Miten usein varattu rakastajasi haluaa seksiä kanssasi?

Intohimoakovaan

Minun lähes päivittäin. Ja jos emme pysty näkemään, silloin chattailemme illalla ja yöllä.

Mitä tämä kertoo varatun avioliitosta?

32

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on niin

Ei kerro hänestä vaan sinusta että olet hutsu. Yhdessä olette hutsu ja huoripässi.

• hmph!!!

Aivan.Kertoo teidän kummankin olevan tyhjäpäisiä itsekkäitä huoraajia.Ansaitsette toisenne.Pohjasakkaa!!!

• Mullehetikaikki

Se voi sanoa sulle haluavansa mutta todellisuudessa se vaan haluaisi haluta.
      Moni sanoo haluavansa yhtä sun toista ja moni luulee kanssa vaan haluavansa ja sit kun saa sitä niin ei enään haluakkaan. Ihminen on sellainen että aina se jotain haluaa.

• tämätotuus

ei kerro toisen liitosta mitään. minäkin olen valehdellut kakkoselleni mm. antanut ymmärtää että paremman puutteessa jopa tyydytän itseäni hänen ääntään puhelimessa kuunnellen, kun oikeasti luen lehteä samalla. valehtelen myös että seksi on parisuhteessani lähes kuollut ja olen sen vuoksi jatkuvassa puutteessa. olen valehdellut että kakkonen on parempi petipuuhissa, kun oikeasti puolisoni on taitavampi ja saa minut syttymään helpommin. miksi sitten pidän kakkosta, en tiedä oikein itsekkään, kai sitä on jotenkin koukussa siihen toisen ihastumiseen, kun se on niin lääpällään että tekee melkein mitä vaan... en hae parempaa seksiä, enkä edes rakkautta tai sielujen sympatiaa, kai se on jotain egon kohotusta sitten.

• tretgaetfgaetfg

... petetyn vaimon toiveajattelua.....

Totuus on, ettei täyspäinen mies lätise tuollaisia "ääneen".

• Sympatiavaimoille
        tretgaetfgaetfg kirjoitti:

... petetyn vaimon toiveajattelua.....

Totuus on, ettei täyspäinen mies lätise tuollaisia "ääneen".

No eihän täyspäinen mies petä vaimoaan eli voihan sellanen pettäjämies sit lätistäkkin kun se on tottunut lätiseen toista vaimolle ja toista kakkoselle..

En usko että petetyn vaimon toive on olla petetty että edes olisi olemassa kakkosta minkä kanssa pitäisi kilpailla haluttavuudesta tai mistään muustakaan??

Eiköhän kaikkien vaimojen toiveajattelua ole uskollinen mies? Petetty vaimo saa ajatellakin ihan mitä tahansa sillä onhan hän jo petetty ja menettänyt sen uskollisen miehen.

• tämätotuus

lässytän tai en, olen viimeaikoina ryhtynyt miettimään syvällisemmin tätä elämää ja omiakin tekoja. kusipää olen, sen myönnän, ja ehkä se lässyttäjäkin, mutta hyvin se uppoaa näihin naisiin. pitäisi kai parantaa tapani ja jättää kakkonen, mutta kun se ihailu on kuin huumetta, sitä pitää saada lisää. vaimo ei enää ole vuosiin minua niin sokeasti ihaillut, ollaan enemmän samalla viivalla.

• ei yhtään mitään

Mitä sun mielestä kertoo? Mun mielestä ei kerro yhtään mitään. Silloin kun ette pysty näkemään, se panee oman puolisonsa kanssa.

• Kakkosmies 10

Saa pannakkin koska minä olen kakkonen. Ei haittaa yhtää sillä tietty minäkin panen vaimoani jos ei nähä ;-)

• eräs onnellinenvaimo

No jaa..ja mikähän estää miestä sitten eroamasta?!! Meillä aviomieheni kanssa "rakastellaan" päivittäin...

• hei haloo?

Miksi "onnellinen" vaimo kehuskelee ah, niin täydellistä elämää uskottomuus-palstalla?? Onnea sinullekin, jos olet tuollaisen pettäjä-miehen onnistunut itselläsi pitämään! Ei muuta kuin kohti uutta kakkosta ;)

• Kertoo vain teistä

Ei kerro mitään parisuhteesta. Kertoo tuosta varatusta, hän on ehkä seksi/uhde/rakkausriippuvinen addikti, joka ajattelee jatkuvasti vain tämänsisältöisiä ajatuksia.

Chattailun sisältö paitsi hänestä myö sinusta, siis se, mistä chattailette, puhutte, kuinka "korkeatasoista" chattailusi on. Jos se on lähinnä flirttiä ja seksististä tai "mä kaipaan sua!!!" linjalla, kandee silloin miettiä kuka itse olet ja kuinka fiksu todella olet.

• <3 <3

Ei se välttämättä kerro mitään. Minun varattuni ainakin tekstailee kanssani, juuri sen jälkeen kun kotona on harrastettu seksiä ja vaimo nukahtanut. Sanoo aina olevan hirveä syyllisyys hänellä, kun pitää aviolliset velvollisuudet suorittaa, kun sydän on jossain muualla. Joka ilta/ yö tulee viestiä, kyselee päivän kuulumisia.

• t4aekrsdflö

HAH! Vai "pitää aviolliset velvollisuudet suorittaa"... Ei jumat, miten sinisilmäisiä ihmiset ovat! Totta hitossa mies tekstailee sinulle tuollaisia, kun olet niitä naisia, joihin tuollaiset kliseet uppoavat miljoona-nolla. Jos ihminen on tosissaan rakastunut toiseen, hän ei saa viritettyä itseään edes "aviollisiin velvollisuuksiin", puhumattakaan nautinnollisesta seksistä.
        Ukko panee vaimoaan ja sinua - ja vaimolleen taatusti vakuuttelee tämän olevan hänen ainoansa ja suuri rakkautensa.

• kotona sekstaillaan

" Minun varattuni ainakin tekstailee juuri sen jälkeen kun kotona on harrastettu seksiä" .........................joka ilta/yö tulee viestiä" Buaaaah!

• Mätää on paljon

Jos tää on otta, ihmettlen teitä naiset kuinka edes voitte olla miesten salarakkaina, mies ottaa sen ihailunne vastaan.
      Tehän olette metsdällä, eikö niin, pitäisi saada mies vaikka mistä, tosin onhan se mahdollista, kun vaimo saa tietää salasuhteesta, pääsee mies vapaalle liitostaan kokonaan.

No se onko kaikki ollut tuon arvoista,aikanaan varmasti tulee ilmi teille kummallekin.
      Jos miehellä on lapsia edellisestä suhteesta tai itselläsi, luultavammin murhita tulee riittämään. Se onkin sitten Kympin kysymys, miten huolehditte lapsista, ovatko he teidän onnenne maksumiehiä, eli jätätte heidät holtittomasti vailel huoltoa, niin ruokahuoltoa kuin vaatehuoltoa ja ennenkaikkea läheisyyttänne.
      Lapsille on hyvin tuskallista katso teidän toistenne lääppimistä, pussailua ja ovien sulkemisia päivälläkin.

Näinkö omat vanhempanne teitä kohtelivat?

• MiltäVuosisadaltaOlet

Ensinnäkin, miehen kanssa tapailut hoidetaan niin, ettei lapsi siitä tiedä. Ja toiseksi, mikä saa sinut olettamaan, että lapset jää heitteille jos äiti tapailee jotain miestä? Hyvin olen lapseni hoitanut, aina on ruokaa saanut, puhtaissa vaatteissa kulkee ja kuskaan harrastuksiin yms. Ja tapailen varattua miestä kun minulla on omaa aikaa. Ja kolmanneksi. Kyllä onnellisissa ydinperheissä ja uusioperheissä pussaillaan ja halaillaan lasten nähden ja joskus nekin pariskunnat harrastaa seksiä lapsilta salaa. Miksi oletat että kakkoset jotka tapailee varattua, tekisi nuo asiat irstaammin?

• tällä vuosisadalla
        MiltäVuosisadaltaOlet kirjoitti:

Ensinnäkin, miehen kanssa tapailut hoidetaan niin, ettei lapsi siitä tiedä. Ja toiseksi, mikä saa sinut olettamaan, että lapset jää heitteille jos äiti tapailee jotain miestä? Hyvin olen lapseni hoitanut, aina on ruokaa saanut, puhtaissa vaatteissa kulkee ja kuskaan harrastuksiin yms. Ja tapailen varattua miestä kun minulla on omaa aikaa. Ja kolmanneksi. Kyllä onnellisissa ydinperheissä ja uusioperheissä pussaillaan ja halaillaan lasten nähden ja joskus nekin pariskunnat harrastaa seksiä lapsilta salaa. Miksi oletat että kakkoset jotka tapailee varattua, tekisi nuo asiat irstaammin?

Tällä vuosisadalla kuuluu elää kaksoiselämää, jopa omilta lapsiltaan. Kuin myös kuuluu valehdella lapsille omista menoistaan, sillä tavalla tämän vuosisadan vanhemmat opettavat tyhmille sokeiksi luulemilleen lapsille rehellisyyttä. Lapsi vaistoaa kyllä, salasitpa kuinka hyvin tahansa. Lapset ensimmäisinä vaistosivat myös kun isänsä petti, mutta kantoivat salaisuutta, koska näkivät, että äitinsä rakasti tuota selän takana toimijaa. Raskasta, en enää ihmettele lasten pahoinvoinnin määrää yhteiskunnasamme, valitettavasti mielenterveysongelmat eivät tule vähentymään tulevaisuudessa.

• MilläVuosisadallaOlet
        tällä vuosisadalla kirjoitti:

Tällä vuosisadalla kuuluu elää kaksoiselämää, jopa omilta lapsiltaan. Kuin myös kuuluu valehdella lapsille omista menoistaan, sillä tavalla tämän vuosisadan vanhemmat opettavat tyhmille sokeiksi luulemilleen lapsille rehellisyyttä. Lapsi vaistoaa kyllä, salasitpa kuinka hyvin tahansa. Lapset ensimmäisinä vaistosivat myös kun isänsä petti, mutta kantoivat salaisuutta, koska näkivät, että äitinsä rakasti tuota selän takana toimijaa. Raskasta, en enää ihmettele lasten pahoinvoinnin määrää yhteiskunnasamme, valitettavasti mielenterveysongelmat eivät tule vähentymään tulevaisuudessa.

Kun lapsi on isänsä luona viikonlopun ja minä 100km päässä asuinkaupungistamme niin miten se vahingoittaa lastani? En valehtele hänelle eikä minun menoni vahingoita häntä. Vaikka tapailisin vapaata miestä, en olisi menoistani tilivelvollinen lapselleni kun hän on toisen vanhemman luona. Enkä myöskään esittelisi tätä vapaatakaan miestä lapselleni pitkään aikaan suhteen alettua.

• niinpä niinpä
        MilläVuosisadallaOlet kirjoitti:

Kun lapsi on isänsä luona viikonlopun ja minä 100km päässä asuinkaupungistamme niin miten se vahingoittaa lastani? En valehtele hänelle eikä minun menoni vahingoita häntä. Vaikka tapailisin vapaata miestä, en olisi menoistani tilivelvollinen lapselleni kun hän on toisen vanhemman luona. Enkä myöskään esittelisi tätä vapaatakaan miestä lapselleni pitkään aikaan suhteen alettua.

Mitä ajattelee varttunut lapsi äidistään, kun hänelle selviää, että äiti on ollut osallisena rikkomassa toisen perhettä. Ei se ole hyväksyttävämpää tällä vuosisadalla kuin edellisellä. Hän tulee pettymään äitiinsä. Saattaa oll itkun paikka nuorelle, jolla on arvot kohdallaan.
        Tosin jos lapsi kasvaa samallaiseksi kieroilijaksi kuin äiti, malli onkin valmis. Äitinä olet saattamassa toisen perheen lapsia ikävyyksiin ja murheeseen ja myös perheen äitiä. Häpeäisit loiseläjä.

• gingin1
        tällä vuosisadalla kirjoitti:

AINA vain on ollut niin, ettei lapsille kerrota aikuisten asioita. Sillä ei ole mitään tekemistä rehellisyyden ja kaksoiselämän kanssa.

• gingin1
        niinpä niinpä kirjoitti:

Mitä ajattelee varttunut lapsi äidistään, kun hänelle selviää, että äiti on ollut osallisena rikkomassa toisen perhettä. Ei se ole hyväksyttävämpää tällä vuosisadalla kuin edellisellä. Hän tulee pettymään äitiinsä. Saattaa oll itkun paikka nuorelle, jolla on arvot kohdallaan.
        Tosin jos lapsi kasvaa samallaiseksi kieroilijaksi kuin äiti, malli onkin valmis. Äitinä olet saattamassa toisen perheen lapsia ikävyyksiin ja murheeseen ja myös perheen äitiä. Häpeäisit loiseläjä.

"Mitä ajattelee varttunut lapsi äidistään, kun hänelle selviää, että äiti on ollut osallisena rikkomassa toisen perhettä"

Nuori ei ajattele sitä noin. Vaan fiksusti päättelee ja pohtii mikä vimma äidin on saanut seukkaamaan varatun miehen kanssa. Sehän on selvä, että niin voi käydä, usein käykin, vaikkei äiti ole yhtään sen kierompi kuin kukaan muukaan. Sama pätee kaikkeen muuhunkin vastaavaan. Monet nuoret ihmettelevät miksi vanhemmat ovat edelleen liitossa keskenään, vaikka isällä äidillä on toisia ja isä on nukkunut sohvalla viimeiset viisi vuotta. Itseasiassa nuoret pohtivat hyvinkin paljon vanhempiensa puuhia ottamatta niihin mitään sen ihmeempää kantaa, arvostelematta ja hyväksymällä tosiasiat.

• 2+1=liikaa

Aivot on narikassa ja alapäät vaan toimii. Ei susta tule vaimoa eikä mieskään ole aviomiesainesta joten siinä mielessä ansaitsette toisenne.Kun mies kyllästyy niin otttaa uuden/uusia tilallesi ja sä teet samoin.

• HelläReiska

Vastauksena kysymykseen: näemme 2-3 kertaa viikon aikana. Tavatessamme rakastelemme aina 1-4 kertaa. Kun näemme lounaalla seksi jää ajan puutteen vuoksi yhteen kertaan. Kun meillä on ilta, yö ja aamu rakastelukertoja on 3-4.

Tätä on jatkunut yli vuoden ajan. Muutama tauko on lomien takia ollut. Olemme molemmat varattuja perheellisiä ihmisiä.

Molemmilla on hyvää seksiä myös kotonaan.

• Selkärangatontako
        HelläReiska kirjoitti:

Vastauksena kysymykseen: näemme 2-3 kertaa viikon aikana. Tavatessamme rakastelemme aina 1-4 kertaa. Kun näemme lounaalla seksi jää ajan puutteen vuoksi yhteen kertaan. Kun meillä on ilta, yö ja aamu rakastelukertoja on 3-4.

Tätä on jatkunut yli vuoden ajan. Muutama tauko on lomien takia ollut. Olemme molemmat varattuja perheellisiä ihmisiä.

Hyvää seksiä, onko myös rakkautta? Sallitte puolisoillenne myös kaksi rakastajaa? Yksi ei siis riitä teille. Toinen antaa jotain lisää tai erilaista.

• gingin1
        HelläReiska kirjoitti:

Mites HelläReiska hoitaa illan, yön ja aamun vapaaksi rakasteluun salaisesti ja kuinka usein? Entä kuinka monta kertaa viikossa on hyvää seksiä kotosalla?

• Ei mitään

"Mitä tämä kertoo varatun avioliitosta?"

vast:ei mitään. Tutustu edes hieman luonnehäiriöihin, tai pakonomaisesti toimiviin seksi- ja suhdeaddiktiiveihin, tai muuhunkin psykologian alaan liittyvään, tai käyttäytymistieteisiin, niin et kysele enää uudestaan tyhmiä.

• syitäonsepissäkin

Ja kun ap on tutustunut edellisen ehdottamiin asioihin, niin ehkä ymmärtääkin paremmin sitä varatun avioliittoa ja etsii kohteekseen jonkun vapaan ennen kuin sotkee kätösensä. Niin ei sitten tule kostonhimoisena hyppineeksi petetyn puolison silmille, sillä petetyn vikahan se lopulta on, kun kakkonen jää.

• Joka krt,1-3 krt vko

Meillä on seksiä nykyään aina ja joka kerta kyn tavataan. Alun tutustumisvaiheessa ei teitenkään ollut, mutta parin kuukauden tapailun jälkeen seksi tuli kuvioon. Olemme olleet rinnakkaissuhteessa nyt 6 vuotta.

Seksi on hyvää ja ihminen kiva. Kummallakin kuitenkin lisänä se reaalielämä, joten tähän tämä jää. Nautiskeluun.

• kaikesta maksatte

Nautihan nyt. Kun vääjäämättä jäätte kiinni: Itku pitkästä ilosta.

• Kuin tuhka tuuleen

Ei kerro yhtään mitään. Mies haluaa vain kuoria kermat elämän kakusta ja hakee jännitystä elämäänsä. Älä ainakaan siihen halpaan mene, että alkaisit haaveilla yhteisestä elämästä tuon pettävän luuserin kanssa. Tottakai tuollainen mies ottaa pillua sieltä mistä saa. Kotonakin luultavasti seksielämä toimii, mutta kun mikään ei riitä näille alapäällään ajatteleville.

• gingin1

Ei kerro yhtään mitään miehen suhteesta vaimoonsa. Mutta sitäkin enemmän tuo kertoo sinun suhteesta mieheen. Olet miehen seksilelu.

Itse kaipaan öisin unta, herään arkisin klo 6.15. Mikäli kultsumussukkani ei ole kotona, en taatusti chattaile hänen kanssa öisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      22
      1801
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      348
      1528
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      211
      1133
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe