Kaikkea ei voi saada...

Wind of change

Olen naimisissa ja kahden lapsen äiti, muutenkin kaikki ulkoisesti hyvin. Mutta haikailen silti ensirakkauteni perään, unissani ja ajatuksissani. Ajattelen häntä päivittäin. Aikaa on kulunut jo yli 20 vuotta, mutta tunteet eivät ole kadonneet mihinkään vaikka kuinka yrittäisin unohtaa hänet.

14

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttuz

      Huoh:/

      Ei ystävät unohdut, etenkään rakkaat sellaiset milloinkaan. Minä kaipaan myös toisinaan kovasti.

    • Yksipuolista lienee

      Ensirakkautesi tuskin haikailee sinun perääsi. Kukapa kaipaisi omaa tunnesoopansa orjaa, " mun tunteet on mun elämäni tärkein asia" ajattelevaa, kypsymätöntä naista.

    • Anonyymi

      Mikä on tilanne tällä hetkellä, kaipaatko yhä?

      • Anonyymi

        Tilanne😅. Sama tunne💝


    • Anonyymi

      Oikeuden pitääkin tapahtua. Raha on vain rahaa ja suola sitä samaa.

      • Anonyymi

        Oikeuden? Kerro jotain😍


    • Anonyymi

      Näinhän se menee sitä jää kaipaamaan jota oikeasti rakastaa. Harmi vain, että sinä olet valinnut väärin. Totuus on kuitenkin se että sinulla on lapset ja mies. Jätä turha kaipailu murennat sillä vain itseäsi.

    • Anonyymi

      No uneksi toki. Se kuitenkin on vain unta. Sinulla on oikeakin elämä ja jos sen menetät ,sitä tulet katumaan. Sitten unesi tajuat unekzi ja oikean elämäsi, oikeaksi. Eläkää sitä missä olette kun se on se mitä teillä on! Etsikää ilo ja onni siitä! Ei mistään menneestä tai tulevasta. Muuta ei ole. Kaikki muu on kuvitelmaa ja harhaa!

      • Anonyymi

        Kun olette sitoutuneet,avioituneet,teidän tulisi ottaa se asenne että nyt tämän päätöksen takana seisotte. Silloin ei haahuilla eikä muita huomioida. Siinä on onni ,ja siitä löytyy onnellisuus. Jos ette siihen asennoidu ette onnellisiksi tule,ette vaikka kuin monesti kumppania vaihtaisitte. Rakkaus on päätös.rakkaus on lupaus. Siitä pidetään kiinni eikä pikkujouluissa kännäillä💩☝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olette sitoutuneet,avioituneet,teidän tulisi ottaa se asenne että nyt tämän päätöksen takana seisotte. Silloin ei haahuilla eikä muita huomioida. Siinä on onni ,ja siitä löytyy onnellisuus. Jos ette siihen asennoidu ette onnellisiksi tule,ette vaikka kuin monesti kumppania vaihtaisitte. Rakkaus on päätös.rakkaus on lupaus. Siitä pidetään kiinni eikä pikkujouluissa kännäillä💩☝

        Tämä on taas sitä luterilasta hömppää ja saarnaa. Ei tietenkään pidä "uhrautua" millekkään toimimattomalle liitolle, joka ei toimi yrityksistä huolimatta. Siitä kärsii myös lapset, jotka tämän herkästi aistivat. Useimmat eivät vain uskalla tehdä siirtoja, koska pelkäävät taloudellisia vaikutuksia ja sitä, että jää yksin. Pitää kysyä itseltään, aikooko tämän ainoan elämänsä uhrata vain sille, että "mitähän ne ihmisetkin nyt sanoo".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on taas sitä luterilasta hömppää ja saarnaa. Ei tietenkään pidä "uhrautua" millekkään toimimattomalle liitolle, joka ei toimi yrityksistä huolimatta. Siitä kärsii myös lapset, jotka tämän herkästi aistivat. Useimmat eivät vain uskalla tehdä siirtoja, koska pelkäävät taloudellisia vaikutuksia ja sitä, että jää yksin. Pitää kysyä itseltään, aikooko tämän ainoan elämänsä uhrata vain sille, että "mitähän ne ihmisetkin nyt sanoo".

        Sinä heität hömppää. Uskotko muka oikeasti että on joku oikea ihminen ? Ja höpö. On ainoastaan sitoutuminen. Olkoot se uskonnollista tai ei niin,lupaus. Siitä pidetään kiinni eikä joka päivä käännetä päätä sinne mihin tuuli vie. Se on onmellisen perheen perusta. Siihen ei uskontoja kaivata. Se on kulmakivi,mihin rakentaa. Siitä löytyy rakkaus. Ei mistään muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä heität hömppää. Uskotko muka oikeasti että on joku oikea ihminen ? Ja höpö. On ainoastaan sitoutuminen. Olkoot se uskonnollista tai ei niin,lupaus. Siitä pidetään kiinni eikä joka päivä käännetä päätä sinne mihin tuuli vie. Se on onmellisen perheen perusta. Siihen ei uskontoja kaivata. Se on kulmakivi,mihin rakentaa. Siitä löytyy rakkaus. Ei mistään muusta.

        Ps toimimattomattomsksi uskottuun liittoon ei tehdä lapsia.toimimattomuus on ollut ihan omaa syytä ja omien viettien tulos.pää pois pussista!💩


    • Anonyymi

      Niin minäkin, kaunis kaipaus tulee aina olemaan minussa. Toivon niin että jonain päivänä saan sen kertoa miten paljon olen kaivannut ja rakastanut häntä.

      Kaipaus on tosi ja kaipaaja on vielä elossa 💓

    • Anonyymi

      Laita hänelle viesti ja kysy kuulumisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe