Sain vuokrafirman kautta töitä. Sen kyllä ymmärrän jos vuokrafirman haastattelussa ei osata kertoa varsinaisesta työstä paljoakaan. Mutta omassa tapauksessa sen varsinaisen firman haastattelussa sain työn sisältöä koskevaan kysymykseeni väärää tietoa. Sen olen nyt sitten työtä tehdessä karvaasti kokenut. Joko tämä minua haastatellut päällikkö ei tiennyt asian todellista laitaa tai sitten hänellä on väärää tietoa.
Mietin että ottaisinko asian esille tämän päällikön kanssa vai yritänkö vaan kärvistellä ja olla kuin mitään väärää tietoa en olisi saanutkaan? Jonkinlainen mahdollisuus on että tästä työsuhteesta kehittyisi vuokrafirman jälkeen ihan vakituinen, mutta jostakin syystä asia ei ollenkaan viehätä. Haluaisin mielelläni olla toista mieltä mutta se ei oikein onnistu. Mistä oikein saisin innostusta tähän työhön?
Harmittaa mennä töihin
kun on tunteet
2
234
Vastaukset
- Motivoi itseäsi
Ei p*****n työhön saa innostusta muista kuin rahasta ja työkavereista. Nämäkin "menettävät" usein arvoaan ajan kuluessa. Samat naamat alkavat ketuttamaan helposti ja vuokratyö ei kovin usein taida hyväpalkkaista olla.
Asettaa itselleen tavoitteita, että saa esimerkiksi kerättyä rahaa ja työkokemusta. Onhan työ aina parempi kuin työttömyys. - fsafsrsr
Innostusta saat siitä, että jos itse lopetat työn, niin vähintään 3kk.n karenssi pamahtaa, että heilahtaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388