Aloitin tänään 5:2 paaston ja paasto päivinä nautin kolme fit feelgood pirtelöä nyt kiinnostaa tietää onko muilla kokemusta tästä jauheesta toimiiko putoaako paino
vlcd ja paasto
4
926
Vastaukset
- Jos laihdutat samall
Paino putoaa vain, jos syöt kokonaisvaltaisesti vähemmän mitä kulutat. Jos mätät seuraavana päivänä nälkääsi enemmän kuin ylläpitokalorimääräsi edellyttää, lihot tai painosi pysyy samassa.
Anteeksi, alkoi oikeasti naurattamaan... Juuri näin jonkun mainoksen, ja heti joku on laittanut rahansa siihen. Kallistakin on. 3 eurolla söisi kevyesti muutenkin ja kaiken tarvittavan saa taatusti muiden päivien ravinnosta.- auttaja1
Eiköhän tuon tiedä kaikki. Minä kysyn aloittajalta onko jauheessa ravintoaineita?
- kiikaa1
auttaja1 kirjoitti:
Eiköhän tuon tiedä kaikki. Minä kysyn aloittajalta onko jauheessa ravintoaineita?
Fit Feelgood jauhehan sisältää juuri kaikki ravintoaineet ja vitamiinit, mitä normaalina paastopäivänä et saisi pienen kalorimäärän vuoksi. Aloitin itse tuon 5 2 dieetin tänään tavoitteenani tiputtaa kymmenisen kiloa. Outo rakennehan tuossa pirtelössä on, että menee varmasti aikaa tottua, mutta mikäs siinä, yritetään. Eipä tuo hinta kuitenkaan mikään hirmu paha ole, mielestäni ihan kohtuullinen.
Kaikillahan tiedossa on tuo, että paino putoaa vain jos syöt vähemmän kuin kulutat. 5 2 dieetti voi olla kuitenkin siinä toimiva, ettei tarvitse katsella joka päivä kaloreita, Tietenkin se toimii, mikäli noudattaa ohjeita. Sama juttu on kaikissa dieeteissä. - Raitsu
kiikaa1 kirjoitti:
Fit Feelgood jauhehan sisältää juuri kaikki ravintoaineet ja vitamiinit, mitä normaalina paastopäivänä et saisi pienen kalorimäärän vuoksi. Aloitin itse tuon 5 2 dieetin tänään tavoitteenani tiputtaa kymmenisen kiloa. Outo rakennehan tuossa pirtelössä on, että menee varmasti aikaa tottua, mutta mikäs siinä, yritetään. Eipä tuo hinta kuitenkaan mikään hirmu paha ole, mielestäni ihan kohtuullinen.
Kaikillahan tiedossa on tuo, että paino putoaa vain jos syöt vähemmän kuin kulutat. 5 2 dieetti voi olla kuitenkin siinä toimiva, ettei tarvitse katsella joka päivä kaloreita, Tietenkin se toimii, mikäli noudattaa ohjeita. Sama juttu on kaikissa dieeteissä.Minä sain ko. pirtelöstä valtaisat ilmavaivat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525360- 854072
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3492405Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved326986Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69974- 61783
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730