mitä mies haluaa?

ceecee1

Yritän ensin kertoa vähän taustaa, ennen varsinaista asiaa. Eli, olin 13-16v muija. asuin porukoitten luona, kävin koulua, ryypäsin joka vk loppu, poltin röökiä, oli kavereita, oli jätkiä. En ikinä harrastanut seksiä kenenkää kanssa, mutta nuoleskelin senkin edestä. Olen ihan pienestä asti liikkunut aina vanhempien kavereiden kanssa, joten tottunut olemaan aina porukan nuorin. Tunsin itseni oman ikäisiä kypsemmäksi ja vanhemmaksi. Yleensä ryyppyporukassa oli aina jätkiä ( 24-30v) .. Ainahan ne housuihin yritti päästä, mutta en päästänyt. En halunnut pelkkää seksiä. Menetin kyllä neitsyyteni jo 13 vuotiaana 21v jätkälle, mutta silloin luulin että välillämme oli jotain muutakin, sitä kesti jonkun aikaa ja sitten tuli tietenkin ilmi että jätkä kä'ytti minua vaan hyväksi eikä muuta. Siitä noin vuosi eteenpäin samainen jätkä soitti jouluaattona illalla että haluunko tulla jonnekin kämppään, vastasin kieltävästi. Sitten kysyi saako hän tulla mun luo, sanoin että tule vaan, se kysyi että kai sitte annan sille jos tulee meille, sanoin että en anna. ni ei se sitte tullu. Ja ei sen kummemmin enää tekemisis oltu. Kyl kaikki muut muijat aina paneskeli ja vaik mitä jätkien kans mut en mä halunnu pelkkää seksiä, ni kai jotenki ajattelin et jos mä haluun muutakin ku sitä, ni miks mä antaisin, kun tulee vaan hyväks käytetty olo ja kaupan päälle viel jotain tauteja. Mulla oli kyllä tyhmä tapa aina pussailla kaikkien kanssa, mut parempi kai sekin ku et seksiä ois viel ollu.. Kävi mulla paljon jätkiä(siis tuttuja) kylässä, mut ei me oikee mitää tehty, nukuttiin vaan. Ainahan ne jotain yritti, mut tottuivat etten anna. Ja tulivat aina uudestaankin etteise kai hirveesti niitä haitannu, kai olis sit muualle menny jos ois seksiä halunnu, ku ties et multa ei saa niin vaan. Sitten kerran saatoin yhestä kämpästä mun kaverin ulos autolle missä sitä odotettiin, autosta nousi ulos yks jätkä, hyppäsin suoraan sen kaulaan ja nuoltiin. Vaihettii numerot. Siitä hetkestä asti olin ihan ihastunu siihen ja tiesin et halusin rakastella senkaa ku sopiva hetki koittais. Mulla ei ollu tapana itse hypätä heti kenenkää kaulaan, vaan kyl muut teki aina aloitteen. Eikä ollu tapana ajatellamitää seksii sillai kenestäkää. Mut nyt ajattelin. Juotii porukal aina yhes kämpäs, missä tän jätkän kans jatkossa joka vklp nähtii. Aina me jotai sädettiin mut en mun tunteista uskaltanu kertoa. Ajattelin vaa kokoajan et miten voisin itelleni sen saada. Mä olin sillon 16 ja tää jätkä(vaikka kimi) 32. Että ikäerokin mietitytti, vaik ei se mua haitannu. Nuorekas ja hyvännäkönen kun oli. mut sil oli 2 lasta ja akka(kylläkin eroamassa). Mut sit alettii näkee, se kävi meillä, iha juteltii ja käytii kävelyllä. vkloppusin juotii ja nuoltii. Odotin vaa että se jää joskus yöks mun luo ja saan rakastella senkaa. Sit se kerranki jäi, oltii mun sängys, oltii hiljaa, odotin et se laittaa käden mun housuihin, ja se lait to. olin ihan märkänä, ja sit lähti molemmilta housut. Oli jännittävää ja ihanaa ja outoo, ihanku olisin menettäny neitsyyteni. Mut tunnelman pilas vaan eräs henilö ketä nukkui lattialla patjalla, ja keskittymistähän se häiritsi.

21

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ceecee1

      ..jatkuu.. Noh, sitten tää kimi muutti pois akkansa ja lasten luota.
      , sen jätkä kaverille. Sit mä aloin käymää siellä ja aina pantii. Olin ihan rakastunu. vaikken vieläää mitää puhunu. Mut ei mua enää kiinnostanu tippaakaan muut jätkät. Sit yhtenä päivänä oltiin meillä mun huoneessa ja se kysyi tai sanoi että, nyt oikeesti joko ollaan yhessä tai sit ei. eli ollaanko. Tottakaii sanoin joo. Siis se oli niin ihanaa, se tunne. Monta vuotta ollu kauhee yksinäisyyden tunne aina ku on nukkuu menny, ja yhtäkkiä se on poissa. Kaikki "teinivuoteni" olin pihdannu muilta jätkiltä, ku odotin tällästä. Ja nyt olin saanu. Tietenki sit alko tulee kaikkee, mustasukkaisuutta ja känniriitoja ym mut niinhän varmaa kaikilla. Kimi muutti meille, sit jonku ajan päästä muutettii omaan yhteiseen kämppään pois mun porukoitten luota. Siel uudes kämpäs ei mitää muuta tehty ku naitii ja nukuttiin, 1 vuosi joka ikinen päivä. Mä halusin vauvan, ei mitenkään tahalteen sitä yritetty mut puhuttii et tulee jos on tullakseen. Ja tulin sit raskaaks ja poika saatiin. Nyt ollaa oltu yhessä reilu 5vuotta, mä oon 22 ja kimi 38, poika 3v. Ne kimin 2 tyttöö entisestä suhteesta käyny aina meillä kerran, kaksi/kk. Ja nyt alkaa se itse ongelma: Meil on ollu paljon riitoja, yleensä ne johtunu mustasukkaisuudesta, tai valehtelusta. Mutta mä oon se mustasukkasempi puoli. Oon aikoja sitte, valittanu ku jos oon huomannu et se vaik kattoo 2 kertaa jonku perään. mut aina jokaikinen kerta se on kieltäny ja vannonu mulle vittu 5 vuotta, että sitä ei kiinnosta muut naiset!. Mä oon käyny sillontällön, siis tosi harvoin baarissa ilman kimiä, yleensä ollaan käyty yhessä sit. Mut nyt viime aikoina se on alkanu itkee et miks hän ei oo ikinä minnekkää päässy, ni sanoin sit yks ilta et mene vaan jos mä niin sua kert masennan. Se meni, ja piti puhelinta kiinni koko illan. Olin iha järkyttyny et miten voi noin tehä, et kerranki ku se pääsee ni heti oikee tahalteen pilaa mun luottamuksen. Et en minäkää ole ikinä ollu sille vastaamatta jos oon ulkona ollu, ja sit jos oon, ni kauheet huudot ja tulee viestiä perään et vitun huora ja blaablaa.. 1 kerran vaan olen mokannut, kun törmäsin kapakassa yhtee "entiseen jätkään"(kenenkaa olin sillon 13vuotiaana), ni tulin niitten autokyydillä kotiin. Ni sit kimi sai heti tietää ja soitti et ei kants
      i tulla kotiin että saan kuulemma niin turpaani ja tavarat on paskana ym kauheet riidat siitä ja se oliki sit häipyny himasta kellariin nukkumaan ku tulin kotiin. Oli sammunu sinne. Aamul sovittii asia, ja se pyys anteeks, mut seuraavana päivänä uhkasi kostaa mulle. Mut se siitä.

