Menen takaisn nukkumaan koska ulkona ei ole enää kesä, ja täällä ei ole muita enää kuin nuo muutama panfobiasta kärsivä palstalainen.
Esittäkääpä kolme tai edes 1 kestävää perustelu sille, miksi oma palstakäyttäytyminen on oikeampaa kuin muilla. Ja jos perustelunne kestävät, niin miksi se ei sitten saman tien ole koko palstan virallinen kanta?
Tällöin ei välttämättä olisi tarvetta todetakaan, että "uusien viestien määrä 80", kun se oli ennen....tässä vielä vuosi sitten 600-1000.
Minun perusteluni sille, että voi osallistua rakentavaan palstailuun vaikka huumori mielessä on se, että osaa 1) lukea/kirjoittaa 2) ajatella 3) vetää pataan.
Tulin näin ja heräsin!
7
82
Vastaukset
- jaapajaa,
sun jutussa on kaksi ylimääräistä pistettä.
Nyt pistit pahan. En keksi yhtään perustelua, miksi mun tapa palstailla olisi parempi. En edes tiedä, miten se eroaa muiden tavasta palstailla.
- Haluaisin...
tehdä sinulle suolihuuhtelun.
Tulin näin ja koitin....sormella onko leipä lämmintä ja olihan se. Avaukseni ei nyt varsinaisesti koskenut sinua, vai oletko noiden suolijuttujen kirjoittaja.
- Kyöstix
En keksi miksi olisin parempi...nyt pistit pahan. Miten tämä edes eroaa muiden tavasta palstailla.
- yb vilkuttaa :)
Juu, huomasin kyllä sun matkimisleikin, mutta nyt on pakko mennä muihin puuhiin. Palaillaan ja matkimisiin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632