Olen pitänyt lukua naisistani....

232kpl naisia

Minulla on jo monia vuosia ollut tapana kirjata ylös jokainen pano, eilen laskin naiset ja heitä öli 232 kpl, en nyt tiedä onko se paljon n 50 v mieheltä? mutta onhan tuo mielestäni jo ihan kunnioitettava luku.

37

1527

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilwa

      Olisiko normaali luku jo iäkkäämmälle? Jotkuthan väittävät tuon luvun korkanneensa jo kaksikymppisinä. Huh.

      Henk. koht en haluaisi kuulla tuollaista lukua omalta mieheltäni. Se on jotenkin vähän ällöttävää, vaikka seksi ihan luonnollinen asia onkin.

    • Erotic vegetable

      ''...ihan kunnioitettava luku. ''

      Laatu ennen lukumäärää, jonneseni.

    • Valehtelet.

      Kirjoitustyylistäsi voi päätellä sinun olevan amispojan ikäinen.Joten ehkä olet voinut vetää käteesi sen 232 kertaa.

    • paljonko on paljon

      Missä mielessä tuo luku pitäs olla kunnioitettava, kertokaa jotain syitä mistä se kunnioitus muodostuu.
      Ymmärrän että Kimi Räikkönen saa saavuttamillaan voittojen lukmäärällä kunnioitusta, mutta jos esiintyy anonyyminä maailman turuilla, ei luku oo sen kummempi kuin muutkaan kolmenumeroiset luvut.
      Minäkin olen kerännyt jotain ja kun laskin, mulla on rahapussissa 456, 46 euroo, mun mielestä se ei oo kunnioitettava luku

    • kiitos tiedosta

      Noin näppäränä ja hyvin laskevana miehenä olet hyvin pitänyt kirjaa myös sukupuolitaudeista.

      Olisikohan luku "pippelini tulehtuu käteeni" kunnioitettava ikäisellesi miehelle.

      Suattaapi jäähä lukuvut alle 240:n, sellasesta mätä-makkarasta kun on hankala kuumottua.

    • sdgffsdfds

      tuohonko sun itsetunto perustuu vitun säälittävää

      kai oot muistanut pitää lukua sukupuolitaudeista ja isättömistä vahinkolapsista myös :D

      en kyllä ite jaksaisi laskea kun laskutaitoa voi käyttää paljon hyödyllisempiin asioihin

    • TohtoriKnow40

      Jos sinusta itsestäsi tuntuu että luku on kunnioitettava ja saat siitä mielihyvää, niin se riittää. Minulla on kaverina mies joka 52 vuotias ja hän on maannut yli 1000 naisen kanssa. Ei koskaan parisuhteessa. Silti hän on onneton. Minä olen ollut 5 naisen kanssa ja ikää 40v. Olin todella pitkässä parisuhteesa ja nyt en ole vuoteen edes koskenut naiseen. Tuntuu että ei vain halua jos ei ole tunnetta. Nämä on makuasioita ja kukin tekee tyylillään. Olisi ollut montakin tilaisuutta lähteä päiväpanoille jne.. mutta en koe että tarvitsen sitä ekoni pönkittämiseksi.

      Eli makukysymyksiä sanoo tohtori.

    • I-Ching

      Tämä olisi se hyvä tavoitetila itsellenikin, että ei välittäisi tällaisista turhanpäiväisyyksistä.

    • ikineitsyt

      Hahaha eihän tuo ole temppu eikä mikään. Itselläni kirjattuna tasan 0, jonkinlainen saavutus sekin eikö?

    • Tosi mies

      Mitä - kehtaako mies kehuskella moisella lukemalla?!!! Jo yhdessä vuodessakin on enemmän päiviä kun tuo onneton määrä... ja sä olet elänny jo 50 V!!!!

      • Tällaistä_tänään

        Puhukaa mitä puhutte mutta kyllähän yli 200 panoa on mukava määrä vaikka ikää olisikin yli 50-vuotta. Suurin osa ei ikinä yllä vaikka 50 panoon asti. Ja miksi panojen määrästä ei saisi olla tyytyväinen? Mies on selvästi nautiskellut ja niin se pitääkin. Melkein sanoisin, että kateelliset taas täällä piipittää.


      • kummitus
        Tällaistä_tänään kirjoitti:

        Puhukaa mitä puhutte mutta kyllähän yli 200 panoa on mukava määrä vaikka ikää olisikin yli 50-vuotta. Suurin osa ei ikinä yllä vaikka 50 panoon asti. Ja miksi panojen määrästä ei saisi olla tyytyväinen? Mies on selvästi nautiskellut ja niin se pitääkin. Melkein sanoisin, että kateelliset taas täällä piipittää.

        Tietysti panojen määrästä saa olla tyytyväinen ja ylpeäkin, saahan sitä olla ylpeä vaikka omasta korvavaikustaan jos niin haluaa, ei vaan kannata odottaa että se olisi muiden ihmisten silmissä jotenkin hienoa. Aloittaja kuitenkin tiedusteli, onko luku kunnioitettava. Minä vastaan, että ei ole. Ihmisen kunnioitus lähtee jostain aivan muualta kuin seksikokemusten määrästä. Yletön seksihurjastelu on useimpien ihmisten mielestä pikemminkin surullista kuin ihailtavaa.


    • Laske uudestaan

      Runkkusessiot eivät ole panoja.

    • matematiikkaa

      On se paljon.

      Lasketaan vaikka 30 vuoden mukaan:
      30v x 12kk = 360kk

      360kk : 232 = 1,55

      Keskiarvo siis 1,5 panoa kk / 18 panoa vuodessa.

      • Laskeva_panomies

        Autetaan miestä mäessä.

        Lasketaan toisinpäin eli 232:360 = 0.64.

        Keskiarvo siis 0.64 panoa kk / vajaa 8 panoa vuodessa.


    • 9+15

      sitäkin paljon

    • ihan hyvä

      Olin nuorempana ahkera panomies. Nyt 46 v. Onhan niitä tullut myöhemminkin suht reippaasti. Koska en ollut pitänyt asiasta päiväkirjaa, aloin kerran miettimään niitä kaikkia juttuja, ja yritin laskea, mutta eihän siitä mitään tullut kun muisti alkoi sekoilla alkuvaiheessa.

      Nyt olen ollut kolme vuotta hyvin tyydyttävässä vakituisessa suhteessa, ja tuntuu etten vaihtaisi tätä kaikkiin aikaisempiin mistään hinnasta. Joskus ajattelin, että määrä on tärkeämpää kuin laatu, mutta ei tunnu enää siltä. En edes varsinaisesti asu naiseni kanssa, mutta tämä toimii hienosti, ja saanti on runsasta.

      Jos siltä tuntuu, niin kannattaa lukua kasvattaa, mutta näköjään muitakin vaihtoehtoja on.

      Go on!

      • Uuttaputkeen

        Pääasia, että on itse tyytyväinen.

        Itsellä on vino pino kokemuksia mutta vaikka olisi miten hyvää seksiä niin aina sitä haluaa kokeilla jonkun uuden kanssa. Ja ihan tyytyväinen olen tälläkin reseptillä.


    • i am the best

      Mullapa on 273! Voitin!

    • jussi5

      olen 37-vuotta ja noin 240 kaatoa alla,siihen joku 50-60 ei seksiin johtanutta yö seuralaista päälle,huh ja kokoajan napsuu lisää :) tää on niin siistii että en todellakaan kaipaa mitään parisuhdetta jonkun tuulipukuämmän kanssa.
      ja kyllä juuri sinä voit olla seuraava panoni..katotaan vaan :)

      • Uuttaputkeen

        Juurikin noin. Se on kummallista mutta uuteen pilluun ei voi millään kyllästyä koskaan.


      • Uuttaputkeen

        Piti vielä kirjoitella, että mulla näitä löytyy huomattavasti vähemmän eli noin 170. Jos satut olemaan pääkaupunkiseudulta niin voitaisiin harrastaa yhteistyötä. Kumpikin tietää antavaisia naisia, joten miksipä emme voisi jakaa tietoja keskenämme?


    • kukko63

      Kevyt arvio, eli n. 2 kertaa viikossa x 52 viikkoa / vuosi = 104 kertaa / vuosi x 21 vuotta = 2184, eli noin 2100-2200 kertaa olen pannut samaa naista, ei paljon, mutta kuitenkin. Laskutapoja on monenlaisia ja panoja on myös monenlaisia. Mies, Ikää 50 v.

      • Melkoinen kukko

        No sä olet ehtinyt panna!


      • 6+13

        Hienoa, kunnioitettavaa, jos olet saman naisen kanssa ollut!


    • PorinPukki top1

      PP:llä 600 panoa pelkästään suomi24,selta.Siinä kohtuu lukemia, 148 panoa parhaana vuonna,kulkuri panomies.

      • Ei voi jaksaa

        148 panoa vuodessa eli noin 3 panoa päivässä. Ei mene läpi. Vaikka saisi joka päivä 3 uutta p-i-l-l-u-a, niin ei sitä koko vuoden jaksa.


      • huippulukema
        Ei voi jaksaa kirjoitti:

        148 panoa vuodessa eli noin 3 panoa päivässä. Ei mene läpi. Vaikka saisi joka päivä 3 uutta p-i-l-l-u-a, niin ei sitä koko vuoden jaksa.

        Vuodessa 365 päivää,= 3 Panoa viikossa huom.!!Jos näkisit PP.N ymmärtäisit yskän.


      • Kyllä voi jaksaa
        huippulukema kirjoitti:

        Vuodessa 365 päivää,= 3 Panoa viikossa huom.!!Jos näkisit PP.N ymmärtäisit yskän.

        Sori, juuri noin eli 3 panoa viikossa. Mä olen joskus saanut vuoden aikana 41 uutta panoa eli joka 9 päivä uusi pano. Tämän lisäksi olen ollut koko ajan vielä varattu mies.

        Jos porin pukki on vapaa mies, niin kyllä tuo onnistuu. Komea ja vapaa mies pystyy panemaan 148 uutta naista vuoden aikana. Suomi24-treffit, ravintolareissut ja muut systeemit, niin kyllä tuo on mahdollista. Tosi kova määrä. Huippulukema.

        Jotkut täällä inisee, että mitä siitä saa, kun panee mahdollisimman monta naista? Mikään ei voita sitä tunnetta, kun saa uutta p-i-l-l-u-a.


    • raffe rakastaja

      Laskitko työpaikan hoidot ja maksulliset konaislukuun?Vaatimatonta..

    • 12+4

      Erikoista kuvitella, että seksipartnereiden lukumäärä kertoisi seksin harrastamisen määrästä. Voihan panoja olla vaikka viisi ja seksiä harrastanut jokaikinen päivä.

    • mission accomplished

      Mikä on siis tämän keräilysi lopputulema? Mitä olet saanut? Sukupuolitautien lisäksi.

    • money talks

      Ei kiinnosta muu kuin raha.

    • Totuus PP

      Vuodesta 2007 näihin päiviin, PP kertoo saaneensa yhden klamydian ja kortsuihin on mennyt yhden hyvän käytetyn auton hinta..

    • Pukki se on PP
    • 232kpl miehiä

      Minulla on jo monia vuosia ollut tapana kirjata ylös jokainen pano, Eilen laskin miehet ja heitä oli 232 kpl. En nyt tiedä onko se paljon n. 50 v naiselta ? Mutta onhan tuo mielestäni jo ihan kunnioitettava luku.

    • Tuplaten 123

      Minulla on jo monia vuosia ollut tapana kirjata ylös jokainen pano, eilen laskin naiset ja miehiä heitä oli 464 kpl, en nyt tiedä onko se paljon n 50 v transulta? mutta onhan tuo mielestäni jo ihan kunnioitettava luku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe