Jos olen ollut töissä 20.8 töissä 6tuntia ja 21.8-30.8 8tuntia töissä joka päivä myös siis viikonloput eli 2lauantaia 1sunnuntai ja noudatetaan tekstiili ja vaatetus alan TESiä niin miten nuo viikonlopun korvaukset menee? paljonko noista päivistä kuuluisi tulla korvausta?tuntipalkka siis 9,68€.
Jos täällä joku fiksumpi osais selventää... ????
Viikonlopputyö+korvaus
3
2316
Vastaukset
- jbhog
jos viikko tunnit, siis 40t on täynnä niin kaiken järjen mukaan saat 44 tunnin palkan viikonloppu ylitöiltä n,b
- paras 1
Jaa tekstiili ja vaatetus ala, saat palkaksi vanhoja vaatteita ja lumppuja.
- Amis5000
Hei,
Jos teet 40 tuntia viikossa töitä pitää lauantailta maksaa lain mukaan 50 % lisää palkkaa ja Sunnuntailta 100 % lisää.
Jos et tee viikolla töitä ollenkaan niin palkka on sama.
Nämä minulle opetettin ja Amiksessa kun olin oikeen kunnon Amis ja ajelin kaikki viikon loput kaverin porukoitta Toyota Corolla DX2:ja pllurallia ympäri kaupunkia jossa on takakakontissa vain 15-tuumainen Subbari ja etupaneelissa Pioneerin CD -soitin. Keskiäänet ja diskantit puuttu eikä meillä ollut edes jakosuodintakaan vaan se korvattiin 32 band EQ:lla. Otettiin 16-18 vee työttöjä kyytiin ja saatin niiltä toisinaan pillua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765