Miinus viisi jouluaatoksi!

lyhy

Heippa!

Täällä kirjoittelee 150 cm pätkis, jonka olisi tarkoitus sulatella viimeiset ihrat / kiinteyttää jouluksi, 5 kg verran. Nyt painan 50 kiloa, eli 45 olisi tarkoitus saavuttaa. Normipainon sisällä siis laihdutan / kiinteytän.

Tänne päivittelen etenemisiäni. Laihduttaminen on kuitenkin helpompaa avun kanssa, joten jos joku on messissä tukemassa / samassa tilanteessa, welcome in! :)

5

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pömppi

      Mulla on vähän sama tilanne, tosin pituutta 162 cm..

    • punkero123

      Hei! Mä oon mukana! :) Mun mitat on 54/158 ja tavoite 50 kiloa jouluks. Tosin ei sekään pahitteeks olis jos sen 5 kiloa pudottaisin. ;) Mulla on aiemmin ollut ongelmaa ahmimisen ja tunnesyömisen kanssa. Oon harrastanut kaikenlaisia dieettejä ja paino niiden avulla pudonnut n. 6 kiloa mutta vielä haluisin vähän pois ja ennen kaikkea terveellisesti ja pysyvästi! Aattelin syödä ihan normaalia mut terveellistä ruokaa; paljon vihanneksia ja hedelmiä, rahkaa, raejuustoa, kotiruokaa. Välillä leipää,jogurtti, puuroa tai karjalanpiirakoita jos tekee mieli. Karkit, leivonnaiset, jälkiruoat ja sipsit jätän pois, paitsi joissain juhlissa voin syödä jos tarjotaan. Kalorirajana yritän pitää 800-1200 riippuen nälästä ja liikunnan määrästä. Tuolla määrällä mun pitäis laihtua n. 0.3kg-0.5kg viikossa eli ehdin jouluksi varsin hyvin. Tehdäänkö joku punnitus systeemi et laitetaan viikoittain paino jonain tiettynä päivänä? Mua ainakin motivoi kun tiedän et se pitää sit laittaa tänne. Olisko lauantai tai maanantai hyvä päivä?

    • punkero123

      Jes! Kävin tänään vaa´alla ja paino oli pudonnut lauantaista 600g. Söin viikonlopun ajan n. 1000 kaloria päivässä ja ilmeisesti oli jotain hyötyä. :) Pudotettavaa toki vielä on ja tuo koostui suurimmaksi osaksi varmaankin ihan vaan nesteistä, mutta silti! :) Tänäänkin on mennyt hyvin ainakin tähän asti ja huomaa kuinka paljon ennnen on tullut syötyä ihan vaan tavan vuoksi, nälkä ei meinaan oo yhtään enkä nyt syö enää tylsyyteen.
      Ootteko te muut täällä vielä? Miten on mennyt? Mä ajattelin että voisin punnita itseni ainakin aina maanantaisin ja laittaa tänne lukemat ylös. Liaätkää itsenne listaan jos haluutte :)

      23.9. Punkero123: Paino 53.6kg -600g

    • punkero123

      Onko muut enää mukana? Jos ei niin kirjoittelen sitten vain itse. Paino on ollut laskusuunnassa, mutta eilen tuli ylitettyä kaloriraja parilla sadalla. En nyt kuitenkaan lannistu, sillä en vetänyt mitään övereitä. Sekin on jo saavutus mulle! :) Tänään yritän syödä vielä vähän kevyemmin että saan "korvattua" eilisen. Nyt on motivaatio hyvä enkä malta odottaa että nään oikeasti tuloksia! :)

    • punkero123

      Hei en eilen muistanut tulla merkkaamaan painoa ylös, mutta tässä on siis eilisen paino.

      Punkero123 23.9.2013 53.6kg -600g
      30.9.2013 52.8 kg -800g
      Kokonaispudotus -1.4 kg

      Viime viikko meni ihan ok ja tääkin viikko mennyt kohtuullisesti käyntiin. Paino on pysynyt tuossa 52.8 kilossa jo monta päivää eli voi olla että tarviin järeämpiä keinoja että paino lähtee jälleen laskuun. Nyt oon nimittäin ottanut vähän rennommin ja ollut välittämättä niistä pienistä ylimääräisistä herkuista. Ikävä kyllä tiedän että painon junnaaminen johtuu juuri niistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe