Minulle soitteli eräs mukavan oloinen mies, meillä luisti juttu hyvin, hän kuitenkin korosti alusta alkaen, että pidetään kuitenkin näppimme erossa toisistamme... Mutta saattoi seuraavana päivänä kärsiä halipulasta... Eli mies oli kaikinpuolin kiinnostuneen oloinen, mutta kuitenkin melko jyrkästi toppuutteli aina välillä...
No, olin yhden viikonlopun miehen luona, viihdyttiin hyvin yhdessä, mutta nukuttiin eri huoneissa.. Aamulla meinasin pyytää miehen viereeni, sanoin hälle, että minulla olisi asiaa, jolloin miehen ilme kirkastui ja hän sanoi, että mitä.. Sitten sanoin, että ei mitään ja mies sanoi siihen, että ei sitten ja perääntyi samalla.. No, itse olisin ollut ihan iloinen vaikka olisimm edes makuukammarin puolelle päätyneet, vaikkei meistä muuten mitään tulisikaan... Musta on aika loukkaavaa nukkua eri huoneissa, jos muuten on kiinnostusta....
No, kun lähdin pois hänen luotaan hän sanoi, että ollaan kaveraita ja katsotaan mitä tulee, jos on tullakseen, mutta sanoi myös, että voin katsella muitakin miehiä.. Jälkeenpäin mies kirjoitti, ettei halua satuttaa tai tulla satutetuksi, on vaikka mieluummin omissa oloissaan... Meillä molemmilla tuoreet erot ja pitkät suhteet takanamme...
No myöhemmin ollaan soiteltu ja kirjoiteltu, mies soitti itse ensin ja oli oikein kiinnostuneen oloinen... Niin eli mitä ihmettä... Mies osoittaa kiinnostuksensa, mutta melkein samaan hengen vetoon myös torjuu aika tyylikkäästi.... Tällä hetkellä olen pettynyt ehkä jopa loukkaantunut miehen toiminnasta... Viimeksi kun juteltiin puhelimessa mies sanoi soittelevansa ja tulevansa vastavierailulle luokseni jossain vaiheessa.... Nyt ei ole hetkeen kuulunut hänestä mitään....
Mikä on siis totta ja mikä ei? Aluksi olin ihan varma, että hän pelkää ja on estynyt, kuten myönsikin jossain vaiheessa... Mutta täytyisi kyllä itsellänikin naisena olla tosi vahva itsetunto, että kestäisin hänen ainaiset perääntymisensäkin.... Vai onko hän vain niin kiltti, ettei saa sanotuksi, ettei kiinnosta.... En itse ainakaan soittelisi kellekään, jos en olisi kiinnostunut, en haluaisi vedättää ketään.........
Miehen outo käytös....
19
301
Vastaukset 19
- määmy
Ton perusteel, mies o kokenu pettymykse edellises suhtees ja nyt o arka alkaa uutta suhdet.
Toise kappaleen perusteel, mie venaa sulta aloitet.
Toinen asia o, mitä sä miehest haluut.Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että tarinan mies on varmasti kokenut pettymyksen edellisessä suhteessa ja tulee varmasti pettymää jatkossakin.
- Oi voi...
"Aamulla meinasin pyytää miehen viereeni, sanoin hälle, että minulla olisi asiaa, jolloin miehen ilme kirkastui ja hän sanoi, että mitä.. Sitten sanoin, että ei mitään.."
Paha moka, siinä meni sun tsäännssit..
Ensimmäiseksi tulee mieleen, että mies ehkä aidosti pitää sinusta, mutta ei uskalla vielä heittäytyä uuteen suhteeseen. Ja miksi pitäisikään, jos taustalla on tuore ero?
Jos sinä haluaisit kuitenkin edetä nopeammin, ei tuo yhtälö toimi. Ennemmin tai myöhemmin teidän on asiasta keskusteltava, jottette kiduta itseänne jossain suhteen tapaisessa, mikä ei kuitenkaan johda mihinkään.- närkästynyt....
No, haluaisin tutustua mieheen paremmin, mutta aika hankalaa, kun toinen stoppailee kuitenkin vähän väliä... Eli voisin olla vaikka valmis suhteeseenkin, kunhan ensin on tutustuttu kunnolla. Miehellä myös 2 lasta, joita haluaa suojella mikä on varsin ymmärrettävää.. Viimeksi kun juteltiin puhelimessa sanoin miehelle puhelun lopuksi, että minulle saa soitella ja odotan häntä kylään luokseni... Ei kai enää tuon selvemmin voi omaa kiinnostustaan toiselle ilmaista... Toinen on vaan hokenut koko ajan, että ollaan kavereita ja katsotaan mitä tulee.... Niin kyllä minä haluaisin tietää, onko hän oikeasti kiinnostunut vai ihan vaan mun mielikseni on sanonut, että ollaan kavereita... Kyllä ihan suututtaa tollanen....
No mutta mieshän osoittaa koko ajan kiinnostustaan soittelemalla, ottamalla sinut yöksi luokseen jne. Hän vain haluaa edetä todella maltillisesti.
Kuten sanoin jo ylempänä, teillä tuntuu olevan eri käsitys siitä, missä tahdissa etenette. Miehelle tuo tahti näyttää riittävän, sinulle ilmeisesti ei.
Jos aidosti välität miehestä ja voisit nähdä itsesi hänen kanssaan tulevaisuudessa, mikset antaisi tilanteen kehittyä omalla painollaan. Ahdistamalla toinen nurkkaan ei ainakaan kaunista jälkeä tule. Ei nyt tietenkään ikuisesti odotellakaan voi, toki suhteen tulee kehittyä, mutta kiirehtimällä voit vain pahentaa asioita.
- ihkhkvkvkkvvk
En jaksa enää odottaa... Miehestä ei ole kuulunut viikkoon mitään ja itse soitin hänelle viimeksi... En todellakaan jaksa mitään perässävedettävää äijää.... Eikä tällä iällä jaksa enää veivata... Mulle tulee sellanen olo, että se vaan pönkitti omaa huonoa itsetuntoaan mun avulla.... Ton ikänen mies eikä naista yhtään tyytyväisemmäksi saa... Minä kuitenkin maksoin matkan hänen luokseenkin, eikä toinen näytä pääsevän edes vastavierailulle... Enpä jatkossa matkusta ite ensin uusien tuttavuuksien luo.... Mulle nyt vaan riitti tämä leikki.......
Tuo on ihan oikea askel sinulta, jollet saa suhteelta sitä mitä kaipaat ja koet, ettei hitaasti eteneminen pelkän kaveruuden pohjalta ole se oikea tapa tilanteessasi. Tilanteen täytyy tuntua oikealta molemmista, ei vain toisesta.
Onnea uusiin haasteisiin :)- Sulla on siis
oasis79 kirjoitti:
Tuo on ihan oikea askel sinulta, jollet saa suhteelta sitä mitä kaipaat ja koet, ettei hitaasti eteneminen pelkän kaveruuden pohjalta ole se oikea tapa tilanteessasi. Tilanteen täytyy tuntua oikealta molemmista, ei vain toisesta.
Onnea uusiin haasteisiin :)useampi kissa, kaksiko?
Minkä ikäinen sun poika on? Sulla on siis kirjoitti:
useampi kissa, kaksiko?
Minkä ikäinen sun poika on?Mikäs tenttaustuokio tämä on?
- Arvelen..
oasis79 kirjoitti:
Mikäs tenttaustuokio tämä on?
Olit huolissasi että kestäisikö vesisänky lapsesi hyppimistä, sen on siis oltava viisi tai alle..
- ...
Arvelen.. kirjoitti:
Olit huolissasi että kestäisikö vesisänky lapsesi hyppimistä, sen on siis oltava viisi tai alle..
6
Arvelen.. kirjoitti:
Alle kouluikäinen on joo.
- näkisin näin,
että kaverin tyyli vain on tuollainen, siis tyyli tutustua naisiin. Ja selvää on, että hän ei kanssasi halua suhdetta, ei sitä tuon selkeämmin voi sanoa. En oikein edes ymmrrä, miten voit kuvitella jotain muuta...
Hän varmaan pitää sinusta, mutta ei ole valmis vielä parisuhteeseen, luultavasti kenenkään kanssa, koska taustalla tuore ero. Kokee olonsa ehkä vähän painostavaksi seurassasi, koska haluat ystävyyttä enemmän.
- Neiti Näpsä
Hän tuskin pitää sinusta, mutta olisi valmis parisuhteeseen, vaikka sinun kanssa, eroa yms ei luultavasti takana. Kokee olonsa rennoksi seurassasi, koska et halua muuta kuin ystävyyttä.
- lifemocker
siis joku soitti vai väärään numeroon ja sä aloit pokaamaan tätä??
- hjjjjjkkl
Juurikin näin ja kato heti synkkaa.... :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 90649
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479