Pitäs pistää itelle uus kitara, ensimmäisen (halppiksen) rinnalle. Olisko kellään kommentteja/kokemuksia tms. tästä: http://www.thomann.de/fi/harley_benton_s_600_vi_vintage_serie.htm
muutakin vastaavasta hintaluokasta saapii ehotella.
Kiitos
Uusi kitara
1
77
Vastaukset
- erwf9fw9efwfbjdf++jd
Komenttia:
- olet ostamassa ensimmäisen halpiksen rinnalle aika halpaa kitaraa eli tuokin on ns. halpis (ei se kaikista halvin mutta kuitenkin halpis). Eikö olisi parempi säästää rahaa hieman enempi ja laittaa siihen seuraavaan kitaraan vaikkapa 300 - 400 euroa eikä ostaa halpiksen rinnalle toista ns. halpista, niin ja tämä on vain minun mielipide asiasta.
Ite en ostaisi enää tuon hintaluokan kitaraa vaan säästäisin ja ostaisin hieman enempi maksavan skitan. Myöskin satsaamalla enmpi rahaa kasvaa valinnan vara mistä sitten voi sen mieleisensä valikoida.
- Mitä tulee sitten tähän kovinkin tunteita herättävään keskusteluun HB:sta eli Harley Benton merkistä kitaroiden suhteen niin itse pysyttelisin tuosta merkistä kaukana, ei niistä ole minulla mitään hyvää sanottavaa tai no, tiedän yhden henkilön, joka on tyytyväinen HB:n 335 kopsuun ja se onkin ainoa poikkeus.
HB merkin suhteen tunnen sitten enempi niitä omistajia, jotka eivät ole tyytyväisiä tähän merkkiinsä enkä yhtään ihmettele, sen verran on laatu ollut noissa kauniisti sanottuna "heikohkoa" mm. heikkoa laatua/tekoa nauhoissa, satulassa, kaulassa, satulassa jne., esim. tallan paikka on hieman vinossa suhteessa kaulaan ym. puhumattakaan vaikkapa mikkien elektroniikasta tai säätimien heilumisista ja putoilemisista ym.
Ite ainakin kattelisin hieman toisista merkeistä kuten Yamaha, Ibanez, Tokai tai sitten on sekin vaihtoehto että ostat käytettynä etkä uutena.
Tällä viestillä en halua mollata HB:n tuotemerkkiä mutta en voi sille mitään että se ei istu vaan mun laatuvaatimuksiini, enkä ole tämän näkökantani suhteen kovinkaan yksin ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802