      • ceecee1

        Nyt ku ukko ekan kerran meijän suhteen aika pääs yksin menemään ulos, ni on halunnnu mennä sit joka vkloppu. Ja nyt se on kännissä alkanu mulle avautuu et sillon jotai ihme salaisuuksii, että ei kuulemma oo mua pettäny mut jotain muuta kaikkee, osan on kertonu mut osaa ei, mä oon ihan sekasin et mitä sen päässä nyt liikkuu ja mitä on tehny, kauhee pelko. Mietin et onko kaikki tää ollu pelkkää valhetta. Se oli kirjottanu johki keskustelupalstalle mä sivuhistoriasta näin, jotai et rakastaa mua tosi paljon eikä haluu et tää suhde kaatuu, mut hän on alkanu kattelee hyvännäkösii naisia ja haluis tutustuu niihin. Että ei halua seksiä, että seksi on mun kanssa ihanaa mut haluaa tutustua muihin naisiin. Siis mä järkytyin siit lukemasta niin paljon, siis kaikki ne aiemmat kerrat ku oon sanonu et mitä sä totaki blondii katoit ni on kieltäny, ja nyt vittu ite kertoo ihan avoimesti et on alkanu kattelee muita naisia! mä en tajuu oikeesti.
        Tuntuu et mä pimahdan. Ja ne sen salaisuukset? mitähän ne sit on. Sil on kuulemma kaikkii eri sähköposti osoitteita, ja nyt oon saanu selville et se ettii jotai nais seuraa netistä tai jotai en tiedä. Mut se ensin sanoi et haluaa munkaa parisuhdeterapiaan, olin ihmeissäni mut en kieltäny. Sit alkoi puhuu kaikkee et kyllähän ihmiset muuttaa erilleen ja jotain, ni kysyin sit että sitäkö sä haluut ni sano että joo. Sen jälkee ei o terapiasta puhunu. Et oliko se pointti sinne vaan siinä ettei uskaltanu ite mulle sitä ehdottaa. Mut siis se haluis että sil ois vähän aikaa oma kämppä, että saa ajatuset omassa päässä järjestettyä. Sanoin etten mä pysty tollaseen, ja että kaikki tulee muuttumaan mut se sano ettei muka tulis. Siis mitä helvettiä, ensin mä päästän sen baariin, sit se kertoo kiinnostuneensa muista naisista ja nyt se haluu oman kämpän, ja mikään ei mukamas tule muuttumaan!? tottta helvetissä tulee. mitä mä voin tollasesta ajatella? kysyin että mitä kaikki muutki ihmiset ajattelis, siis tutut,ja ketä sun luona kävis , mitä sä tekisit. Ni siel ei kävis kuulemma ketään, eikä kenenkää tarttis tietää että sil on oma kämppä . Ja että maksais tän mun asunnon vuokran ja kävis joka päivä tääl ja silleen. Mut mä en ymmärrä et miks.? Se sanoi et haluu olla munkaa ihan lopuelämänsä, et ehitään olee, mut vähän aikaa yksin. Kysyin siltä et eiks rakkaus ja seksi riitä sille? ja vastas että ja vapaus. Mitä hittoo toi oikeesti tarkottaa, toi vapaus? rakkaus seksi ja vapaus. Ethän sä vittu voi olla vapaa ja seurustella samaan aikaan? Mä en ymmärrä mitä se sillä vapaudella tarkottaa ku ei osaa itekkään sitä selittää. Ja nyt, viime viikonloppuna kotona juotiin kahdestaan, jotain puhuttiin ja yhtäkkiä se sanoi et haluu olla sinkku! Ja määhän oli taas et mitä helvettiä toi nyt tarkottti? et minkä takia. Siis jätkä rakastaa mua mut haluaa olla sinkku. Et täähän käänty ihan päälaelleen taas siit viime juttelusta, viimeks halus olla jonku aikaa omas kämpäs eikä kenenkää tarttis tietää, eikä mikään tule muuttuun, ja nyt haluaa olla kin sinkku. Että voi tapailla uusia ihmisiä kuulemma.. kysyin et varattunako niihin uusiin ihmisiin ei sit voi tutustua? ni kuulemma ei, kun naiset aina kysyy et ootko varattu. Siis mitä helvettii mä enää voi ajatella kertokaa mulle? Jossei se kerta halua muilta naisilta seksiä ni mitä se muka haluu? Ethän sä vittu voi sanoa toiselle, et mä rakastan sua ja haluun olla loppuun asti sunkaa mut haluisin nyt olla sinkku ja tapailla muita naisia.


      • ceecee1
        ceecee1 kirjoitti:

        Nyt ku ukko ekan kerran meijän suhteen aika pääs yksin menemään ulos, ni on halunnnu mennä sit joka vkloppu. Ja nyt se on kännissä alkanu mulle avautuu et sillon jotai ihme salaisuuksii, että ei kuulemma oo mua pettäny mut jotain muuta kaikkee, osan on kertonu mut osaa ei, mä oon ihan sekasin et mitä sen päässä nyt liikkuu ja mitä on tehny, kauhee pelko. Mietin et onko kaikki tää ollu pelkkää valhetta. Se oli kirjottanu johki keskustelupalstalle mä sivuhistoriasta näin, jotai et rakastaa mua tosi paljon eikä haluu et tää suhde kaatuu, mut hän on alkanu kattelee hyvännäkösii naisia ja haluis tutustuu niihin. Että ei halua seksiä, että seksi on mun kanssa ihanaa mut haluaa tutustua muihin naisiin. Siis mä järkytyin siit lukemasta niin paljon, siis kaikki ne aiemmat kerrat ku oon sanonu et mitä sä totaki blondii katoit ni on kieltäny, ja nyt vittu ite kertoo ihan avoimesti et on alkanu kattelee muita naisia! mä en tajuu oikeesti.
        Tuntuu et mä pimahdan. Ja ne sen salaisuukset? mitähän ne sit on. Sil on kuulemma kaikkii eri sähköposti osoitteita, ja nyt oon saanu selville et se ettii jotai nais seuraa netistä tai jotai en tiedä. Mut se ensin sanoi et haluaa munkaa parisuhdeterapiaan, olin ihmeissäni mut en kieltäny. Sit alkoi puhuu kaikkee et kyllähän ihmiset muuttaa erilleen ja jotain, ni kysyin sit että sitäkö sä haluut ni sano että joo. Sen jälkee ei o terapiasta puhunu. Et oliko se pointti sinne vaan siinä ettei uskaltanu ite mulle sitä ehdottaa. Mut siis se haluis että sil ois vähän aikaa oma kämppä, että saa ajatuset omassa päässä järjestettyä. Sanoin etten mä pysty tollaseen, ja että kaikki tulee muuttumaan mut se sano ettei muka tulis. Siis mitä helvettiä, ensin mä päästän sen baariin, sit se kertoo kiinnostuneensa muista naisista ja nyt se haluu oman kämpän, ja mikään ei mukamas tule muuttumaan!? tottta helvetissä tulee. mitä mä voin tollasesta ajatella? kysyin että mitä kaikki muutki ihmiset ajattelis, siis tutut,ja ketä sun luona kävis , mitä sä tekisit. Ni siel ei kävis kuulemma ketään, eikä kenenkää tarttis tietää että sil on oma kämppä . Ja että maksais tän mun asunnon vuokran ja kävis joka päivä tääl ja silleen. Mut mä en ymmärrä et miks.? Se sanoi et haluu olla munkaa ihan lopuelämänsä, et ehitään olee, mut vähän aikaa yksin. Kysyin siltä et eiks rakkaus ja seksi riitä sille? ja vastas että ja vapaus. Mitä hittoo toi oikeesti tarkottaa, toi vapaus? rakkaus seksi ja vapaus. Ethän sä vittu voi olla vapaa ja seurustella samaan aikaan? Mä en ymmärrä mitä se sillä vapaudella tarkottaa ku ei osaa itekkään sitä selittää. Ja nyt, viime viikonloppuna kotona juotiin kahdestaan, jotain puhuttiin ja yhtäkkiä se sanoi et haluu olla sinkku! Ja määhän oli taas et mitä helvettiä toi nyt tarkottti? et minkä takia. Siis jätkä rakastaa mua mut haluaa olla sinkku. Et täähän käänty ihan päälaelleen taas siit viime juttelusta, viimeks halus olla jonku aikaa omas kämpäs eikä kenenkää tarttis tietää, eikä mikään tule muuttuun, ja nyt haluaa olla kin sinkku. Että voi tapailla uusia ihmisiä kuulemma.. kysyin et varattunako niihin uusiin ihmisiin ei sit voi tutustua? ni kuulemma ei, kun naiset aina kysyy et ootko varattu. Siis mitä helvettii mä enää voi ajatella kertokaa mulle? Jossei se kerta halua muilta naisilta seksiä ni mitä se muka haluu? Ethän sä vittu voi sanoa toiselle, et mä rakastan sua ja haluun olla loppuun asti sunkaa mut haluisin nyt olla sinkku ja tapailla muita naisia.

        Yrittääkö se oikeesti saada mua hulluksi, on nimittäin hyvin lähellä sitä. Mul on pää nyt niin sekasin sen sanoista et mieli tekis naruun hypätä, ja varmaa sen tekisinki jos ei ois lasta, joka pitää mut jotenki pystyssä. siis ei vittu, ihminen ketä mä rakastan yli kaiken, on mun tukena, nukkuu mun vieressä ni tekee mulle näin, miksi! Mä oon ihan yhtä hulluna siihen ku sillon ku alettii olee, en mä voi nukkuu ilman sitä tai tehä yhtää mitää. Kokoajan vaa mietin et mitä mä oon tehny väärin tai mikä mus on vika. Mul ei oo rahaa, opiskelut kesken, saatan olla vähän tylsä ja hajamielinen, mut miksen mä riitä sille. jos kert rakastaa mua. Siis mua uskollisempaa ihmistä ei tulis ikinä löytämään. EN kertaakaan ole tän viiden vuoden aikan vittu kattonu yhenkää jätkän perään sillä tavalla. Ni tuntuu niin pahalta että se sit on. Eihän se vittu voi kuvitella että se voi olla sinkku vähän aikaa ja sit tulla mun luo takas ja olla ku ei ois mitään tapahtunutkaan. Ei hitto mä toivoisin et tää ois jotain unta mistä heräisin. Miten kaikki voi muuttuu yhen vitun baari illan jälkeen. Oon alkanu taas saamaan ahdistuskohtauksia, varmaan tästä stressistä johtuen. Olis täysin eri asia, jos kimi olis vaik sanonu, et hän haluaa pitää vähän väliä muhun, ja lähtee yksikseen johki lapin mökille vaik tai jotai tollast, mut että alkaa mulle naisista puhumaan ym, ni menee yli mun ymmärryksen. Pää hajoo!


      • risukasaan
        ceecee1 kirjoitti:

        Yrittääkö se oikeesti saada mua hulluksi, on nimittäin hyvin lähellä sitä. Mul on pää nyt niin sekasin sen sanoista et mieli tekis naruun hypätä, ja varmaa sen tekisinki jos ei ois lasta, joka pitää mut jotenki pystyssä. siis ei vittu, ihminen ketä mä rakastan yli kaiken, on mun tukena, nukkuu mun vieressä ni tekee mulle näin, miksi! Mä oon ihan yhtä hulluna siihen ku sillon ku alettii olee, en mä voi nukkuu ilman sitä tai tehä yhtää mitää. Kokoajan vaa mietin et mitä mä oon tehny väärin tai mikä mus on vika. Mul ei oo rahaa, opiskelut kesken, saatan olla vähän tylsä ja hajamielinen, mut miksen mä riitä sille. jos kert rakastaa mua. Siis mua uskollisempaa ihmistä ei tulis ikinä löytämään. EN kertaakaan ole tän viiden vuoden aikan vittu kattonu yhenkää jätkän perään sillä tavalla. Ni tuntuu niin pahalta että se sit on. Eihän se vittu voi kuvitella että se voi olla sinkku vähän aikaa ja sit tulla mun luo takas ja olla ku ei ois mitään tapahtunutkaan. Ei hitto mä toivoisin et tää ois jotain unta mistä heräisin. Miten kaikki voi muuttuu yhen vitun baari illan jälkeen. Oon alkanu taas saamaan ahdistuskohtauksia, varmaan tästä stressistä johtuen. Olis täysin eri asia, jos kimi olis vaik sanonu, et hän haluaa pitää vähän väliä muhun, ja lähtee yksikseen johki lapin mökille vaik tai jotai tollast, mut että alkaa mulle naisista puhumaan ym, ni menee yli mun ymmärryksen. Pää hajoo!

        Olet valtavan riippuvainen tästä elämäsi rakkaudesta. Rivien välistä voi lukea, että vanhemmista sinulla ei ole mitään henkistä tukea, isätön taidat olla ja äiti ehkä jotenkin syrjäytynyt tai ongelmainen myös. Eli kun Kimi lähtee, sinulla ei ole ketään muuta kuin pieni lapsesi. Varo nyt ettet menetä häntäkin, jos elämäsi suistuu raiteiltaan. Noista lähtökohdista voi olla että huostaanottokynnys on matala, kun kerrankin mokaat raskaasti (esim. kova perheriita, päihteisiin turvautuminen, itsariyritys). Tarvitsisit niin kovasti perheen, lähipiirin tukea, surullista jos ei ole ketään.
        Muista että sinua tuetaan kun uskallat ja osaat apua pyytää.
        Voisit aloittaa neuvolasta, pyytää päästä pikaisesti juttelemaan neuvolapsykologille. Hän osaa arvioida mitä muuta tarvitaan. Jos on kamalan ahdistavaa, voit lapsen kanssa lähteä turvakotiinkin muutamaksi päiväksi. Nimenomaan pienen lapsen äitinä sinua tuetaan, vaikka kaveripiirit todennäköisesti eivät ole miksikään avuksi sinulle (lapsettomilta on turha edes kysyä neuvoa, he eivät ymmärrä). Kovaa elämäkoulua sinulla, surkeasti hoidetusta kodin kasvatustehtävästä huolimatta näen että siinä on sisukas ja rohkea pieni nainen, joka pääsee vielä pitkälle elämässä kunhan tästä pahasta vaiheesta räpiköit yli. Tukea ansaitset ja toivon mukaan myös löydät.


    • elämääjuoksussa?

      Voi apua. En jaksanut enää lukea loppuun. Se pariterapia tai joku terapia voisi olla oikea ratkaisu nyt.

      Parempia aikoja ja lisää aikuisen vuosia toivotellen.

    • asdgsadg

      Ei white trash porukoiden juttuihin huvita sekaantua. Selvittäkööt omat pas-kansa kun itse on ne aiheuttanut.

      • keep on rockin

        White trash tuli mullakin mieleen noin 10 lauseen jälkeen, en jaksanut lukea loppuun.
        Aloittajalle sanoisin, että koita tyttöreppana pärjätä lapsesi kanssa, vaihda piirejä, mene vaikka opiskelemaan ja kasva aikuiseksi.


      • 19+6

        Trashia olet sinäkin, et ainakaan inhimillinen ihminen, jos sinua ei hetkauta muiden paha olo, jos kyet tuntemaan empatiaa vain itsesi kaltaisia kohtaan.


    • lifemocker

      saisko tiivistyksen

    • ceecee1

      Joo tuli vähän liian pitkä teksti,sori. Mikä ihmeen white trash? Mut joo siis pointti oli se et tässä meidän elämässä on tullut yhtäkkiä joku muutos, missä mä en pysy kärryillä tai ymmärrä mitä tapahtuu.. Jätkä sanoo joka keskustelussa eri asioita. Paljastelee pikkuhiljaa salaisuuksia(muutaman oluen jälkee). : kiinnostaa yhtäkkiä toiset naiset (ei haluu seksiä,mut mikä muu niis voi kiinnostaa?), haluu muuttaa omaan kämppään, haluu "elää"?, haluu olla sinkku, haluu olla vapaa. Mut silti rakastaa mua? En mä ymmärrä et mitä mun pitäs ymmärtää.. kaikki ajatukset ja sanat sotii toisiaan vastaan. EIhän toiselle vaan voi sanoa, että rakastan sua ja haluun elää lopunelämää sun kanssa, mut haluun olla vapaa ja sinkku. eihän?

      • O mores

        Kylhän ainakin mä jaksoin lukea ton tekstin loppuun ;).

        Taitaa tää sun miesystävä olla vähän sekaisin just nyt... Ei siis tiedä, mitä oikeastaan haluaa...

        Tai no en mä tiedä, mitä sen pääs oikeesti liikkuu, ku en itse oo mies, enkä kyl aina itsekään ymmärrä, miks miehet kohtelee naisiansa välil niin paskasti. Kai se miesten itsekkyys ym. tarpeet vaan menee kaiken muun edelle joskus... Ettei paljon toisesta osapuolesta / toisen tunteista välitetä. Mut toisaalta, jos nainen kohtelee miestä samalla lailla, ku mies kohtelee naista, niin kyl sit ollaan vaahtoamassa, et toinen tekee jotain väärin... On se niin outoa.

        Toivottavasti se miehes järkiintyis ja kasvattais sitä henkistä kehitystään ym. ja alkais kohdella sua paremmin. Jos ei meno muutu (yritä nyt vielä esim. keskustella tän miehen kanssa ja kerro kaikki miltä susta tuntuu), niin ei kai se muu auta ku yrittää hakea parempi mies tilalle, jos se vain suinkin on mahdollista. Niin, ja voittehan te kokeilla sitä pariterapiaakin ensin, jos se mies todellakin on halukas sinne menemään.

        Mutta sanonpa vielä senkin, et itse joudut kaikki päätökset tekemään, liian kirjaimellisesti ei kannata tätäkään tekstiä ottaa... Kun toisten elämään on aina välillä paha mennä sanomaan, mikä on paras ratkaisu. Kai sulla ois joku läheinen ystävä/sukulainen, jonka kans vois keskustella myös tästä asiasta / joka ottaa sut vakavasti?


      • lifemocker

        hän ei halua seurustella kanssasi, joten sinun täytyisi kunnioittaa hänen mielihaluaan


      • Näköjään
        lifemocker kirjoitti:

        hän ei halua seurustella kanssasi, joten sinun täytyisi kunnioittaa hänen mielihaluaan

        Miten mielihaluja kunnioitetaan?! Alistutaan toisen mielihaluun?
        Epälooginen neuvo.


      • 10+16
        Näköjään kirjoitti:

        Miten mielihaluja kunnioitetaan?! Alistutaan toisen mielihaluun?
        Epälooginen neuvo.

        Varmaan tarkoittaa sitä, että jos toinen haluaa lopettaa suhteen, ei vedä asiaa ja asianomaisten asioita överiksi. Että antaa sen toisen mennä jos se niin haluaa, eikä jää roikkumaan ja kerjäämään. Että tajuaa että on parempi nuolla haavat ja sitten katsoa tulevaisuuteen, ennemmin kuin jäädä asiaan jumittamaan. Erot ottavat joskus koville, mutta kyllä aikuinen ihminen tietää että siitä selviää, ja elämään kuuluu murheet siinä missä ilotkin, pitäää vain jatkaa eteenpäin ja kas, kohta aurinko taas paistaa.


    • ------------

      Ukollas on 40 villitys.....

    • Näköjään

      "Eihän se ***** voi kuvitella että se voi olla sinkku vähän aikaa ja sit tulla mun luo takas ja olla ku ei ois mitään tapahtunutkaan."
      Näköjään tämä mies voi, vaikka sinä et voisikaan tehdä läheisellesi niin. Tuollaisia miehiä on ainakin Suomessa paljon. On toisenkinlaisia. Sellaisia, jotka arvostavat, ovat aikuisia. Mies haluaa ilmeisesti pysyä sinkkuna. Ottaa rusinat pullasta. Hänelle tämä järjestely sopii. Sopiiko se sinulle? Jos ei sovi, sinun kannattaisi harkita muutosta?

    • mami vm-61

      Mä luulen että hänellä on jäänyt nuoruus ja nuoruuden kohellukset elämättä ja nyt iski paniikki että tätäkö tämä elämä onkin. Hänhän siirtyi avo/avioeronsa jälkeen suoraan seurustelemaan sinun kanssasi, eli ole todennäköisesti ollut koskaan tai ainakaan pitempää aikaa sinkkuna. ainahan ruoho näyttää vihreämmältä aidan takana, joten vaikka sinua rakastaakin niin jokin osa hänessä haluaisi kokeilla sinkun elämää, vapautta olla ja tulla miten haluaa. Sitä en tiedä miten tilanne tulis ratkaista, itse näin jo elämää nähneenä ja kaikenlaista kokeneena ehkä antaisin hänen hankkia sen haluamansa oman asunnon ja kokeilla yksinoloa, voi olla että ei tule takaisin tai sitten tulee. Mutta jos muuttaa omilleen, niin elä niin kuin oisitte erossa, elä pese hänen pyykkejään eläkä laita ruokaa tms. vaan anna hänen huolehtia täydellisesti omista asioistaan, uskoisin että melko pian huomaa ettei se yksin elo aina niin herkkua olekaan. En tiedä, vaikea sanoa, tämmöset asiat vaan mulle tuli mieleen kun luin sun juttusi. Kaikkea hyvää sulle, kävi miten kävi.

    • Bevare meg

      Ei herrajee!!
      Ja tuollaisella vielä lapsi!!!!!!

      No,lastensuojelulla työt taattuna näitten kanssa. Lapsia vaan näissä tapauksissa tulee niin tulisen sääli. Viattomia.

      • äiti vm -66

        Sanos muuta. Erittäin sekava teksti ja erittäin surullista luettavaa. Tulee näin äitinä mieleen, että missä tuon tytön vanhemmat huiteli silloin kun hänelle olisi pitänyt asettaa rajat ja opettaa elämään ihmisiksi? Koulukin ilmeisesti jäänyt peruskouluun ja henkiseltä tasoltaa taitaa olla vielä teini-iässä. Kirjoitustyylistä voi sen päätellä. Surullista todella. Miksi vanhemmat ei ota vastuuta lasten kasvatuksesta, jos niitä pitää hankkia? Ei yhteiskunta voi kaikista heitteillejätetyistä pitää huolta.
        White trash tuli mullekin mieleen.


    • Se on pettäjä

      Kimi on pettäjäluonne. Valehtelee, pettää ja juo. Sellainen mies. Siihen sen ekakin avioliitto kaatui, samaan pas*aan missä sä nyt juuri elät. Olit silloin itse yksi Kimin kakkosnaisista, nyt sillä on ollut jo vuosia samanlaiset kuviot toisten kakkosnaisten kanssa. Sen exvaimo kuuli samat kusetukset silloin, kun sun kanssa petti, samat mitä Kimi syöttää sulle nyt. Siirry säkin Uskottomuuspalstalle niin ilmäsi avautuvat. Siellä sanotaan että kuka kerran pettää pettää aina, myös kaikissa uusissa avioliitoissaan ja parisuhteissaan. Ei muutu.

    • Jos ei jaksa

      Hmm. Minkä ikäisiä miehen lapset olivat kun jätti exvaimonsa? Ja minkäikäinen on teidän lapsenne nyt? Toistuuko kaava

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe