Oon 20v nainen. Ennen mulla oli reisissäkin selluliittia mutta on liikkumisen ja kiinteytymisen myötä hävinnyt melkein kokonaan. Mutta pakaroissa on vieläkin ja pysyy! Olen muuten tyytyväinen nykyiseen vartalooni mutta pepun selluliitti vielä häiritsee. Mistä johtuu ettei sieltä ole häipynyt sellua yhtään :/ Olen tehnyt kaikkia pakaroihin kohdistuvia liikkeitäkin mutta ei auta. Tuli mieleen että olisikohan piikkimatolla istumisesta jotain hyötyä? Tai muita niksejä..
Auttaisiko piikkimatto?
piikkimatt0
2
396
Vastaukset
- wauftgh
Itselläni ei ole ainakaan ole tullut mitään muutosta selluliittin suhteen piikkimaton käytön aikana. En tosin ole juuri siksi sitä käyttänyt, vaan ihan vaan rentoutuakseni.
Mitä jos menisit salille ja kysyisit siellä asiantuntijalta apua? Luulen itse, että hyppynarun käyttö saisi ihmeitä aikaan sinun kohdallasi.
Älä lannistu ja ole ylpeä jo saavuttamastasi - t655t
Katoppa täältä
http://yourlisten.com/jsmith71/ultimate-fart-sound--the-long-and-winded-road
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433463- 362074
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301789- 161547
- 231528
- 101430
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122