Paastopäiväkirja

yritys13

Olen 39 nainen ja painan 85 kiloa. Pidän huomisesta alkaen viikon paaston. Vedellä ja mehulla.

6

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritys13

      Päivitys. Tässä kävi näin että ti oli 38,5 kg. Ke 83,0 ja tänään 82,0 kg. Olen siis neljässä päivässä pudottanut 3 kg painoa.

      Paasto on ollut helppoa ja mukavaa. Olen tosin sortunut välillä syömään. Olen syönyt Nutrilett-tuotteita mm.ananaspirtelöä, koska siitä ei paino juurikaan nouse.

      Nyt tiukennan paaston vesi ja vogelin kasvismehulinjalle. Tämän paaston oli siis tarkoitus kestää ensi maanantaihin. Pidän sitä tiukkaa linjaa, siis pelkästään mehua ja vettä 4 päivää: to, pe la ja su. Maanantaina jatkuu tämä puolipaasto.

      Päivittelen tänne useammin kuin 3 vrk välein.

      • yritys13

        Tarkennus tähän alkuun että toisin kuin aloituksessa on(20.9)sain aloitetuksi vasta maanantaina (23.9), eli parin päivän päästä on viikko täys.

        Päivitän nyt vaikka tämä on ollut vähän tällaista yksinpuhelua.

        Eli paino nyt lauantaina 81,3 kg. Eilen paino oli 81,5 kg. Eli laihtumistahti on hidastunut -200 g per päivä.

        Näin ollen tavoitteeni tiistaiksi(jolloin paasto virallisesti tällä palstalla loppuu)on 80,8 kg.

        Tulen päivittämään tämän tiistaina ja samalla teen jatkosuunnitelman. Jokainen ymmärtää lukemista että mun on paastottava viel toinen kerta, milloin kirjoitan siitä lisää tiistaina.


    • Onko järkeä...
      • yritys13

        Menes pelottelemaan muita, mua on ihan turha. Koko palsta on täys juttuja onnistuneista paastoista.

        Yleensä porukat pelottelee sairauksista jotka tulee ylipainosta.

        Niitä minullakin on mm.kolesteroli ja verenpainearvot vähän heittelee.

        Ne saan korjattua lääkityksellä ja oikeanlaisella syömisellä.

        Piti tulla päivittämään tiistaina mutta väliaikatieto tähän: 80,6 kg eli olen laihtunut 4.4 kiloa.


      • yritys13
        yritys13 kirjoitti:

        Menes pelottelemaan muita, mua on ihan turha. Koko palsta on täys juttuja onnistuneista paastoista.

        Yleensä porukat pelottelee sairauksista jotka tulee ylipainosta.

        Niitä minullakin on mm.kolesteroli ja verenpainearvot vähän heittelee.

        Ne saan korjattua lääkityksellä ja oikeanlaisella syömisellä.

        Piti tulla päivittämään tiistaina mutta väliaikatieto tähän: 80,6 kg eli olen laihtunut 4.4 kiloa.

        Paasto ohi. Loppupaino 80,3 kg. Jatkan ketjua kunhan seuraavan kerran paastoan. Se on silloin kun saan rahaa tässä tai marraskuussa.

        Se on viisi päivää, sekä kaksi aloitus ja lopetuspäivää.


    • yritys13

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe