Onko kuntosali huono paikka iskeä mies?

treenaajan

Miten on miehet? Haluatteko mieluummin keskittyä omaan suoritukseen? Vai saako tulla "iskemään"? ;)

110

10286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+16

      Saa tietty, mutta taitaa olla tosi harvinaista, harvemmin näkee miesten jututtavan vieraita naisia salilla tai toisinpäin..

      • ({})

      • .............

        Salit on huono paikka treffailla, ittee kiinnostaa enemmän sänkyseura ja sitä saa parhaiten netistä kuten iskurista ja www.seksiseuraa.biz saitilt. Baarit on kans huonoja paikkoja ettii seuraa


      • Mee jo mäkeen
        ............. kirjoitti:

        Salit on huono paikka treffailla, ittee kiinnostaa enemmän sänkyseura ja sitä saa parhaiten netistä kuten iskurista ja www.seksiseuraa.biz saitilt. Baarit on kans huonoja paikkoja ettii seuraa

        Tää mainostaja senkun jaksaa


      • wildchild for ever
        ............. kirjoitti:

        Salit on huono paikka treffailla, ittee kiinnostaa enemmän sänkyseura ja sitä saa parhaiten netistä kuten iskurista ja www.seksiseuraa.biz saitilt. Baarit on kans huonoja paikkoja ettii seuraa

        jees...mennää kaikki nettiin seuraa hakemaan,siel se onni on


      • lahnaa...

        Lähikaupan kalatiski on paras paikka. Helppo aloittaa keskustelu silakoista ja kohta jo ollaan menossa pilkille...


      • ölölölölölö
        ............. kirjoitti:

        Salit on huono paikka treffailla, ittee kiinnostaa enemmän sänkyseura ja sitä saa parhaiten netistä kuten iskurista ja www.seksiseuraa.biz saitilt. Baarit on kans huonoja paikkoja ettii seuraa

        Hyvä mesta toi seksiseuraa.biz saitti :)


    • fgnfjs

      Miksi aina pitää iskeä jossain missä on hirveästi kyttääviä silmäpareja. Tule mielummin jossain kadulla missä ohikulkijat eivät kiinnitä huomiota. Molemmille mukavampi niin.

    • trgfdgfsfd

      Saahan sitä muutaman sanan vaihtaa treeniin liittyen, mutta varsinaiset treffipyynnöt toivoisin tulevan silloin kun lähden salilta.

    • lifemocker

      on huono paikka.

      salilla keskitytään siihen omaan treeniin eikä lätistä joutavia

      • höh höh

        sinähän se nämä salit tiedät .. heh, heh .. tosi urheilullisen näköinen heppu


      • lifemocker
        höh höh kirjoitti:

        sinähän se nämä salit tiedät .. heh, heh .. tosi urheilullisen näköinen heppu

        pari salia tiedän kyllä joilla itse tulee käytyä


      • höh höh
        lifemocker kirjoitti:

        pari salia tiedän kyllä joilla itse tulee käytyä

        käytkö niissä siivoomassa?


      • lifemocker
        höh höh kirjoitti:

        käytkö niissä siivoomassa?

        jos treenaaminen on sinulle täysin uusi juttu niin suosittelen tutustumaan


      • Äitisi
        lifemocker kirjoitti:

        jos treenaaminen on sinulle täysin uusi juttu niin suosittelen tutustumaan

        Mitä siellä treenaat, vetelet leukasi haituvia vai?


    • M40+

      Totta kai salillakin voi iskeä.

      Hymyilet vaan nätisti ja juttelet ensin pientä small talkkia vaikkapa treenisuorituksesta. Ja jos juttu alkaa luistamaan niin sitten voi alkaa ehdottelemaan enemmänkin.

      Olen itsekin huomannut ao ilmiön: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11678671

      • M40+

        Ai juu, kun en itse juurikaan baareissa käy, niin ei minua ainakaa siellä voi iskeä :) Eli siinäkin mielessä kuntosali tms urheilu on hyvä paikka, jos meinaa urheilullista kumppania :)


      • M40+ kirjoitti:

        Ai juu, kun en itse juurikaan baareissa käy, niin ei minua ainakaa siellä voi iskeä :) Eli siinäkin mielessä kuntosali tms urheilu on hyvä paikka, jos meinaa urheilullista kumppania :)

        Hei aloittaja,

        jännä juttu, en itse ollut koskaan ajatellut että salilla ei voisi tulla iskemään :D

        Onnea yritykseen, pilkettä silmäkulmaan ja kuten M40 tuossa totesi, se on varmasti hieno paikka löytää juuri samansuuntainen kumppani.

        Terveisin
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


      • Panot muualta
        M40+ kirjoitti:

        Ai juu, kun en itse juurikaan baareissa käy, niin ei minua ainakaa siellä voi iskeä :) Eli siinäkin mielessä kuntosali tms urheilu on hyvä paikka, jos meinaa urheilullista kumppania :)

        Sitten kun iskette, niin nostakaa se läskiperseenne kumminkin ylös siitä kuntopyörän päältä ja antakaa tilaa sille, joka haluaa treenata, eikä hankkia seuraa salilta.


      • M40+
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei aloittaja,

        jännä juttu, en itse ollut koskaan ajatellut että salilla ei voisi tulla iskemään :D

        Onnea yritykseen, pilkettä silmäkulmaan ja kuten M40 tuossa totesi, se on varmasti hieno paikka löytää juuri samansuuntainen kumppani.

        Terveisin
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

        Totta kai salilta!

        Kun ei baarit kiinnosta ja paljon vapaa-ajasta menee salilla, niin sehän on erinomainen vaihtoehto.


      • näin o
        Panot muualta kirjoitti:

        Sitten kun iskette, niin nostakaa se läskiperseenne kumminkin ylös siitä kuntopyörän päältä ja antakaa tilaa sille, joka haluaa treenata, eikä hankkia seuraa salilta.

        Juu hakekoon römpsänsä tai jormansa muualta. Mää ainakin reenaan joten tehkää tilaa perheellisille!


      • gauheeta
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei aloittaja,

        jännä juttu, en itse ollut koskaan ajatellut että salilla ei voisi tulla iskemään :D

        Onnea yritykseen, pilkettä silmäkulmaan ja kuten M40 tuossa totesi, se on varmasti hieno paikka löytää juuri samansuuntainen kumppani.

        Terveisin
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

        Mikä vitun e-kontakti? Onko se jokin paritus firma?


    • vaikka seurv kerran

      tottahitossa ja missähän päin tähän voi varautua. lupaan hieroa tälläisen naisen vähintään.

    • 6rl786

      Voi, ja on myös suositeltavaa jos itse harrastaa urheilua ja hakee samanlaista kumppania.
      Helpoimmin pääsee alkuun kun vain tervehtii vaikka ohi mennen.
      Sellainen töksähtävä puuntakaa lähestyminen on aina vähän sellainen hankala.

      Se joka on sitä mieltä että "salille mennään vain treenaamaan" puhukoot vain omasta puolestaan, ja on varmaan myös varattu kaiken lisäksi.
      Varmaan samaa porukkaa jotka kirjoittelee että kauppaan mennään vain ostoksille, baariin mennään vain tanssimaan, kirjastoon mennään vain lukemaan, kouluun mennään vain opiskelemaan, töihin mennään vain töitä tekemään...

      Sänkyynkin mennään varmaan vain nukkumaan? ;)

      • olet yksinkertainen

        Jos sinä olet puutteessa, se ei tarkoita sitä, että kaikki muut olisivat. Puhu vain itsestäsi. Olet vastemielinen pervo, kun kuvittelet jokaisen paikan olevan saalistuskenttä, jossa voi kyttäillä mielin määrin ihmisiä, ilman että se häiritsee muita.


      • e567ke67g
        olet yksinkertainen kirjoitti:

        Jos sinä olet puutteessa, se ei tarkoita sitä, että kaikki muut olisivat. Puhu vain itsestäsi. Olet vastemielinen pervo, kun kuvittelet jokaisen paikan olevan saalistuskenttä, jossa voi kyttäillä mielin määrin ihmisiä, ilman että se häiritsee muita.

        Olipa säälittävä viesti.

        Puutteessa en ole, mutta sinä taidat olla kun tuollaista kirjoittelet :DDDD

        Flirttailusta oli kyse muutenkin, ei panemisesta.


    • Saa tulla ihan rauhassa. Sen verran vaan katsoo ettei kesken sarjan aloita. :) Eikä sen nyt tarvi olla mikään juttutuokio. Katsot vaikka kun karju ottaa happea sarjojen välissä niin sanot moi ja työnnät lapun käteen jossa on vaikka "kahville? Mun puh xxxxxxxxxx" Lopuksi isket silmää ja jatkat omaa treeniä. Koska teillä on sama harrastus niin ei pitäisi tulla hiljaisia hetkiäkään. Aina voi keskustella onko kaksi vai kolmijakoinen parempi tai hiilareiden/proteiinien suhteesta.

      • lifemocker

        "tai hiilareiden/proteiinien suhteesta. "

        ei kaikkia kiinnosta tuollainen "treenaaminen"


      • M40+

        Itse asiassa mulle on kerran käynyt näin :)

        Nainen, joka oli silmäillyt minua useammankin kerran, lätkäisi sitten kerran lapun kouraan, että lue tämä sitten pukkarissa. Ja siinä oli tosiaankin kahvittelupyyntö ja puhelinnro. Hyvä tapa, toimii kyllä.

        Kamppailu-urheilusta tiedän useammankin pariskunnan, jotka ovat tavanneet harrasteen merkeissä.


      • 2+7
        M40+ kirjoitti:

        Itse asiassa mulle on kerran käynyt näin :)

        Nainen, joka oli silmäillyt minua useammankin kerran, lätkäisi sitten kerran lapun kouraan, että lue tämä sitten pukkarissa. Ja siinä oli tosiaankin kahvittelupyyntö ja puhelinnro. Hyvä tapa, toimii kyllä.

        Kamppailu-urheilusta tiedän useammankin pariskunnan, jotka ovat tavanneet harrasteen merkeissä.

        Jos nainen oli vielä mieleinen niin ei voi muuta kuin olla kateellinen, hieno homma. Toivottavasti tällainen yleistyisi ja myös tavismiehille.


      • Utelias kysyy...
        M40+ kirjoitti:

        Itse asiassa mulle on kerran käynyt näin :)

        Nainen, joka oli silmäillyt minua useammankin kerran, lätkäisi sitten kerran lapun kouraan, että lue tämä sitten pukkarissa. Ja siinä oli tosiaankin kahvittelupyyntö ja puhelinnro. Hyvä tapa, toimii kyllä.

        Kamppailu-urheilusta tiedän useammankin pariskunnan, jotka ovat tavanneet harrasteen merkeissä.

        Hei!

        Tässä viestissäsi ei vain tule ilmi, miten itse toimit. Soititko numeroon ja menitte kahville? Tapana varmasti mukava, mutta tuliko jatkoja oikeesti vai jäikö juttu siihen, että olit saanut lapun, olit tyytyväinen ehdotuksesta, mutta juttu ei jatkunut siitä eteenpäin. Kerro toki, tahtoo tietää...


      • M40+
        Utelias kysyy... kirjoitti:

        Hei!

        Tässä viestissäsi ei vain tule ilmi, miten itse toimit. Soititko numeroon ja menitte kahville? Tapana varmasti mukava, mutta tuliko jatkoja oikeesti vai jäikö juttu siihen, että olit saanut lapun, olit tyytyväinen ehdotuksesta, mutta juttu ei jatkunut siitä eteenpäin. Kerro toki, tahtoo tietää...

        Sori, olisi pitänyt tietenkin kertoa.

        En soittanut numeroon.

        Oliko tuo pettymys?

        Mutta sen sijaan kaivoin hlön nimen ja työpaikan ja laitoin kohteliaan sähköpostin. Ja sain myös vastauksen, että olin osunut oikeaan henkilöön. Sähköpostissa kerroin omat mieltymykseni, mutta ehdotin kyllä että käydään lounaalla kun hänelle sopii. Vastauksenkin sain, mutta lounas on vielä sopimatta.


      • ulla utelias
        M40+ kirjoitti:

        Sori, olisi pitänyt tietenkin kertoa.

        En soittanut numeroon.

        Oliko tuo pettymys?

        Mutta sen sijaan kaivoin hlön nimen ja työpaikan ja laitoin kohteliaan sähköpostin. Ja sain myös vastauksen, että olin osunut oikeaan henkilöön. Sähköpostissa kerroin omat mieltymykseni, mutta ehdotin kyllä että käydään lounaalla kun hänelle sopii. Vastauksenkin sain, mutta lounas on vielä sopimatta.

        Jatkokysymys: mitä tarkoitit sillä, että kerroit sähköpostissa omat mieltymyksesi?


      • M40+
        ulla utelias kirjoitti:

        Jatkokysymys: mitä tarkoitit sillä, että kerroit sähköpostissa omat mieltymyksesi?

        No varovaisesti, että olen ehkä kuitenkin mieltynyt hiukan erilaisiin naisiin. Tässä täytyy tietty olla kieli keskellä suuta, että ei loukkaa kenenkään mieltä, koska kyseessä oli kuitenkin oikeinkin mukava nainen.


      • ulla utelias
        M40+ kirjoitti:

        No varovaisesti, että olen ehkä kuitenkin mieltynyt hiukan erilaisiin naisiin. Tässä täytyy tietty olla kieli keskellä suuta, että ei loukkaa kenenkään mieltä, koska kyseessä oli kuitenkin oikeinkin mukava nainen.

        Ok, tätä ounastelinkin. Toivottavasti vielä natsaa :-)


    • Kiva lukea, että on näin monta, jotka sallii salilla iskemisen. ;)

    • kiltti mies.

      Mua ei ainakaan tulla iskemään missään kuntosalilla tai muuallakaan koskaan.

    • fffuuuccckk

      Joo ,voi tulla iskemään. Vilautat vaikka ronttosta jossain sopivassa rakosessa ,niin tietää mistä on kyse.

    • Naisten ''iskut''

      Ottaessa huomioon että naisten ''iskuyritykset'' on pitkälti heidän omissa päissään tapahtuvia mielikuvia, jossa mies naisen yhden silmänräpäyksen liikkeellä ymmärtää 100% että tuo nainen nyt iskee ja lukee samalla jok'ikiset naisen kaikki salaiset toiveet ja mieltymykset, unelmat...

      Niin kyllä, saa tulla ''iskemään'', vaan ei siitä tule kyllä lasta eikä paskaakaann.

      • mimi8888

        täällä nainen kysyy että mikä sitten olisi sellainen "iskuyritys" tai lähentyminen tai vihreä valo joka olisi tarpeeksi selvä mutta ei liian epätoivoinen tai aktiivinen tai sellanen että mies tajuaisi naisen olevan kiinnostuneen tai selvästi kiinnostuneen.


    • varautunut meno

      Kaukana on ajat jolloin ohikulkeville naisille ja tytöille vielä vislattiin ja sai hymyä takaisin.Nyt vain mulkoilevia katseita ja poliisipartion pidättämään.

      • Ja höps, kyllä mää ainakin hymyilisin kuin naantalin aurinko, jos joku mulle vislaisi. :)


      • Todella ikävä

        hah parii vuotta sitten tai jotain, yhdenä viikkonloppun kesän iltana ilmestyi eräs nainen mu edessä kun käveltiin ydinkeskustaan yöelämään, kun en nähnyt hänen kasvo mutta toisaalta tuoksui hyvältä nin sen ilmaisin hänelle, tämä nuori nainen kääntyi ympäri ja hyvin ilkeällä äänensävyllä kuittaisi "menee helvetiin...".
        Toinen kerta eräs yökerhon ulkopuolella nainen istui seinän vasteen kyykyssä ja räpläsi känny, moikkasin hänelle ja sama tyly kuittaus kun edellinen.
        Vieläkin toinen tapaus, yön lopussa kotiin päin menossa tuli parii naisia vastaan ja hyvällä tuulella sanoin moi ihanat naiset, ja taas sama kuittaus ja sen lisäksi meni niin pahasti että nainen pahoinpiteli minua ja rikkoi silmälasit.
        Siis en oikeastan ymmärrä mikä ihme asenne vikaa jotkut (monet) naiset on nykyän, tyyli on hyvin yläistynyt tänä päivänä, ei edes miehet on niin pahoja toisille tai naisille.


    • suihkuhuoneessa

      kannattaa varoa Hinttiä kuntosalilla

    • kaikkialla saa iskeä, ja kaikkialla on sosiaalinenpaine jos siitä välittää.

    • ------------

      Vaikka tuntuukin oudolta, että etusivulla on aivan erilainen teksti kuin tässä aloituksessa, kai tähän silti voi kommentoida. Jos sattuu olemaan tällainen ruma tavis kuin minä, ei kukaan nainen tosiaan tule missään iskemään eikä miehetkään (onneksi) kun en myöskään homolta näytä.

      Kaikesta huolimatta olis oikein piristävää jos joku nätti ja kovakuntoinen tyttö tulis salilla iskemään tai edes juttelemaan mut tokkopa sellaista koskaan tapahtuu. Salilla harvemmin pyörii sellaista porukkaa jolle vois mistään suuttua, ainakaan siellä missä minä käyn.

      Varmaan ainoat jotka ärsyttää on jotain enemmän tai vähemmän sekavia mummoja jotka tulee joskus höpöttämään ihan mitä sattuu oli paikka mikä tahansa. Toinen on spurgut mutta ne on yllättävän leppoisaa porukkaa ainakin mua kohtaan. Ei ärjy tai vittuile saati aio käydä käsiks.

    • Joe Jose

      Kuntoslin vessaan vaan! :P

    • Ei muuten notku !!

      No nyt puhut asiaa!
      Millä salilla käyt?
      Täällä ottaa eteen ja ei notku !

    • Saa tulla jos vaan tuntuu siltä

    • No et kyllä tuu!

      Suihkuun voit tulla.

      • kyllästynyturpoihin

        Oot varmaan veskari!


    • 18+3

      Huomio menee hyvin usein suhteen alkupäähän, eli iskemiseen jne mutta kuka huomioi miten ne suhteet yleensä päätyvät ja selvittää että miksi niin? Olen lueskellut sellaista kuin Särkyneiden sydänten kirjaa ja sen avulla aloin ymmärtämään parisuhdeongelmia ihan eri tasolla, joten voin suositella sitä muillekin. Löytynee googlaamalla.

    • Varo varattuja

      Kuntosaleilla jos flirttailet sitten kannattaa olla tarkkana, sillä siellä ei kaikki ole sinkkuja.Ei kannata alkaa sotkemaan kenenkään suhteita, eikä omaa elämäänsäkään varatun kanssa.Vaikka varatut haluaisivatkin harrastaa syrjähyppyjään.

      • paavonurmihhh

        Olipa typerä vastaus :D

        Mites baarissa? Sielläkö ei tarvi olla tarkkana? Tai missä tahansa, tansseissa?

        On täällä kyllä tyhmää porukkaa :D Ei kannattaisi nostaa näitä viestejä tuonne ylös lainkaan.


    • treenaaja1

      parempi kun unohdat isku jutut salilla..sinne on tultu treenaamaan eikä keskustelemaan.enkä muutenkaan pidä naisista jotka tulee ehdottelemaan jotain.niille minulta tulee aina täys tyrmäys.haluan toimia itse aloitteen tekevänä osapuolena mutta en sillonkaan salilla,siellä treenataan.

    • joo-joo näin

      Kyseessä on mies ja vielä kysyt että saako tulla iskemään...

    • n80xxx

      Kuntosalilla kävijät on varmaankin valitettavasti joko varattuja tai ranttuja, ainakin ne timmistä päästä olevat, ulkonäkö heillä muutenkin huoliteltu. Käyhän siellä niitä (meitä) muitakin. Tuskin kukaan plösö saa siellä iskuyritystä kohdalleen. Itellä on vielä perusilme semmonen "älä puhu mulle", vaikken tarkoitakkaan ja perusilmeellähän sitä treenaa, eikä viiti tuijotella ketään enkä halua että minua siellä tuijotetaan.

      • h77765

        Kuka luuseri nyt haluaisi sinkkuja iskeä? Varatut tietävät, mitä tehdä ja mitä toinen haluaa kuulla.


    • Kaikki paikat on hyviä olla positiivinen, hymyillä -ja vaihtaa muutama sana. Jos on väkikäviät vaikka kuntosalilla, niin eihän tarvii koko "iskemistä" tehdä yhtenä iltana, vaan rauhassa katsoa tuleeko vastahymyä ym...

      ei pitäis ketään haitata..

      • M40+

        Just näin!

        Ei kai se salilla iskeminen mene niin, että kun ekan kerran nähdään niin isketään kiinni kuin sika limppuun. Itse en ainakaan voisi ja toivon, että minua kohtaan käyttäydytään samalla tavalla.

        Mutta sen sijaan ensin pitää vaihtaa muutama sana, vaikkapa onpa täällä kuuma tänään tai voitko tulla varmistamaan tai katotko, että mun kyynärpäät pysyy paikallaan tai jotain sellaista edes etäisesti aiheeseen liittyvää.

        Ja seuraavan kerran voikin jo hymyillä enempi ja jutella pidempään.

        Ja muutaman kerran jälkeen kysyä, että otatko kahvin tossa salin kahviossa tms.

        Eikös sen pitäisi mennä näin?

        (Epätoivoiset tietty pudottaa painon varpaille, kun kohde on lähellä ja pyytää sitten kinkkaus apua :) Kyllä, tätä(kin) vinkkiä saa vapaasti käyttää. Ja HUOM, tarkoitus ei ole pudottaa painoa iskettävän varpaille !!! :) )


      • Yksiavioinen
        M40+ kirjoitti:

        Just näin!

        Ei kai se salilla iskeminen mene niin, että kun ekan kerran nähdään niin isketään kiinni kuin sika limppuun. Itse en ainakaan voisi ja toivon, että minua kohtaan käyttäydytään samalla tavalla.

        Mutta sen sijaan ensin pitää vaihtaa muutama sana, vaikkapa onpa täällä kuuma tänään tai voitko tulla varmistamaan tai katotko, että mun kyynärpäät pysyy paikallaan tai jotain sellaista edes etäisesti aiheeseen liittyvää.

        Ja seuraavan kerran voikin jo hymyillä enempi ja jutella pidempään.

        Ja muutaman kerran jälkeen kysyä, että otatko kahvin tossa salin kahviossa tms.

        Eikös sen pitäisi mennä näin?

        (Epätoivoiset tietty pudottaa painon varpaille, kun kohde on lähellä ja pyytää sitten kinkkaus apua :) Kyllä, tätä(kin) vinkkiä saa vapaasti käyttää. Ja HUOM, tarkoitus ei ole pudottaa painoa iskettävän varpaille !!! :) )

        Yksi merkittävä asia tässä iskemisessä on se, onko kohde vapaa. Aika tympeää ruveta iskemään vaikkapa naimisissa olevaa miestä. Sopii ensin ottaa hienovaraisesti selvää, onko kaveri varattu. Itse en missään tapauksessa menisi vonkaamaan toisten poikaystävää tai aviomiestä, kun vapaita tyyppejäkin on tarpeeksi tarjolla.


    • Eivät flirtti ja

      iskeminen tarkoita minun mielestäni samaa asiaa. Itse flirttailen paljonkin salilla mutta se ei ole Suomessa. Flirttailuhan on mukavaa eikä sen tarvitse edes johtaa mihinkään sen vakavampaan. Itselleni tulee ainakin hyvä mieli kun saa treenin välissä höpötellä tyttöjen kanssa tai auttaa heitä salilla laitteiden kanssa. Siellä tapaa todella monenlaisia ihmisiä ja laskin nopeasti päässä että samalla salilla kanssani käy ihmisiä ainakin yli 15 maasta ja kun on monta vuotta siellä treenannut, olen oppinut tuntemaan melko hyvin eri kansallisuuksien luonteenpiirteitä. Samoin aikoinaan kielikursseilla huomasi eroja eri kansallisuuksien asenteissa. Täällä on myös joitakin suomalaisia tyttöjä silloin tällöin ja heidän kanssaan flirtti on paljon vaikeampaa. Itse asiassa en oikein edes tiedä mitä he minusta ajattelevat. Pelkäävät kai vaikka olen perheellinen mies enkä takuulla edes yritä mitään iskemistä. Muiden kanssa voi sentään vaihtaa poskisuudelmiakin mikä sekin on mukavaa alkuhämmennyksestä selvittyään.

    • salimies

      Nainen saa tulla 'iskemään' ihan missä vaan. :)
      Mutta jos ei tärppää, niin siitä ei saa ottaa myöskään nokkiinsa.

    • slarba20

      Tsiisus, mitä kysymyksiä :D

    • En jaksa lukea edellisiä, mutta kiva jos tulet juttelemaan :) Saa siis häiritä!

    • ellli ja kalle

      minut on naiset iskeneet saleilla viisi kertaa ja sitten on
      harrastettu seksiä meillä..Tääl Joensuussa myö haastellaan salilla ei olla tuppisuita hiki pinkoja,,voi miten kiimasia naisia sieltä löytyy ja ei välittää jos
      vasemmassa nimettömässä sormuksia on,,,
      se vaan on niin et hyrrää hormonit naisil salilla hyvin,,,iske vaan kyl se osuu

    • Kehon Muokkaaja

      Kyllä ehdottomasti saa ja voi kuntosalilla tulla treffeille pyytämään! Näin miehenä olisin varsin otettu, jos ja kun joku nainen lähestyisi minua paikasta riippumatta treffit mielessä. Ja kyllä, treenaan tosissani sekä tavoitteellisesti ja vältän jutustelua yms turhaa salilla ollessani. Silti aina aikaa liikenee kauniimmalle osapuolelle ;)

    • NiinMieltä

      Jos näyttää,että tulosta syntyisi-mikäänpaikka ei ole kielletty yritykselle.
      Joo olen sitämieltä.

    • Torvi totuilija

      Täähän menee niin, että yhteiskunnallisesti on soveliasta naisena miehen iskeminen salilta. Mutta auta armias, jos menet miehenä iskemään naista, niin jo luukutetaan iltapäivälehden etusivulla "miksi miehet tuijottavat vain persettäni ja yrittävät iskeä salilla?".

    • kjjkjjk

      no en kyllä jaksa alkaa salilla iskemää

    • tähmän

      mitä onko jani toivolasta tullu hetero ??

    • vekuli,,

      Tervetuloa pokaamaan, se on elämän suola.

    • dfgdfhndf

      höhö, luuleeko joku nainen että miestä vituttaa kun nainen osoittaa kiinnostustaan, tapahtui sitten missä hyvänsä..?

      • joo.

        kyllä minua ainakin erään petolinnunperseen iskuyritykset vituttaa.

        eli näin miehenä vastaan, että kyllä.


    • MMa

      6rl786

    • Jani eheytyi.

      Jos olet homo tai lesbo niin paras iskupaikka on joku vihreiden kokous.

    • Tapsamasku

      Kyllä minä ainakin suorastaan odottaisin monesti että antaisivat nyt edes jonkun selvän merkin ainakin jos ei iskeä uskalla.
      Eli ei mielestäni ainakaan kasvojaan menetä vaikka homma ei sitten siitä etenisikään.mielyttäväähän se miehessäkin on tuntea olevansa haluttu. Eikä siellä salilla nyt niin ryppyotsaisesti käydä etteikö pieni flirtti sekaan mahdu.

    • mies 27

      Kuntosali jos mikä on loistava paikka flirtille.. Itse en ainakaan häiriinny ollenkaan, jos kauniinpi sukupuoli aloittaa keskustelun salilla..

    • LifeMockEr_menePois!

      LIFEMOCKER:

      "tai hiilareiden/proteiinien suhteesta. "

      ei kaikkia kiinnosta tuollainen "treenaaminen"


      Ehkä tässä on se syy miksi et kehity ja näytät vuodesta toiseen samalta?!?! Koita nyt pässi tajuta, että ravinto on yli puolet kokonaiskehityksestä. Jos käyt heiluttamassa käsiä siellä salilla vaan, niin turha mainita koko harrastusta edes. Ja aja pliis toi teini parta ja rasvaletti pois. Näytät röllipeikolta! Yksi ärsyttävimmistä kirjottajista tällä sivustolla. Toivottavasti saat bannia pian!!!

      • jepujeeesh

        se on saanu jo pännit..ei tuota oo näkyny piiitkiin piiitkiin aikoihin enää missään pätemässä..jesh!


    • paskajätkä998

      Kuntosalilla meikäläinen 100 kilonen ja mahakas äijä mielellää juttelisin timmin naisen kaa. Tai tavallisenkin, puhumattakaan seksistä tai mahdollisuudesta päästä nuuhkimaan treenin jälkeistä haarakiilaa tai hikistä tupusua..nam.

      Noo, kun eioo hyvännäköinen ja naiset ylimielisiä, ni kaikkihan tietää lopputuloksen.

      Ehkä pitää vaan tyytyy siihen mitä on. On syntynyt SUOMEEN, saa hyvät tuet jos on työtön ja meidän kansakuntamme on maailman ELIITTIÄ.

      Kyllä sitä emätintäkin aina tasaseen saa kun tajuaa etsiä....ei kyllä kuntosaleilta.

    • totuus!

      Kyllä naista saa kun pitää kropan kunnossa, ajaa partansa, käy parturilla&laittaa hiukset jotenkin, käyttää jotain stockan top-5 myydyintä mietoa tuoksua, pesee hampaat, pukeutuu trendikkäästi (ei lököhousuja ja skeitti kenkiä)! Vaikka lista on näin lyhyt, niin silti suurin osa tuntuu epäonnistuvan. Mikä siinä on? Katsokaa peiliin vätykset!

      Ja KYLLÄ! Salilla saa tulla iskemään, kunhan sen tekee huomaamattomasti ja ei kesken treenin ruuhka-aikana. Jossain vaiheessa mies käy täyttämässä vesipulloa tai wc:ssä, niin tämä on se aika jolloin kannattaa iskeä. Tai sitten kun on lähtöä tekemässä. Toki salilla voi tulla jo jotain juttelemaan esim. loppuvenyttelyn aikana. Ei kannata sitten odottaa mitään fiksuja vastauksia miehiltä kun uivat hiessä, syke on 150 ja ajatukset on yleensä siinä tekemisessä, jos tosissaan treenaa! :) Siinä voi päästä aivopieru jos toinenkin.

    • minääminäminäminämin

      Ei taas näitä säälittäviä itsekeskeisiä prinsessasyndrooman omaavia narsistishittejä jotka kuvittelee pienessä päässään maailman pyörivän heidän ympärillä. Hankkikaan elämä vätykset. Huh heijaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Löyhkää tänne asti. Jos tollaset prinsessat kuvittelevat itsestään liikoja, joo minä minä minä minä ja minä saan kaikki maailman miehet. Ei helve**i mitä idiootteja!. Huh huh.

    • Oyutta

      "Kuntosalilla liikkuu paljon mielenkiintoisia miehiä, joita haluaisin lähestyä. Haluaisin tietää, mitä miehet ajattelevat, jos heitä yrittää lähestyä salilla. Onko sali treenaamiseen pyhitetty vai sallitaanko iskuyritykset? Missä paikoissa on sopivaa pokailla ja missä ei?"

      Missä kohtaa noin sanoit aloituksessasi?

      • huutosakki

        Mun miälestä paras iskupaikka löytyy nyrkkeilysalilta.
        Siellä on kyvykkäimmät iskijät.


      • tuijottajatar
        huutosakki kirjoitti:

        Mun miälestä paras iskupaikka löytyy nyrkkeilysalilta.
        Siellä on kyvykkäimmät iskijät.

        Todellakin! Kamppailumiehet on todella hotteja, mutta ei niitä uskalla edes yrittää... Harmi. Mutta kiva niitä on katsoa.


    • Make H

      Kannattaa lähestyä rohkeasti jos tuntuu siltä. Näin mekin tavattiin nykyisen kanssa 4 vuotta sitten.

      • mun miälest

        Kuntosalilla lähestyminen on tehtävä kunkin laitteen turvarajat huomioiden.
        On myös huomioitava ettei tule ns. kuolleesta kulmasta ja sillä säikäytä potentiaalista kohdettaan kuoliaaksi.


      • terv. Ap
        mun miälest kirjoitti:

        Kuntosalilla lähestyminen on tehtävä kunkin laitteen turvarajat huomioiden.
        On myös huomioitava ettei tule ns. kuolleesta kulmasta ja sillä säikäytä potentiaalista kohdettaan kuoliaaksi.

        Ketjun paras kommentti!


    • TOOTSIE DOO

      Kunhan et pudota painoja varpaille.

    • KALLE KELLO

      Voi hellantettas sentään! Mitähän jos pikkuneiti vähän ajattelisi kirjoittamaansa, oletko noin itseäsi täynnä? Normaali järjen ómaavat ihmiset käyttäytyvät ihan toisin

    • höhh?

      Mitä ympäristöflirttailulla tarkoitetaan?

    • fdscxccxzczxzcx

      Älkää nyt hemmetti usuttako naisia iskemään miehiä salilla. Riittää jo ne kyttäävät silmäparit ja jos vielä pitää pakkeja antaa kesken treenin niin pitänee alkaa hankkimaan isompaa asuntoa, jotta saan oman salin kotiini.

    • ouujea

      Minulla on helevetin iso sauna, jonka taakse mahtuu koko porukka.

    • tästä saisikin

      tulla ihan yleinen tapa, että naiset iskevät aivan surutta mieheen kiinni
      kesken treenin. Saisi treenipäivät ihan uutta ilmettä :-)

    • tämä on naisille:

      Miksi te naiset lähes aina vedätte herneen nekkuun, jos teitä neuvoo
      salilla?
      10:stä neuvottavasta ehkä yksi saattaa arvostaa neuvoa, mutta lähes poikkeuksetta
      tulee jupinaa ja rutinaa.
      Miehiä pystyy neuvomaan eikä kertaakaan ole tullut vittuilua osakseni.
      Eikö teitä arvon naisia saa opastaa ollenkaan????
      Ollaanko sitä olevinaan niin mestaria ettei jeesiä huolita ;-)
      Itse pidän suuressa arvossa, jos tekniikkaani korjataan.
      Eipähän tule hajotettua paikkoja ja treeni menee sinne minne pitää.

      • alfaurosXX

        Naiset ei halua neuvoja rumilta.


      • 56ke544e6u6j5

        Kymmenestä neuvottavasta? Siis ihan oikeasti toivon että se neuvominen on työtäsi kyseisellä salilla tai muuten sulle on varmaan jo tullutkin joku kylähullun leima. Pitäisköhän sun perustaa neuvola?

        Ensimmäinen juttu mitä moni neropatti, joka jostain syystä käyttää salilla olo aikansa treenaamisen sijasta neuvomiseen, ei muista kysyä lupaa neuvojen antamiseen.

        Itse miehenä sanoisin suorat sanat jollekin joka tulee "korjaamaan" tekniikkaa :D
        Monesti ihan tarkoituksella teen niin isoilla painoilla että tekniikka ei ole puhdasta nähnytkään, ja kutsun sitä kliseisellä sanan parrella nimeltä "vaihtelu virkistää".

        "ollaanko sitä olevinaan niin mestaria.." lueppa tuo lause ihan itse ja mieti miksi menet neuvomaan muita ihmisiä.

        Vaikka itse tykkäisitkin jostain niin se nyt on aika naurettava peruste sille että muidenkin pitäisi.


    • naisett

      ei kuulu kuntosaleille.
      Kutokoon vaikka sukkia.

    • NIINettäjotta

      Ehkä kaikki ihmiset eivät halua neuvoa ilman, että ITSE sitä KYSYY. Älä puutu muiden tekemiseen vaikka haluaisitkin ja tietäisitkin kaiken... Kyllä ne kysyy jos haluavat apua.

    • unestani heräsin

      lröhöm. yhteissaun jou semmonen onks niitä salilla missää?? siellä voi iskeä hennosti sormella vai?

      onse piude piukka. ja kyllä se puristaakin hyvin

    • näinon

      Eihän niille naisille uskalla mitään sanoa ettei saa turpaansa.

    • potiajasporttia

      Olin kerran salilla hirrrrveessä orkasminkaipuussa,piukat treenivermeet korosti tissejä ja peppua,komee potari kantoi minut kotiin ja jyysti 3 tuntia.ai hirrrrveetä,mitä jyystöä,eestä ja takaa ja alta ja ja ja sivuilta ja ,varpaanväliin ja kainaloon ja korvaaan ja pyllyyyn,oli melkoista jyystöä,hajos parsängyn jalatkiii,katki,kun ratsastoo rynkytin,hirrrveesti kiljuen

    • palstan komein

      Luulen että jos nainen alkaa sailla iskee miestä niin sitten pitää naisella olla itseluotamusta tosi paljon. Kyllä useimmat menee sinne treenaaman enkä usko niiden miettivät edes et joku tulis iskemään. Mutta mua saa tulla iskemään jos naama miellyttää. Toisin siinä salilla missä käyn niin naiset on aika nuoria että ikää itsellä on jo yli 30 eikä siellä saman ikäisiä naisia paljon näy.

    • Aina valamis

      Kyllä kiitos erittäin mielellään otetaan naisilta aloitteita vastaan salilla ja myös muualla. En oo ollenkaan kranttu mies, mua saa naiset yrittää jokapaikassa.

    • 000pp

      Ilman muuta minut ainakin ja käyn salilla.pidän kun nainen on hyvässä kunnossa.

      • 000pp

        Miten löydän naisen joka käy salilla ja haluu reenata kanssani.


    • On.muitakin.paikkoja

      Ettekö naiset uskalla lähestyä sinkkumiestä kadulla? kun pitää olla kuntosali tai jokin muu paikka ??? JOS !! ehdotus ei kelpaa ?? niin miettikää mitä kirjoitatte ajatuksianne täällä näin kaksijakoisesti.

    • yläkerrassa

      eip oo naiset lian rohkeita. pari kertaa salila ollu kysymysmerkki että oliko hällä takaajatuksia. kerran tumma nainen stepperiltä pudotti puhelimensa ja käski nostaa (pyysi) en sanonut mitään oisin halunnu kysyä että eikö se ois voinu olla siinä maassaki hetken.

    • miesmäään

      Salilla harjotellaan, turn off! En ota mitään ajatuksenjuoksua vastaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe