Useimmiten olen ehkä liiaksikin äijä ja vaaleanpunaista kauluspaitaa en laita päälleni, vaikka vaimo pyytää ja sama linja jatkuu muutenkin. Vaimo meni 31-vuotissynttäreiteni kunniaksi ostamaan minulle tällaiset. https://stockmann.com/p/fi/Diesel-Alushousut/659226/11338/11328?itemId=659229# Näistähän joku tänne kirjoitti. Olin aluksi mitä helvettiä ja nauroin. Laitoin kuitenkin jalkaan ne vaimoni pyynnöstä, vaimo tykkäsi erityisesti takaosasta ja ajattelin minun voivani pitää niitä kun haluan piristää vaimoani. Vaimo kertoi näitä käytettävän urheilussa ja kyllä toimivat siinä hienosti. Kokeilkaa ennen kuin arvostelette!
Vinkki naisille. Lahja miehelle.
paras lahja
4
388
Vastaukset
- tttt o
Vanha asia. Jokkeja käytetään ja on käytetty kauan aikaa. Kesäaikaan suosittelen pitämään.
- mies 81
Helsingin sokoksesta tarttui mukaan kokeilumielessä dieselin raidalliset jockit. Ovathan ne vähän hassut mutta kyllä hyvät! Erityisesti urheilussa ja lämpimillä keleillä miellyttävämmät kuin stringit, joita on tullut myös kokeiltua. Calvin Kleinin one stringit kyllä myös ihan ok.
- jukkkop
Ei ollut meillä Tampereella, piti sitten tilata Stockmannin nettikaupasta. Ahaa Helsingin Sokoksesta saisi!
- M32
Nyt myös Turun sokoksella tyylikkäät dieselin Jockit. Käykääpä hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022376- 1252018
- 921529
- 1381479
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221360Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741288- 1171286
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151- 511117
- 381072