€. Ehtona tosin se että molemmat osapuolet (suosittelija ja suositeltava) ovat rekryämisen jälkeen 6kk firman palveluksessa.
- Prtge
Minkälainen lähtöpalkka(brutto) näissä hommissa on? Itse olisin kiinnostunut.
- palakkalakka
joskus itekki hakenu portugaliin, telepervo tais olla, palkka jotain 800€/kk
- Unohda portugal
Ei kannata Portugaliin mennä, ei siellä toimi mikään ja joka asiassa firma kusettaa. Mikään esittelymateriaaleissa oleva ei pidä paikkaansa jne.
- ftfftfftftftf
meet mihi tahansa helppariin nii mainokset ja paikanpäällä on ihan eri juttu
ja kyllä teini pärjää maailmalla kun kotiväki auttaa tarvittaessa
se on hyvä ku on moternia meininkiä - marjaana56
Heippa,
Onko vielä tämä työ tarjolla?
t. Marjaana
sähköposti:[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289