Miinus viisi jouluaatoksi!

lyhy

Heippa!

Täällä kirjoittelee 150 cm pätkis, jonka olisi tarkoitus sulatella viimeiset ihrat / kiinteyttää jouluksi, 5 kg verran. Nyt painan 50 kiloa, eli 45 olisi tarkoitus saavuttaa. Normipainon sisällä siis laihdutan / kiinteytän.

Tänne päivittelen etenemisiäni. Laihduttaminen on kuitenkin helpompaa avun kanssa, joten jos joku on messissä tukemassa / samassa tilanteessa, welcome in! :)

5

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pömppi

Mulla on vähän sama tilanne, tosin pituutta 162 cm..

• punkero123

Hei! Mä oon mukana! :) Mun mitat on 54/158 ja tavoite 50 kiloa jouluks. Tosin ei sekään pahitteeks olis jos sen 5 kiloa pudottaisin. ;) Mulla on aiemmin ollut ongelmaa ahmimisen ja tunnesyömisen kanssa. Oon harrastanut kaikenlaisia dieettejä ja paino niiden avulla pudonnut n. 6 kiloa mutta vielä haluisin vähän pois ja ennen kaikkea terveellisesti ja pysyvästi! Aattelin syödä ihan normaalia mut terveellistä ruokaa; paljon vihanneksia ja hedelmiä, rahkaa, raejuustoa, kotiruokaa. Välillä leipää,jogurtti, puuroa tai karjalanpiirakoita jos tekee mieli. Karkit, leivonnaiset, jälkiruoat ja sipsit jätän pois, paitsi joissain juhlissa voin syödä jos tarjotaan. Kalorirajana yritän pitää 800-1200 riippuen nälästä ja liikunnan määrästä. Tuolla määrällä mun pitäis laihtua n. 0.3kg-0.5kg viikossa eli ehdin jouluksi varsin hyvin. Tehdäänkö joku punnitus systeemi et laitetaan viikoittain paino jonain tiettynä päivänä? Mua ainakin motivoi kun tiedän et se pitää sit laittaa tänne. Olisko lauantai tai maanantai hyvä päivä?

• punkero123

Jes! Kävin tänään vaa´alla ja paino oli pudonnut lauantaista 600g. Söin viikonlopun ajan n. 1000 kaloria päivässä ja ilmeisesti oli jotain hyötyä. :) Pudotettavaa toki vielä on ja tuo koostui suurimmaksi osaksi varmaankin ihan vaan nesteistä, mutta silti! :) Tänäänkin on mennyt hyvin ainakin tähän asti ja huomaa kuinka paljon ennnen on tullut syötyä ihan vaan tavan vuoksi, nälkä ei meinaan oo yhtään enkä nyt syö enää tylsyyteen.
      Ootteko te muut täällä vielä? Miten on mennyt? Mä ajattelin että voisin punnita itseni ainakin aina maanantaisin ja laittaa tänne lukemat ylös. Liaätkää itsenne listaan jos haluutte :)

23.9. Punkero123: Paino 53.6kg -600g

• punkero123

Onko muut enää mukana? Jos ei niin kirjoittelen sitten vain itse. Paino on ollut laskusuunnassa, mutta eilen tuli ylitettyä kaloriraja parilla sadalla. En nyt kuitenkaan lannistu, sillä en vetänyt mitään övereitä. Sekin on jo saavutus mulle! :) Tänään yritän syödä vielä vähän kevyemmin että saan "korvattua" eilisen. Nyt on motivaatio hyvä enkä malta odottaa että nään oikeasti tuloksia! :)

• punkero123

Hei en eilen muistanut tulla merkkaamaan painoa ylös, mutta tässä on siis eilisen paino.

Punkero123 23.9.2013 53.6kg -600g
      30.9.2013 52.8 kg -800g
      Kokonaispudotus -1.4 kg

Viime viikko meni ihan ok ja tääkin viikko mennyt kohtuullisesti käyntiin. Paino on pysynyt tuossa 52.8 kilossa jo monta päivää eli voi olla että tarviin järeämpiä keinoja että paino lähtee jälleen laskuun. Nyt oon nimittäin ottanut vähän rennommin ja ollut välittämättä niistä pienistä ylimääräisistä herkuista. Ikävä kyllä tiedän että painon junnaaminen johtuu juuri niistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe