Haittaako jos nainen juo

Mikä on kohtuus?

joka viikonloppu humalaan? Ottaa viikollakin joka ilta kaljan tai pari ja käy baarissa keskiviikkoisin?

Saako nainen juoda? Onko tämä paljon?

18

2159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Kyllä haittaa. Itselleni ainoa syy juomiseen on se, että uskaltaa lähestyä naisia baarissa ja saa pillua. En tiedä miksi kukaan muu juo, joten arvelen, että nainenkin on vierasta munaa vailla. Ei jatkoon.

• juopotus

Ei haittaa, voitais sit juoda vaikka yhdessä. Jokailtainen juominen ei ole kyllä terveellistä, ainakin pari päivää viikossa sais olla mielellään täysin selvinpäin.

Ja jos on ihan jokaikinen viikonloppu perjantaista sunnuntaihin päissään niin se voi pidemmän päälle alkaa kyllä rasittamaan

• yyhhbjuuiknnii

Onhan tuollainen jo aika juoppo.

• äxä

Haittaa kaljotteleva nainen on ällöttävä, lihoo kuin sika naama punottaa kuin ilta-aurinko, hyi hel vetti kuvottavempaa ei voi olla.

• Ei rajoja, ei arvoja

Aktiivisen alkoholin liikakäytön haitat näkyy naisissa kaikista helpoiten, joten kyllä haittaa.

''Saako nainen juoda?'' Kyllä, mutta kalja joka ilta on jo naurettavaa.

• neiti makunen

Ihminen, joka juo joka viikonloppu, on alkoholiriippuvainen. Olen pahoillani, mutta niin vaan on.

En ymmärrä, miten joku edes pystyy käyttämään alkoholia niin usein kuin kerran viikossa. Eikö sellainen ihminen kärsi krapulasta ollenkaan!?

Itse käytän alkoholia korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa. Silloin nykäisen itseni iloiseen humalaan ja seuraavana päivänä kärsin krapulan. Tissuttelua (eli sitä että juo toisinaan yhden kaljan tms) en harrasta ollenkaan, koska en saa siitä muuta kuin väsymyksen ja joskus painostavan päänsäryn otsalle.

Parisuhteessa en joisi ollenkaan. Paitsi lämmintä kaakaota sydämeni valitun kainalossa elokuvia katsellen. En voisi elää sellaisen miehen kanssa, joka joisi joka viikko. Olen tosi herkkä ja kaipaan rauhaa, harmoniaa ja turvallisuutta.

Olen huomannut, että tällainen alkoholin käyttö kuin itselläni (vain usean viikon välein) on Suomessa pari-kolmekymppisten aikuisten keskuudessa tosi harvinaista. Hmh... en vain edelleenkään tajua, kuinka muut eivät näytä kärsivän krapulasta niin paljon kuin minä(?)...

• juopotus

Kaikki eivät saa yhtä pahaa krapulaa. Mun pitää juoda niin paljon että muisti katkeaa (yli 20 annosta) että tulee krapula eikä silloinkaan aina.
        Väsyttää toki jos on koko yön juhlinut ja syöminenkin on silloin ollut usein vähän niin ja näin. Krapula on itselle lähinnä semmoinen ylikireä ja pingoittunut henkinen tila. Fyysistä krapulaa on harvoin ja se vaatii sitten useamman päivän juomingit.
        Viikolla juon 1-3 annosta illassa silloin tällöin lähinnä sen takia että pidän oluesta. Siis en humalahakuisesti.

• juoppo....

• Risto Reipas
        juoppo.... kirjoitti:

"Ihminen, joka juo joka viikonloppu, on alkoholiriippuvainen."

Joskohan ei nyt ihan noin määriteltäs riippuvuutta, tai voidaan todeta, että Suomessa lienee varovaisen arvion mukaan 2-3 miljoonaa alkoholiriippuvaista.... Jos vaikka pitäydyttäs virallisemmissa määritelmissä:

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00196

Viikonloppujuoppo on alkoholisti ja alkoholiongelmainen oli kyseessä mies tai nainen.

Kuten odotettavissa olikin juopot vähättelee ja kaunistelee alkoholiongelmaansa.

On hienoa olla raitis.

• hvvyygvvcgvvghjbhhvv
        juoppo.... kirjoitti:

"Ihminen, joka juo joka viikonloppu, on alkoholiriippuvainen."

Joskohan ei nyt ihan noin määriteltäs riippuvuutta, tai voidaan todeta, että Suomessa lienee varovaisen arvion mukaan 2-3 miljoonaa alkoholiriippuvaista.... Jos vaikka pitäydyttäs virallisemmissa määritelmissä:

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00196

Tuskinpa puolet kansasta käy ottamassa perseet joka viikonloppu, olisi kuppiloisss aija tungosta.

• jurbot?
        hvvyygvvcgvvghjbhhvv kirjoitti:

Tuskinpa puolet kansasta käy ottamassa perseet joka viikonloppu, olisi kuppiloisss aija tungosta.

" käy ottamassa perseet "

Kuka tuos puhui perseittein ottamisesta?

• tan jurpo
        Risto Reipas kirjoitti:

Viikonloppujuoppo on alkoholisti ja alkoholiongelmainen oli kyseessä mies tai nainen.

Kuten odotettavissa olikin juopot vähättelee ja kaunistelee alkoholiongelmaansa.

On hienoa olla raitis.

Ai, katsotko olevasi niin guru, että luokittelet esim. ihmisen, joka juo joka viikonloppu 8 olutta alkoholistiksi? Jep jep, niin arvelinkin.....

• Vilwa

Juo liikaa. Tuo olisi liikaa myös miehelle. Mutta siinäpähän pöhöttyy.

• nernmerm

Saa juoda, ei oo mun asia rajoittaa naiseni juomista, kunhan työt ja muut asiat hoituu. Toki perskännit joka viikonloppu on aika paljon, mut en eroa ottas siitä syystä

• 77654ttyuioolkkjhgfc

Nykyään jo monella parikymppisillä on siideripömppis vaikka olisivat muuten kuinka urheilullisia tahansa.

• kiltti mies.

En halua naista joka juo joka viikonloppu. Pitää olla muutakin tekemistä kun alkoholin juominen viikonloppuisin. ja viikolla. Tosin naiset ei varmaan halua miestä joka ei juo joka viikonloppu joten taidan olla sinkkuna vielä pitkään. Itse en ole heinäkuun jälkeen juonut yhtään alkoholia.

• 5 + 16

Kolmenkympin tultua täyteen on tuo oma viikonloppukännäily pikkuhiljaa vähentynyt, joten itseäni haittaisi jos naisen pitäisi kaikki viikonloput käyttää siihen. Käytännössä viettäisimme monta viikonloppua erikseen, koska en minä selvinpäin jaksa lähteä katsomaan toisten juomista, mikään ei ole rasittavampaa. Varmaankin siinä pikkuhiljaa alkaisi ajautua erilleen ja nainen iskisi silmänsä johonkin toiseen, jolla on sama harrastus. Teinimeno on oma asiansa, kun hommassa on vielä uutuden hohtoa, mutta jos aikuinen ihminen ei viihdy nahoissaan selvinpäin, ei kaikki ole kunnossa.

• lifemocker

vain sillä on merkitystä, että parilla on suht samanlainen suhde alkoholiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe