Rintaliivit

ALEMMUUS

Mitkä rintaliivit ovat hyvät, ku vetovoima vie rintoja alas, ei vielä onneksi nänni. Haluaisin rinnat pystyyn ja näyttävän näköisiksi, kuten 60 luvulla. Kai nykyään sanotaan ketunnokiksi. Haluaisin olla rinnoilta muita näyttävämpi, jot sen huomaa. mun koko on D-95-105.

15

481

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinnaat vapaaksi

      Kuka nyt rintaliivejä käytä enään 2013 ?

    • vapaat rinnat rulez

      ei ainakaan teinitytöt enää käytä rintaliivejä, ehkä napakkaa alustoppia enintään!

    • :DD

      Älkää hätäilkö, tämä oli vasta Triumphin mainoksen ensimmäinen osa. Kohta tulee jatkoa minkälaiset rintaliivit pitää ostaa.

      • Pikkutissi

        Ostaisin mieluimmin, ns.paksut topatut ns. T-paitarintaliivit, ei näy nänni ja voi topata mielen mukaan, ja on aina kaunis ja luonnoton. Saa ainakin pystyt rinnat.


      • Eri malleja
        Pikkutissi kirjoitti:

        Ostaisin mieluimmin, ns.paksut topatut ns. T-paitarintaliivit, ei näy nänni ja voi topata mielen mukaan, ja on aina kaunis ja luonnoton. Saa ainakin pystyt rinnat.

        Topatut T-paitaliivit eivät tee pystyjä rintoja vaan muotoilevat rinnan luonnonmukaiseksi ulkonäöltään. Juuri siihen perustuu T-paitaliivi nimityskin, tiukan paidan läpi näyttää kuin liivejä ei olisikaan.


      • kokeillu1

        Onhan tää riumh kirjoittaja oikeessa, kalliit liivit, niil kyl saa rinnat kauniiksi ja pystyyn. Onhan ne T-paitarintaliivit kauniita ja hiostavia. Kaariliivit on kivoja, kun on satiinia ja vaatteet luisuu yllä.


    • uusi isotissi

      Ei ns. t-paita rintaliivit tee rinnoista luonnonmukaisia. Kun on isot rinnat esim: koko D-kuppi ja ymp,mitta 110. Pitää olla joustavat leveet olkaimet,ja tukevat joustamattomat kupit ei toppauksilla väliä. Kyllä naisen kauneus riippuu kui rintansa kantaa ja esittää ulkopuolisille. Onhan se kaunista kun vanhempi nainen on rinnat pystys.

      • Ei ole nättiä

        On kyllä naurettava näky jos E-G kuppinen vanhempi nainen on kiristänyt tissinsä pystyyn. Siinähän lentää jo nokalleen kun paino on niin pahasti etuakselilla.

        Jo D-kuppirintojen nostaminen tyrkylle näyttää pahalta mutta pitäähän niitä miehiä yrittää hurmata.


      • Juntti
        Ei ole nättiä kirjoitti:

        On kyllä naurettava näky jos E-G kuppinen vanhempi nainen on kiristänyt tissinsä pystyyn. Siinähän lentää jo nokalleen kun paino on niin pahasti etuakselilla.

        Jo D-kuppirintojen nostaminen tyrkylle näyttää pahalta mutta pitäähän niitä miehiä yrittää hurmata.

        Onhan se naisella aina, olla hurmata miehiä. Hiuksilla, silmillä, perseellä rinnoilla ja huulilla.


    • janne.von.blah

      Anna roikkua vaan vapaana. Näin on parempi kaikkien kannalta, usko pois.

      • Tissit pystyssä

        Kyllä rinnat pitää olla pystyssä koosta huolimatta! Pitää ehdottomasti käyttää sellaisia rintaliivejä, jotka pystyvät nostamaan tissit pystyyn.
        Itselläni on 90D rinnat ja pidän ne aina liiveillä pystyssä, olen saanut siitä paljon positiivista palautetta varsinkin miehiltä.


      • Tukevat rintaliivit
        Tissit pystyssä kirjoitti:

        Kyllä rinnat pitää olla pystyssä koosta huolimatta! Pitää ehdottomasti käyttää sellaisia rintaliivejä, jotka pystyvät nostamaan tissit pystyyn.
        Itselläni on 90D rinnat ja pidän ne aina liiveillä pystyssä, olen saanut siitä paljon positiivista palautetta varsinkin miehiltä.

        Olet oikeassa mulla on rinnat 105 D haluan pitää ne liiveillä pystys. Ei ole paino etuakselilla, mieluimmin toisinpäin. Olet kai huomannut sen. Olen Iäkäs tekee miestä mieli miehet kaikki tykkää isoista ja pystyistä rinnoista, vaikka ne putoo kun rintaliivit riisutaan Mulla käy niin.


      • poikamies 10
        Tukevat rintaliivit kirjoitti:

        Olet oikeassa mulla on rinnat 105 D haluan pitää ne liiveillä pystys. Ei ole paino etuakselilla, mieluimmin toisinpäin. Olet kai huomannut sen. Olen Iäkäs tekee miestä mieli miehet kaikki tykkää isoista ja pystyistä rinnoista, vaikka ne putoo kun rintaliivit riisutaan Mulla käy niin.

        Kannatan Rintaliivejä jotka tukee ja nostaa rinnat pystyyn, iäkkämillä naisilla se on kaunista.


      • Tissit pystyssä
        poikamies 10 kirjoitti:

        Kannatan Rintaliivejä jotka tukee ja nostaa rinnat pystyyn, iäkkämillä naisilla se on kaunista.

        Aina kun meen baariin pidän huolta, että on semmoset rintaliivit päällä, että tissit on pustyssä, käytän aina palleatuellisia. Oon huomannu, että miehet tykkää kun tissit on terhakasti pystyssä ja moni haluais päästä koittamaan niitä.
        Oon aina valinnu jonkun, joka on sitten päässy kokeileen rintsikoitten päältä. En oo useinkaan liivejäni riisunu jatkoilla. Monet miehet tykkäävät hyväillä naista, joka pitää liivit päällään.


    • Vain dorenisteilla

      Nännit pysyy paikoillaan vaikka tissit menee alaspäin, mielenkiintoinen ilmiö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe