Kalasatama

elliina75

Kunnanhallitus on tehnyt päätöksen investoida Mourujärven kalasataman koneistukseen: Minkähän takia??? Kaikki posiolaiset ammatttikalastajat ovat osakkaina Kuusamon kalatalossa. Loppuiko Kuusamon kaupungin rahat kun pitää Posiolta investoida?? Eikö posiolaiset päättäjät käytä yhtään järkeä näissä päätöksissä??? Noillekin rahoille ois oman kunnan kohteissa käyttöä. Monena syksynä olen katsonut, että kuusamolaiset kalastaja mm. perkaavat mätimuikkunsa Mourusalmessa, maksavatko käyttömaksut?

2

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupelijuu56

Tuskin kuusamolaiset ( kuusamolainen) maksaa mitään käyttömaksuja siitä , että mätiaikaan käsitellään muikut Mourunsalmessa. Kun porukassa on edes yksi posiolainen kalastaja, hänen "käyttömaksuillaan" kuitataan myös kuusamolaisen kalastajan mätimuikun käsittely. Kuusamolaiset ( kuusamolainen ) ovat huomanneet, että Mourunsalmessa voi puhkoa ( käsitellä ) muikut ilman verokorttia : ( eläkeläiset, työttömät ) näin se homma toimii....

• läheltä seurannut...

Eiköhän ne paikalliset kalastajat käytä niitä eläkeläisiä perkkaajina ilman verokorttia. Siinä ois verottajalle saumaa iskeä kiinni pimeään työvoimaan. Tosin sen jälkeen loppuu kyllä peratun muikun myyntikin,eihän kalastajat millään ehdi itse kaikkia perata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe