Kuka

modeIIi

vakkaripalstalainen on rakastumisen arvoinen?

42

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakkarihäirikkö

      tietty Tuuli.

      • selvä näkijä

        Sinä päivänä kun Tuuli poistuu tästä muutoin kauniista ja harmonisesta maailmasta, nettihäiriköintikin loppuu.


    • mä olen..

      menettänyt sytämeni Buddylle. Sitten kun se vastusteleekin niin hanakasti, niin sehän vain lisää bensaa liekkeihin. Hän on sen arvoinen kyllä.

      Mutta siinäpä se sitten onkin. 31

      • Niin?

        tunnet vetoa ylilihaviin ihmisiin?


      • joo,
        Niin? kirjoitti:

        tunnet vetoa ylilihaviin ihmisiin?

        sehän on ihan tieteellinen tosiasia: mitä suurempi massa, sitä suurempi on vetovoima.


      • Nooh, rauhassa nyt siellä.
        Oikeasti olen vielä hirvittävämpi kuin edes olen myöntänt.
        Se itäsaksalaiselta hipiltä näyttäminenkin on vain kaunisteltua totuutta, eli siisteimmillänikin näytän kokolailla tältä:

        http://jerrylewisfilmmaker.com/wp-content/uploads/2013/08/the-family-jewels.png

        Paitsi tietenkin niin, että luonnossa olen luonnottomasti luotaantyöntävämpi.

        Lisäksi olen: tympeä, banaali, vastenmielinen, karvas, inhottava, etova, ikävä, iljettävä, epämiellyttävä, epämieluisa, antipaattinen sekä muutenkin vältettävä.
        Ja nuo ovat kuitenkin niitä parhaita piirteitäni.


      • GDEKDSLSL
        buddy-love kirjoitti:

        Nooh, rauhassa nyt siellä.
        Oikeasti olen vielä hirvittävämpi kuin edes olen myöntänt.
        Se itäsaksalaiselta hipiltä näyttäminenkin on vain kaunisteltua totuutta, eli siisteimmillänikin näytän kokolailla tältä:

        http://jerrylewisfilmmaker.com/wp-content/uploads/2013/08/the-family-jewels.png

        Paitsi tietenkin niin, että luonnossa olen luonnottomasti luotaantyöntävämpi.

        Lisäksi olen: tympeä, banaali, vastenmielinen, karvas, inhottava, etova, ikävä, iljettävä, epämiellyttävä, epämieluisa, antipaattinen sekä muutenkin vältettävä.
        Ja nuo ovat kuitenkin niitä parhaita piirteitäni.

        etkä saanut ees opintoja kunnialla loppuun


      • aijai,
        buddy-love kirjoitti:

        Nooh, rauhassa nyt siellä.
        Oikeasti olen vielä hirvittävämpi kuin edes olen myöntänt.
        Se itäsaksalaiselta hipiltä näyttäminenkin on vain kaunisteltua totuutta, eli siisteimmillänikin näytän kokolailla tältä:

        http://jerrylewisfilmmaker.com/wp-content/uploads/2013/08/the-family-jewels.png

        Paitsi tietenkin niin, että luonnossa olen luonnottomasti luotaantyöntävämpi.

        Lisäksi olen: tympeä, banaali, vastenmielinen, karvas, inhottava, etova, ikävä, iljettävä, epämiellyttävä, epämieluisa, antipaattinen sekä muutenkin vältettävä.
        Ja nuo ovat kuitenkin niitä parhaita piirteitäni.

        laittauduit sitten oikein hienoksi. Ja ihan minua varten. Huh... bensa ja liekit on jo aivan liian kesy ilmaus. Kyllä, sä (palsta-buddy) olet todella kiinnostava ja olen lääpälläni...

        http://youtu.be/zbjMEUmwp2o


      • Bud's son

        Vai olet menettänyt sydämesi? Heh, yleensä naiset menettävät Buddylle vain rahansa. Hähä! :D


      • no hei,
        Bud's son kirjoitti:

        Vai olet menettänyt sydämesi? Heh, yleensä naiset menettävät Buddylle vain rahansa. Hähä! :D

        olen valmis antamaan kaiken. Ihan kaiken.

        http://youtu.be/UUb9_yM68yA


      • nyyh...
        buddy-love kirjoitti:

        Nooh, rauhassa nyt siellä.
        Oikeasti olen vielä hirvittävämpi kuin edes olen myöntänt.
        Se itäsaksalaiselta hipiltä näyttäminenkin on vain kaunisteltua totuutta, eli siisteimmillänikin näytän kokolailla tältä:

        http://jerrylewisfilmmaker.com/wp-content/uploads/2013/08/the-family-jewels.png

        Paitsi tietenkin niin, että luonnossa olen luonnottomasti luotaantyöntävämpi.

        Lisäksi olen: tympeä, banaali, vastenmielinen, karvas, inhottava, etova, ikävä, iljettävä, epämiellyttävä, epämieluisa, antipaattinen sekä muutenkin vältettävä.
        Ja nuo ovat kuitenkin niitä parhaita piirteitäni.

        ei kai vain lemmenliekkini lepatus ollut jo liian kuumottavaa buddylle. ;-( voi meitä, jos hän nyt unhoittaa meidät...


      • nyyh... kirjoitti:

        ei kai vain lemmenliekkini lepatus ollut jo liian kuumottavaa buddylle. ;-( voi meitä, jos hän nyt unhoittaa meidät...

        Kai kaikki ovat tajunneet, että itsehän minä noita tässä kirjoitan itselleni, sillä eihän kukaan voi oikeasti ajatella noin.

        Kannattaa huomata tämä pikkuseikka.


      • Luonnollisessa ympär
        buddy-love kirjoitti:

        Nooh, rauhassa nyt siellä.
        Oikeasti olen vielä hirvittävämpi kuin edes olen myöntänt.
        Se itäsaksalaiselta hipiltä näyttäminenkin on vain kaunisteltua totuutta, eli siisteimmillänikin näytän kokolailla tältä:

        http://jerrylewisfilmmaker.com/wp-content/uploads/2013/08/the-family-jewels.png

        Paitsi tietenkin niin, että luonnossa olen luonnottomasti luotaantyöntävämpi.

        Lisäksi olen: tympeä, banaali, vastenmielinen, karvas, inhottava, etova, ikävä, iljettävä, epämiellyttävä, epämieluisa, antipaattinen sekä muutenkin vältettävä.
        Ja nuo ovat kuitenkin niitä parhaita piirteitäni.

        .

        Luonnollisessa ympäristössä

        http://images.tzaam.com/full/10k.jpg

        Har!

        .


      • no,
        buddy-love kirjoitti:

        Kai kaikki ovat tajunneet, että itsehän minä noita tässä kirjoitan itselleni, sillä eihän kukaan voi oikeasti ajatella noin.

        Kannattaa huomata tämä pikkuseikka.

        sitten se on niin.


      • tai,
        no, kirjoitti:

        sitten se on niin.

        pitää kokeilla eri taktiikkaa, kun tunteistaan kertominen ei tuota toivottua tulosta. Mutta ihan totisinta totta on se, että olet ollut mun fanituksen kohteena jo (piti tarkistaa) yli 5 vuotta. :)


      • Niin,
        tai, kirjoitti:

        pitää kokeilla eri taktiikkaa, kun tunteistaan kertominen ei tuota toivottua tulosta. Mutta ihan totisinta totta on se, että olet ollut mun fanituksen kohteena jo (piti tarkistaa) yli 5 vuotta. :)

        ja tässä ei buddy fanita itseään. Sen halusin vain vielä lisätä.


      • Niin, kirjoitti:

        ja tässä ei buddy fanita itseään. Sen halusin vain vielä lisätä.

        Kokemukseni mukaan parisuhteissa on luvassa enemmän ongelmia ja murhetta kuin onnea.
        On viisautta pyrkiä suojelemaan molempia osapuolia.



      • Bud's son kirjoitti:

        Vai olet menettänyt sydämesi? Heh, yleensä naiset menettävät Buddylle vain rahansa. Hähä! :D

        Itseasiassa rahojen suhteen kukaan ei ole ollut huolissaan, mutta järkensä ovat kuulemma menettäneet.

        Siispä kannattaa pysyä kaukana.


      • no,
        buddy-love kirjoitti:

        Kokemukseni mukaan parisuhteissa on luvassa enemmän ongelmia ja murhetta kuin onnea.
        On viisautta pyrkiä suojelemaan molempia osapuolia.

        kerropa millainen olisi sellainen kohtuullisen hyvä parisuhde. millainen nainen sulle pitäisi olla? Jos oot tunteet edellä mennyt tähän asti, niin miten olisi enemmän järkipainotteinen asenne?


      • Whaats häppöning:.

      • no, kirjoitti:

        kerropa millainen olisi sellainen kohtuullisen hyvä parisuhde. millainen nainen sulle pitäisi olla? Jos oot tunteet edellä mennyt tähän asti, niin miten olisi enemmän järkipainotteinen asenne?

        Jäkevä asenteeni on että jättäydyn yksin.


      • ei kun
        buddy-love kirjoitti:

        Jäkevä asenteeni on että jättäydyn yksin.

        hölmöä se on.


      • ei kun kirjoitti:

        hölmöä se on.

        Ihmisten ongelmia on raskas kantaa.
        Kevyempää pysyä etäällä.
        Liian monia jo kannan.


      • voiettä,
        buddy-love kirjoitti:

        Ihmisten ongelmia on raskas kantaa.
        Kevyempää pysyä etäällä.
        Liian monia jo kannan.

        tai siis minähän kyllä ymmärrän sua, koska itse olen valinnut saman taktiikan. Elämä on seesteistä ilman mitään virityksiä, ja minulla kun ei ole muidenkaan ongelmia kannettavana kohtuuttomia määriä (mitä nyt lähes aikuisista lapsista kannan huolta ja ikääntyvistä vanhemmistani...) Uskon kuitenkin, että parisuhteilu voi olla myös sellaista, että se lisää onnellisuuden määrää ja keventää murhepakettia. Sinun kokemuksesi ovat olleet raskaita, mutta se ei ole koko totuus. Usko mua. Tai miksipä uskoisit, koska minullakaan ei ole omakohtaisia todisteita paremmasta. Silti toivon, ettei sinunkaan asenteesi ole lopullisesti lukkon lyöty, vaan pitäisit ovea hiukan raollaan. Tai edes turvalukot ja -ketjut pois päältä. Minä uskon ja tiedänkin sen, että jossain on mies, joka olisi juuri passeli minun kanssani jakamaan elämäänsä, omalla tavallaan minun elämääni yhdistyen. Eri asia sitten on, että tapaanko koskaan tällaista könsikästä. Ehkäpä en, tai ehkä 70-vuotiaana Kalaharin autiomaassa, kenties. Olen varma, että sinunkin onnesi on tuolla jossain...


    • MINÄ!

    • Ikisinkku M

      Vaikken tämän palstan vakkari olekaan niin kyllä minä varmaankin olisin rajkastumisen arvoinen ainakin vähn aikaa, pitkän tauon jälkeen osaisin sitä arvostaa ja rakastaa takaisin.

      • Voimahalit sulle!


      • Ikisinkku M
        modelli kirjoitti:

        Voimahalit sulle!

        Minua aina vähän epäilyttää miesten kesken halailut, hyi s..na.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Minua aina vähän epäilyttää miesten kesken halailut, hyi s..na.

        Jostainhan se on sinunkin aloitettava.


      • Ikisinkku M
        modelli kirjoitti:

        Jostainhan se on sinunkin aloitettava.

        Mieluummin sitten naisista mutta pitää siinäkin joku raja olla. Katsot leffaa, lätkää tms. ja sitten joku hiveltää sinun kättä tai jotain koko ajan, ei oo heleppoo kun alkaa kutittamaan ja sitten pitää kieltää ja sitten sinä et rakastakaan ja sitten on draama ja siinä meni sekin leffa ihan ohitse.


    • Ensin pitää määritellä vakkaripalstalainen.

      Mun mielestä vakkaripalstalaiseksi voidaan laskea vain yli 5 vuotta palsta-addiktiota harjoittaneet.

      • ei kai nyt sentään niin pitkä aika..?

        mun mielestä taas vähintään 3 vuotta vois olla ihan sellainen sopiva, onhan nimittäin niitäki vähemmän täällä olleita jotka on osallistunu juttuihin, oli ne sitte kuinka turhanpäiväisiäki tahansa, enemmän mitä kauemmin olleet.. että ei ne vuodet silleen aina ratkaise.


    • No Eewari tietysti! ♥♥♥

    • Minä tietysti!

    • Hmm, kuka olisi? Tietysti minä, heille joka haluavat rakastua tylsään ihmiseen

      • geolokki

        karjalaa rakastaa varmaa aika moniki!


      • MissÄmmä
        geolokki kirjoitti:

        karjalaa rakastaa varmaa aika moniki!

        HUOH! Biisin esittäjäst nyt ol kyse tollo!


      • geolokki
        MissÄmmä kirjoitti:

        HUOH! Biisin esittäjäst nyt ol kyse tollo!

        ok. vai niin. mitään sanomaton sovitus.


      • ceu ceu ;)

        on ex-palstalainen, lopetti ja hyvä niin..


    • Julmaa, jos joku tuomittaisiin arvottomaksi rakkaudessa. Mua ei tarvisi nyt edes rakastaa, pieni sipelöinti riittäis :s

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe