Hei! olen ollut jo kaksi kertaa au pairina ja nyt etsin lyhyemmän aika väliin sopivaa perhettä! au pairiks, siivoamiisen ja arjen askareihin! kerro lisää tarkmmine privana.
Vastaukset 5
- carmar
Etsin aupairia espanjaan. Tammikuun alusta touko-kesakuuhun. Jos kiinnostaa ota yhteytta.
- luretzki
HEI! Olen 18.vuotias poika. kyselkää ja otakkaa yhteytää jos ette oli au pairia löytänyt vielä :) ([email protected]) Olen pitänyt lapsille kerhoja, ja itsellä on kaksi pikkusiskoa 5 ja 7 vuotiaat niin heitä olen hoitanut. kokki koulutus on takana :) Olisin niin kiinnostunut
Olemme suomalai-espanjalainen perhe ja etsimme lapsilemme aupairia. Pesti alkaisi tammikuussa ja olisi toukokuun tai kesákuun loppuun. Laita viestiá jos kiinnostaa niin jutellaan lisáá.
- luretzki
HEI! Olen 18.vuotias poika. kyselkää ja otakkaa yhteytää jos ette oli au pairia löytänyt vielä :) ([email protected]) Olen pitänyt lapsille kerhoja, ja itsellä on kaksi pikkusiskoa 5 ja 7 vuotiaat niin heitä olen hoitanut. kokki koulutus on takana :) Olisin niin kiinnostunut
- Nelly
Täällä olisi 20-vuotias nuori nainen, jota kiinnostaisi suunnattomasti au pairiksi lähteminen! Aloitus onnistuu lähestulkoon milloin vain ja suurempia suunnitelmia ei ensi vuodelle ole, joten pidemmäksikin aikaa pystyisin sitoutumaan.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102371Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???351339- 106983
- 71952
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 48865
- 88818
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76690- 70686
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676