Panomiehet arsyttävät

Minuakin vituttaa

Joukossamme on ns. panomiehiä, jotka yrittävät iskeä kaikkia mahdollisia naisia. Luonto on antanut näille mieheille edullisen ulkokuoren ja supliikkikyvyn.

Sitten kaikki naiset ovat näihin renttumaisiin panokoneihin lääpällään ja antavat näille seksiä. Nämä miehet pitävät usein isoakin "haaremia". Naiset haluavat näitä panomiehiä, eivätkä vilkaisekaan tavallisia kunnon miehiä.

Sitten kun naiselle selviää, että tämä hänen komea ja ihana mihenesä on samaan aikaan pannut muitakin naisia, nainen suuttuu ja julistaa että kaikki miehet ovat sikoja.

114

3961

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akvnölkdnföcl

Kyllä se on ihan toinen ryhmä, joka "julistaa" sitä, että miehet on ns. sikoja. Ne naiivit naiset, jotka kuvittelevat, että tuo pettäjä rakastuu juuri häneen ja unohtaa sitten kaikki muut, ei niiden naiivius häviä mihinkään. Saman virheen tekevät taas uudelleen ja uudelleen. Toiset on fiksumpia, näkee läpi ja tietää varoa, sillä totuus on, että ei miehiä sitoutuminen paljoa kiinnosta. Tänkin palstan ruikuttajasinkuista suurin osa viettäis pettäjäpelimiehen elämää, jos vain saisi.

• kiltti ja ujo mies

Olet aivan oikeassa. Se on miehen luonnollinen olotila.

• Outoo huumorii

En tunne ihan hirveästi porilaisia, mutta voisin kuvitella, että porilaisten huonon maineen syynä saattaa olla satakuntalainen vittuiluhuumori. Samaan törmää myös Varsinais-Suomessa. Se kuulostaa aluksi aika erikoiselta. Voi olla, että moni kys. kulttuurin omaksunut ei itse edes huomaa sitä.

• Koulutusta?

Eikö tuollaisen panomiehen kannattaisi alkaa kouluttamaan näitä neitsytpoikiaja atm vvalittajia?.

• jhforwuwiothwiotw
        kiltti ja ujo mies kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Se on miehen luonnollinen olotila.

Miksi miehelle pitää sallia monen naisen paneminen mutta nainen ei saisi panna montaa miestä??? :-O

• Anonyymi

Kysyin eräält naimisissa olevalta että eikö hänellä huono omatunto. Ei kuulema oo väärin käydä nussimas vierait. Säälin hänen vaimoa. Ilmeisesti vaimo ei tiedä että mies pettää .

• Anonyymi
        jhforwuwiothwiotw kirjoitti:

Miksi miehelle pitää sallia monen naisen paneminen mutta nainen ei saisi panna montaa miestä??? :-O

Miten nii eisaisi. Ei mulla oo kukaan tullu sanoo. Panen monia. T nainen

• En tiedä, voisi siinä kyllä olla aika sekaisin jos ulkonäkö ja sosiaaliset taidot olisivat luonnostaan virittyneet tasolle jolla naisten saanti olisi kuin hengittäminen (tuskin se niin helppoa komeimmillekaan miehille kuitenkaan on).

Voisi kestää monta vuotta "kokeilua", kun ei tietäisi mitä valita - ja sitten ehkä se paras vaihtoehto olisikin mennyt ainaisessa vaihtamisen ja kokeilun huumassa ohi.

Tämä on varmaan niinkuin raha - kaikki ei kestä rikastumista vaan menee tuhlailu överiksi, kun toiset taas sijoittaa järkevästi...

• saavat pesää..

Niin nämä miehet yleensä komeita ja supliikki pelaa..

• sama pätee kaikkiin

Hän on viettelijä ajatukset pyörivät naisten ympärillä ja hän ymmärtää naisia täysin, mikä on hänelle luonnollista, ei opittua. Viettelijänä hän kyllästyy naisiin heti saatuaan haluamansa, vaikka hän voi toki palata asiaan romanttisen seksin merkeissä. Pitkäaikaisiin suhteisiin hänestä ei kuitenkaan ole.
      Ja pelimiehellä tarkoitan tässä miehiä, jotka mahdollisesti pyörittävät useita naisia yhtäaikaa ja osaavat hurmata naisen kuin naisen. Heidän suhteensa eivät vaan yleensä kestä myöskään kovin kauaa.

Vaikka pelimiehen tunnistaisi, jos ei heti tutustuessa, niin ainakin aika pian sen jälkeen, miksi naiset usein lankeavat näihin retkuihin. Miksi näin? Uskovatko naiset, että he voivat muuttaa miehen uskolliseksi kumppaniksi? Etsivätkö he seikkailua?

Kilteillä miehillä ei tunnu olevan mitään mahdollisuuksia näiden sarjahurmaajien rinnalla.

• Anonyymi

Siis mikä renttu tää panomies on, kunnon panija, ei renttu... renttu on juoppo...

• taivaanvuohi62

Ärsyttää, tai mukavasti kutkuttaa... vaikka onhan shakinpeluukin kivaa...

• jouku saa

Naiset aina kehuvat, miten komea olen, ja miehet ovat yleensä vähän kateellisia siitä minulle. Voin kuitenkin kertoa teille rumat miehet, että komean miehen elämä Suomessa on itseasiassa kohtalaisen vaikeaa. Meitä nimittäin on niin vähän tässä maassa, että naiset villiintyvät aina, kun he näkevät komistuksen. He eivät näytä sitä ulos päin kovin selvästi, mitä nyt punastelevat ja hymyilevät vähän liian aurinkoisesti tilanteeseen nähden ja tietysti juttelevat vähän turhan mukavia (en koskaan kohdannut niin ihanaa käytöstä naisten taholta kun olin ruma finninaamainen teini), mutta jos komea mies jää vähänkin pitemmäksi aikaa heidän ulottuvilleen sosiaalisissa kuvioissa, tulee naisista jotenkin häiriintyneitä. He alkavat pelata miehen kanssa omituisia sosiaalisia pelejä, rankaisevat miestä tämän oletetuista virheistä äärimmäisen ankaralla tavalla (komea mies ei saa anteeksi virheitään, koska sen oletetaan olevan pikkuisen ********* ja jotenkin eteerisen haavoittumaton psyykeeltään) ja ylitulkitsevat miehen tekoja, ja päätyvät lopulta siihen, että mies on itsekeskeinen ja tunteeton narsistisika, joka pitäisi ampua. Mutta koska naisesta ei kuitenkaan ole vahingoittamaan miestä fyysisesti, kerää nainen kaikki voimansa osoittaakseen miehelle muulla tavoin, miten kuvottava olento tämä on. Se ei sulje pois sitä, etteikö nainen voisi samalla aikaa olla myös ihastunut mieheen, mikä tarkoittaa omituista hyväksynnän, suloisen lepertelyn ja omituisten raivokohtausten vuoristorataa, jota mies ei kykene koskaan tajuamaan.
      Rumalla miehellä sen sijaan on helppoa. Jos hän vielä on käytännöllinen ja miehekkäässä ammatissa, naiset pitävät häntä ihanana ja luotettavana nallekarhuna,

• ....

Kyllä se on miehen elämä rankkaa kun koskaan ei ole hyvä. Kai sinä saat itseäs rumennettua, syö itses läskiks tai aja pälvikalju.

• no name

Ikisinkkuna arvosta tämänkin mieskastin tarpeellisten miesten listalle. Heiltä saa aina seksiä.

• T:SE.SAATANANKOMEA

Tykkään olla panomies sinkku,kuka nyt jotain vakiseuraa haluaa, kun kyllästyy niin äkkiä..
      Vapaita naisia on pilvin pimein, nytkin mulla kierroksessa 6 sinkkunaista,ei pääse kyllästymään...

• Tahdon olla panomies
      • Mielummin panomies

Kai tavallaan jaan tämän siksi, että kaikki epätoivoiset neitsyt pojat tajuaisivat, että se mitä he ovat vailla ei välttämättä muutu miksikään sillä että pääsee panemaan. Jotkut ovat tietysti sponttaanimpia kuin toiset, mutta jos olisit sellainen, niin olisit saanut jo naista. Eli todennäköisesti olet kuin minä, joka tarvitsee pitkän turvallisen suhteen luotettavan naisen kanssa. Ja se taas ei ole vaivan arvoista. Unohda se *****. Ei seksi ole välttämättömyys. Ja etenkään se ei ole välttämättömyys onnellisuudelle. Tuolla pilvin pimein ihmisiä, jotka panee joka viikko ja ne on onnettomia, mitä enemmän ne koittaa panna sitä onnettomammaksi ne tulee.

Ja vaikka ehkä vaikuttaa siltä, että minä vihaan naisia, niin minä väitän että monet panomiehet vasta naisia vihaakin. Ne ei kestä sitä kuinka lutkia naiset ovat. Heidän täytyy elää sen tosiasian kanssa, että he saavat suoraltakädeltä kokea kuin helppoja naiset ovat kun sinulle on oikeat kortit kädessäsi ja heitä vaivaa jatkuva epäilys kaikkia naisia kohtaan. Osa panomiehistä ei suinkaan kärsi sitoutumiskammosta, vaan luottamuskammosta. He eivät luota naisiin.

• Rick:)

Näinpä. Mitään järkeä ei ole seurustella tai elää parisuhteessa. Ainoa,missä on järkeä panoseuran valkkauksessa netistä ja yökerhoista. Sellainen panovalkkaus elämä on myös ihaninta mitä voi kuvitella.

• Rick:)

Esim internetistä ei ole mitään järkeä etsiä muuta kun kertapanoja. Ohan ne tietty vakavan parisuhteen etsintäkanavatkin.

• YT-panomis tekee

sitä mitä jokainen terve heteromies haluaisi tehdä, jos vain pystyisi. Uskollinen parisude on kt-miehiä varten.

• Hohhoh!

Ja panohommat on vaan kuule yksinkertaisten hupia. :)

• Anonyymi
        Hohhoh! kirjoitti:

Ja panohommat on vaan kuule yksinkertaisten hupia. :)

Joopa joo...Ajatelkaa,jos ette ikinä sais oikeaa naista. Toki tekovagina pumppaa ihan hyvin. Ja naiset ostaa dildoja. Eipähän kukaan piä lutkana😊

• SE PORIN PIRU

Miehellä on erittäin kauniit ja surulliset silmät,hän on myös salaperäinen.
      Osaa puhua,kirjoittaa ja ilmaista itseään monella eri tapaa..(Hyvin eroottinen mieheksi).Siihen lankaan ,useimmat naiset lentävät..

• iiics

Tosta porilaisesta on nyt kuultu niin paljon että olisi kiintoisaa se ihme nähdä livenä.

• lainattu pirusta

Naisia ainakin tusina pohjoismaita myöten,mainittu herra imartelee naisia ja antaa palkinnoksi ihania lupauksia.
      Tuntia tai kahta ennen teidän tapaamista hän saattaa maata toisen naisen kanssa ja sinun kanssasi on kuin ei olisi tapahtunut mitään. Kun uskallat epäillä häntä, hän leimaa sinut heti hulluksi, sairaalloisen mustasukkaiseksi.
      Tämä mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta ja vakuuttelee rakastavansa vain ja ainoastaan sinua, vaikka soittelee ja tekstaileekin hyvin usein muille treffikumppaneilleen.
      Myöskin kaikki virheet, joita hän saattaa tehdä, on kaikkien muiden syytä. Juominen, pettäminen, kiroilu, muu huono käytös -> on aina jonkun muun syytä.
      Yksinäisyys on niin hänelle niin suuri pala, että hänen on pelattava varman päälle ja pyöritettävä monta naista yhtäaikaa. Naiset ovat hänen elämänsä.

• iiics

Ei liene varsinainen hunkki, alkonkäyttö ja kuluttava elämä näkyy varmaan päälle päin?

• PPPANEE

Minulla on se lista joka poistettiin, kyllä siitä saa osvittaa että on pukki...Panee panee ja panee kaikkea mikä liikkuu...

• Porin Pirun lista

Lista alkoi 29.04-11
      91 kpl viimmeinen merkintä,En tiedä miten jatkuu, vai loppuiko.....
      Laitan kaupungit ja kunnat...Aika matka/panomies on kyllä..täytyy myöntää...
      15kpl Helsinki
      1kpl Ivalo
      3kpl Rovaniemi
      2kpl Kuopio
      1kpl Kangasala
      2kpl Ylöjärvi
      3kpl Espoo
      3kpl Kirkkonummi
      1kpl Artjärvi
      2kplTeisko
      3kpl Harjavalta
      1kpl Sysmä
      2kpl HML
      1kpl Kauhajoki
      4kpl Kokkola
      2kpl Kankaanpää
      2kpl Jkylä
      6kpl Pori
      6kplTurku
      1kpl Luvia
      1kpl Ulvila
      3kpl Vantaa
      1kpl Parainen
      1kpl Piikkiö
      2kpl Pieksamäki
      4kpl Lappeenranta
      1kpl Tanska
      4kpl SWE
      2kpl FUKE
      5kpl Oulu
      3kpl Seinäjoki
      2kpl Lapua
      1kpl Kauhava 02.02-13

Otin listan mielenkiinnosta talteen,olisi kiva tietää miten se jatkuu??

• iiics

Tampere on mielenosoituksellisesti jätetty väliin!!

• dfgd,k
        iiics kirjoitti:

Tampere on mielenosoituksellisesti jätetty väliin!!

Ei se mikään mielenosoitus ole, Tampereella kun ei vain ole yhtäkään kaunista naista.

• Reipas Mies

Keskimääräistä komeampi mies, hyvä supliikki, kipinä sekä itsetunto, niin Suomessa on aina makuuhuoneita joissa on kaunis sinkku muija jolle ei ne euronjarmot kelvanneet. Netin kautta moni panomies on suomen laajuisen panoringin omaava, kunhan työ on sopivan liikkuva. Usein pikkutakkiset Audi-myyntiedustajat sun muut tärkeilijät ovat näitä salamestareita.

Tietenkin vaimo on näönvuoksi kuten vihkisormuskin. Varattumieshän on kuumin valuutta panomiehissä. Tai jännä retku jonka vois rakastaa omaksi.

Nykyään moni tietää panomiehiä, mutta heitä idolisoidaan, eikä vedetä turpiin yönhämyssä.

Valitettavasti moni nainen ei tunnista panomiestä, vaan luulee deittailevansa unelmiensa prinssiä- onkin osa haaremia ähkittävänä. Nämä miehet eivät rakasta kuin jännitystä ja peliä.

• lottamari<3

Mistä sen panomiehen sitten tunnistaa?

• kiltti ja ujo mies
        lottamari<3 kirjoitti:

Mistä sen panomiehen sitten tunnistaa?

Siitä että se panee niin ihanasti ja on muutenkin aivan täydellinen.

• eräs ikisinkku m

Tunnen itsekin muutaman komean, sosiaalisesti lahjakkaan ja urallaan menestyneen "panomiehen". Heille naisten kaataminen on jonkinlainen pakkomielle, koska tuntuvat tekevän sitä lähes pakonomaisesti. Nämä miehet on myös pettäneet tyttöystäviään varsin paljon, vaikka heidän tyttöystävät ovat olleet aivan huipputasoa (ulkonäkö koulutus luonne).

Kyseiset miehet ei kuitenkaan aiheuta minussa mitään reaktiota suuntaan tai toiseen. Naiset ovat aina pitäneet tuollaisista miehistä ja saavatkin ilmeisesti heiltä hyvää seksiä. Ei heidän suhteet ole minulta pois, koska elän kokemattomana ikisinkkuna.

Omien havaintojen perusteella pariutuminen ja seksi on lähinnä naisten ja juuri näiden erittäin haluttavien miesten yhteinen harrastus. Tavallinen mies voi korkeintaan päästä suhteeseen ja naimisiin jonkin tietyn yksittäisen naisen kanssa. Merkittävä osa miehistä taas ei kykene pariutumaan lainkaan ja syitähän tähän on monia, yleensä kuitenkin kyseessä on ulkonäköongelmat ja henkiset kompleksit.

• iiics

Panomiehet voivat olla sängyssä taiturimaisia, mutta sielläkin lopulta paljastuu sisäinen tyhjyys. Koska he eivät pysty vaihtamaan rekisteriään, on vaihdettava naista.

• Anonyymi

Et saa keltään,siitä katkera kirjoitus. Moni tavismies ei saa eikä pääse edes tapaamaan naisia. Ottaa se päähän.

• Onko lisää kaatoja

Missä menee panomies ja jatkuuko lista??

• atm:ien vihaaja

Ja millähän tavalla se on panomiesten vika että itse ette saa naisia? Eiköhän ongelma ole kuitenkin teistä itsestänne lähtöisin, ja taas kerran sitä syytetään jotain muuta kuin itse ongelman lähdettä. Tyypillistä at-miesten katkeraa itsepetosta.

• atm:ien vihaaja

Oho en huomannut että oli jonkun nosto. Mutta ei se mitään, viestini pätee silti sillä se on ajankohtainen aina.

• ruotsinlaiva

Kusinen deekkiskin saa pillua kun on jännämies.

• Se porin pukki..

2007 aloitin suomi24 treffeillä,kaveri sanoi että jos haluat vaihtelua.(olin juuri eronnut 11v suhteesta)
      No minähän halusin ja tein profiilin ja tapasin 444 naista ja yhden kanssa en mennyt sänkyyn,(Hautausurakoitsija).kylmä kuin kala,kuivalla maalla.
      Aika kova prosentti,vaikka itse sen sanonkin,(Saattaa olla joku unohtunut).
      Tänä samana aikana, tapasin E-kontaktistavuodesta 2009 eteenpäin, 90 jotka kaikki halus mun kanssa sänkyyn.(100%)kaato.
      Olen antanut ainakin kahdet sadat pakit,lopetin koska ei jaksa enään, nettinaisissa ei ole haastetta.(kunto ei kestä).
      Jos vaikka, live elämä toisi uusia tuulia.(Ihan sama vaikka yksin mailman tappiin).
      Olen myös saanut naista Match,comista,Seuraajokaiselle,Deitille,iskuri.flirtair..jne.
      Facebookista yllättävän paljon joku 50-60kpl,
      Varmasti yli 600 kaatoa 7vuodessa jäin pahasti koukkuun ja kun on haluja, vaikka muille jakaa niin se ei vaan loppunut,päinvastoin halut vain kasvoi.
      Mutta haittapuolet lihosin 30kg ja meni stondis,
      tukka lähti ja selkä meni paskasi.
      Matkustamiseen,kortsuihin ja kaikkeen meni rahaa,no hyvä puoli oli se että naiset usein maksoi mun seurasta vielä kun olin iskussa.(osa teki heti rikosilmoituksen kun olin lähtenyt,kostoksi).
      En suosittele kenellekkään,ei tuu kehuja,eikä tarvikkaan tulla.
      Koitin tänä aikana seurustella 5-6 kertaa ,mutta en onnistunut ja kerran .rakastuin.
      Kaikki män, terveys,komeus,jne no matkailu avartaa..Se on mun osalta the end..
      profiilien teko..
      Tein varmasti yli 500 proffaa tänä aikana,kuvallisella profalla kävijöitä,parhaana päivän yli 300 ja viikossa e-kontakstissa yli tuhat..
      Prebaid liittymiä mulla on ollut tänä aikana varmasti yli 300.
      Parhaana aikana mulla 0li 12 vakipanoa,koitin kuinka montaa voi pyörittää, samaan aikaan..
      Sain naiset tekemään mitä halusin,kaikkea piti koittaa ja mua ei tänä aikana jättänyt yksikään nainen.(puhuu paskaa jos muuta väittää).
      Kyllä meinas mennä hermot, monta kertaa ja vittu että naiset on tyhmiä suurin osa.(Akateeminen tai ei).
      Mä en oo sanonu nettinaisille kuin kahdelle, että rakastan ja mä en oo mitään siirappijuttuja niille syöttäny.(Pyrin olemaan hyvinkin salaperäinen).
      Kyllä näistä kokemuksista sais hyvän kirjan tai elokuvan,ihan hauskojakin juttuja ja sitten taas niitä ,vähemmän hauskoja.
      On ollu kaikista ammattikunnista Poliisista,Pankin johtajaan ja siltä väliltä,kun nainen rakastuu se on oksat pois.(mies saa mitä tahtoo).
      Nopein kaato alta 5min kun ovesta sisään,naisilla on yksi yhteinen tekijä.(Isot tissit tai hyvä perse,tai molemmat).
      Rumiakin on ollut ja erittäin kauniita,lihavia,muodokkaita,hoikkia,sporttisia ja yh-äitejä koitin välttää..(niistä ei ole kuin harmia).
      Kyllä mä oon puhunu paljon paskaakin mutta se on tänä päivänä pelinhenki ja se ei pelaa kuka pelkää.
      Tässä tää sitten oli mun ristiretki.

Joo kirjoitus virheitä on, mutta vitunko väliä sillä on...

• Leimattu iäksi

Elämä antaa, elämä ottaa
        se kantaa ja voi pudottaa
        jos jotain haluut niin älä jää odottaan
        koska hetken voi kadottaa...

Sä oot panomies, etkä statuksesta pääse koskaan.

• Anonyymi

Hyvä retki🤣

• Sanaton

Oho..

• pelimies since 2008

Mua taas v*tuttaa eniten sellaiset kaverit, jotka on kovasti olevinaan jotain poikaporukassa, mutta on ujoja ja arkoja naisten kanssa. Ne on jatkuvasti puukottamassa selkään tyyppejä, jotka pärjää naisten kanssa, koska heidänhän pitäisi mielestään itse olla niitä haareminpyörittäjiä. Totta kai heillä on mitä tarjota naisille, ovathan he onnistuneesti kiusanneet pienempiä ja heikompia jo viisivuotiaasta lähtien ja "ansainneet" paikkansa ravintoketjun huipulla. Jos joskus löydän jonkun tällaisen kaverin sammuneena kadulta, saatanpa potkaista jonkun luun paskaksi ohimennessäni.

• Noir

No etkös sä aloittaja tee nyt ihan samaa kuin ne naiset, jotka huutavat kaikkien miesten olevan sikoja?

Jotkut naiset ihastuvat pelimiehiin, mutta kaikki eivät. Olet kuitenkin päättänyt huomata vain ne naiset, jotka juoksevat pelimiesten perässä ja siitä ärsyyntyneenä julistat, että "Sitten kaikki naiset ovat näihin renttumaisiin panokoneihin lääpällään ja antavat näille seksiä."

Esim ,inä en ole koskaan haaveillut pelimiehestä enkä ole sellaisen kanssa ollut.

• Pillunarkkari

Rohkee veto,pillukin voi olla huumetta!!

• Kuinka kehtasit

Jep jep, tästä laimeus kaukana.

• muinuakin vituttaa

Naisten helppous. Muutama typerä pelimiesrepliikki , egobuustausja teeskenneltyä kehonkieltä -> KIPINÄ.

Tämän jälken nainen antaa pillua. Mutta eipä noi tyhmät horot jaksa kauan kiinnostaa.

• Eiturhia repliikkejä

Joo, jos pillun saannilla eläis olisin rikas mies..Mutta se pelimies juttu on satua,uskoo ken haluaa.

• Naisen näkökulma

Minua taas hätkähdyttää näissä pelimies-luonnehdinnoissa se syvään juurtunut käsitys, jonka mukaan naiset ovat oikeasti imbesilllejä sekä älyllisesti että moraalisesti, sikäli kun menevät pelimiehiin retkahtamaan. Jos taas pidämme naisia keskimäärin yhtä älykkäinä kuin miehiä, on ainoa järjellinen ero pelimiehen ja taas herra peukalo-keskellä-kaunista-kämmentä se, että toinen osaa jotain mitä toinen ei.

• sitvit

Joidenkin naisten käytös parisuhteen muodostamisessa muistuttaa sitä, että hypätään pää edellä kivimurskaimeen.

Sitten jälkeenpäin ihmetellään kun sattui. Kyllä, hyvin älyllistä. Tai ainakin todistaa naisen ylivertaisista sosiaalisista kyvyistä.

Ja sitten valitaan taas uusi kivimurskain ja hop!

Mutta kun oli sitä kemiaakin ja se kivimurskain oli niin herkkäkin...

• hertta-ruusu69

Suomalainen nainen ei saa tarpeeksi kehuja, taputteluja, suukkoja, "murutteluja" miehiltä, joten jos kohdalle sitten osuu tällainen amerikkalaistyyppinen livertelijä, niin nainen on sulaa vahaa.

• Huom fiksut naiset
        hertta-ruusu69 kirjoitti:

Suomalainen nainen ei saa tarpeeksi kehuja, taputteluja, suukkoja, "murutteluja" miehiltä, joten jos kohdalle sitten osuu tällainen amerikkalaistyyppinen livertelijä, niin nainen on sulaa vahaa.

Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.(Siis todellakin`, missä ne fiksut naiset?)

• Samaa juttua
        hertta-ruusu69 kirjoitti:

Mutta eihän suomalainen mieskään niitä saa. Yhtä kylmiä ja sosiaalisesti kömpelöitä suomalaiset naisetkin ovat.

Kyllä toki suomalainen mieskin on yllättynyt ja ihastuksissaan kun (ulkomaalainen) nainen on häntä kohtaan kohtelias, kehuu ja flirttaa. Sitä kun suomalainen mies ei yleensä missään koe.

• ryppis

"Minua taas hätkähdyttää näissä pelimies-luonnehdinnoissa se syvään juurtunut käsitys, jonka mukaan naiset ovat oikeasti imbesilllejä sekä älyllisesti että moraalisesti, sikäli kun menevät pelimiehiin retkahtamaan."

Tässä on taustalla joku sellainen ajatuskuvio, jossa miehet katsovat tätä pariutumista ja eivät näe sitä dynaamisena prosessina vaan ainoastaan sellaisena hommana, joss mies tekee jotain ja naisen reaktio on ikäänkuin vakio. Eli jos mies käyttäytyy tavalla X on kaikkien naisten reaktio Y.

Tosiasiassa on tietysti niin, että osa naisista pelaa itse, osa kyllä huomaa että kyseessä on pelimies, mutta pitää lyhyttä suhdetta viihdyttävänä tapana viettää aikaansa, osa kuvittelee voivansa muuttaa miehen ja näkee haasteen, ja osa on sitten näitä, jotka pettyvät, kun eivät saa suhdetta jota luulivat olevansa rakentamassa.

Mielestäni olisi asiallista lähteä siitä, että suurin osa ihmisistä tietää ainakin jollain tasolla mitä on tekemässä. Ehkä kaikki arviot siitä mikä johtaa onnellisuuteen ja mitkä toimintatavat ovat tehokkaita eivät aina ole parhaat mahdolliset, mutta harva aikuinen ihminen kulkee ihan laput silmällä sokkena muiden vietävissä.

• Kympin Nainen
        sitvit kirjoitti:

Joidenkin naisten käytös parisuhteen muodostamisessa muistuttaa sitä, että hypätään pää edellä kivimurskaimeen.

Sitten jälkeenpäin ihmetellään kun sattui. Kyllä, hyvin älyllistä. Tai ainakin todistaa naisen ylivertaisista sosiaalisista kyvyistä.

Ja sitten valitaan taas uusi kivimurskain ja hop!

Mutta kun oli sitä kemiaakin ja se kivimurskain oli niin herkkäkin...

Sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta eivät kaikki naiset halua parisuhdetta. Nainenkin voi haluta miehestä vai hetken viihdettä ja parhaan viihteen saattaa saada pelimieheltä.

Eli ei voi puhua pää edellä kivimurskaimeen menosta parisuhteen muodostamistapana jos ei ole alunperinkään suhdetta hakemassa.

Se on sitten eri asia jos ihastuu hetken viihteeseen - niin lienee käyneen sekä naisille että miehille. Silloin on leikkinyt tulella ja ottanut tietoisen riskin, että voi polttaa näppinsä. Moni varmaan ottaa tuon riskin tietoisesti koska leikistä nauttii, ei varsinaisesti tyhmyyttään.

Jonkinlaisesta tyhmyydestä (tai ehkä paremminkin naiiviudesta) voi sitten ehkä syyttää niitä, jotka luulevat pystyvänsä toisen ihmisen kesyttämään/muuttamaan/omistamaan. Niitäkin on, mutta uskoakseni vähemmistönä kuitenkin. Ja niitä on kyllä miehissä myös, ettei ole sukupuolisidonnainen asia tämäkään.

• sitvit
        Samaa juttua kirjoitti:

Mutta eihän suomalainen mieskään niitä saa. Yhtä kylmiä ja sosiaalisesti kömpelöitä suomalaiset naisetkin ovat.

Kyllä toki suomalainen mieskin on yllättynyt ja ihastuksissaan kun (ulkomaalainen) nainen on häntä kohtaan kohtelias, kehuu ja flirttaa. Sitä kun suomalainen mies ei yleensä missään koe.

Normaalisti suomalainen nainen valittaa, kiukuttelee, raivoaa, temppuilee ja syyttää kaikesta miehiä. Ja kaikki on niiiiiin vaikeaa.

Jos suomalainen nainen on kohtelias, kehuu, flirttaa tai puhuu kanssasi, on syytä epäillä päihtymystä, mielenterveyden ongelmia tai taloudellisia ongelmia.

• Melko bimpoja
        ryppis kirjoitti:

"Minua taas hätkähdyttää näissä pelimies-luonnehdinnoissa se syvään juurtunut käsitys, jonka mukaan naiset ovat oikeasti imbesilllejä sekä älyllisesti että moraalisesti, sikäli kun menevät pelimiehiin retkahtamaan."

Tässä on taustalla joku sellainen ajatuskuvio, jossa miehet katsovat tätä pariutumista ja eivät näe sitä dynaamisena prosessina vaan ainoastaan sellaisena hommana, joss mies tekee jotain ja naisen reaktio on ikäänkuin vakio. Eli jos mies käyttäytyy tavalla X on kaikkien naisten reaktio Y.

Tosiasiassa on tietysti niin, että osa naisista pelaa itse, osa kyllä huomaa että kyseessä on pelimies, mutta pitää lyhyttä suhdetta viihdyttävänä tapana viettää aikaansa, osa kuvittelee voivansa muuttaa miehen ja näkee haasteen, ja osa on sitten näitä, jotka pettyvät, kun eivät saa suhdetta jota luulivat olevansa rakentamassa.

Mielestäni olisi asiallista lähteä siitä, että suurin osa ihmisistä tietää ainakin jollain tasolla mitä on tekemässä. Ehkä kaikki arviot siitä mikä johtaa onnellisuuteen ja mitkä toimintatavat ovat tehokkaita eivät aina ole parhaat mahdolliset, mutta harva aikuinen ihminen kulkee ihan laput silmällä sokkena muiden vietävissä.

Eikö ne sitten ole,jos yksi jätkä iskee 600naista?

• Pimpulansaantikaava
        ryppis kirjoitti:

"Tässä on taustalla joku sellainen ajatuskuvio, jossa miehet katsovat tätä pariutumista ja eivät näe sitä dynaamisena prosessina vaan ainoastaan sellaisena hommana, joss mies tekee jotain ja naisen reaktio on ikäänkuin vakio. Eli jos mies käyttäytyy tavalla X on kaikkien naisten reaktio Y."

Kyllä naisten reaktio on pääsääntöisesti sama, jonkin verran varianssia on, mutta naiset ovat kuitenkin naisia ja toimivat tunteidensa mukaisesti.

Jos naisten reaktiot olisivat hyvin erilaisia keskenään, niin tuskinpa miesten saamissa pillumäärissä olisi niin valtavia eroja. Jos yksi mies panee satoja naisia, ja pystyy vielä valikoimaan kauniimmat päältä, niin kyllä hän selvästi on löytänyt yleispätevän toimintakaavan X, jolla naisilta saa pillua.

• Anonyymi
        Huom fiksut naiset kirjoitti:

Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.(Siis todellakin`, missä ne fiksut naiset?)

Tässä ketjussa näkyy hyvin selvästi miten ätmit ovat niitä jotka haluavat kontrolloida naisen seksuaalisuutta vain siksi, etteivät itse kykene samaan kuin halutuimmat kanssaveljensä.
        Naurettavaa.
        Sama kuin kalastaja vihaisi lohia vain koska ei saa niitä pyydystettyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ketjussa näkyy hyvin selvästi miten ätmit ovat niitä jotka haluavat kontrolloida naisen seksuaalisuutta vain siksi, etteivät itse kykene samaan kuin halutuimmat kanssaveljensä.
        Naurettavaa.
        Sama kuin kalastaja vihaisi lohia vain koska ei saa niitä pyydystettyä.

Lisää tuohon vielä sellainen tilanne, jossa kaunis lohi itsestään hyppää kokemattoman kalastajan syliin. Mitä tekee kokematon kalastaja? Hän säikähtää, heittää lohen pois ja lähtee karkuun.

Ja palaa luonnollisesti hetken kuluttua taas sättimään lohia.

• Pokasitko opeilla

Jani Päivärinta väittää tietävänsä mitä nainen haluaa. Sen hän kertoo mielellään muillekin, kunhan hinnasta sovitaan. Pokaamisen opetuslapsia hän neuvoo riikinkukkoilemaan ja tanssimaan. Mutta tuleeko näistä wanna-be-naistenmiehistä koskaan iskijöitä?

• Junnu juan

Kuinka helppoa sun oli iskeä naisia? Erittäin helppoa vai erittäin vaikeaa? Itse sanoisin, että erittäin vaikeaa. Ja syytä en tiedä. ?
        Kerro sinä,minä kiinnostunut?

• jep jep
        Junnu juan kirjoitti:

Kuinka helppoa sun oli iskeä naisia? Erittäin helppoa vai erittäin vaikeaa? Itse sanoisin, että erittäin vaikeaa. Ja syytä en tiedä. ?
        Kerro sinä,minä kiinnostunut?

Tässä sulle vastaus jota olet odottanut kuin kuuta nousevaa : riippuu naisesta ja siitä kuka iskee :)
        Ei silti, kyllä sen aika nopeasti huomaa onko nainen ns. helppo vaiko vaikea. Tässä on silti pari muttaa. Nainenhan voi aina esittää vaikeasti tavoiteltavaa jne.
        Sun kysymykseen on kyllä mahdotonta antaa absoluuttista totuutta, joten älä mieti asiaa ollenkaan vaan anna palaa!!! Jos ei käy flaksi niin sitten ei käy ja jos käy niin sitten käy :) Lykkyä tykö vaan!!

Itsehän en iskenyt, vaan annoin iskeä minut.(valkkasin parhaat päältä)Välillä yhteydenottoja oli toista sataa.

• Ainaeivoivoittaa

Ex pelimies löysi sen oikean,sitä kesti 8kk ja se loppui, no elämä on.
      Mä en oo kelleen katkera mistään ja jos joudun oleen loppuelämän yksin sopii mulle.
      Voinhan mä aina muistella parhaita hetkiä,ne ei unohdu jos ei tule dementiaa.

• PP the end pokailut

Enmpää en häiritse teitä,lomakin lopuillaan,pitää palata kotini on linnani.
        Pari suvea menee,mutta ei auta itku markkinoilla,kiitos sukista ja suklaasta,lähettäjä ei ole mun tiedossa mutta kiitos kuitenkin. Mä en täällä postaile, joten voitte jättää kaikki postailut trollien tekosiksi.

• Voi niitä akkoja

Että joku akka laitto jouluna sukat ja suklaata?

• Bollari Tietää
    • bollari
    • T:Doktor
    • Muuhun en usko

Panomiehillä on erittäin voimakas saalistusvietti,mihinkä se muka katoaa.
      Korkeintaan kohde vaan vaihtuu,ehkä ikä tulee jossain välissä vastaan.
      Panomiehet ,päättävät parisuhdepelissä kuka saa nais-seuraa ja kuka ei.
      Sinusta saa lähinnä helvetin epävarman ja kovistelevan kuvan kun sulla ei ole rahkeita mihinkään muuhun kuin tuohon "sä"päätät, ei ole tarvetta edes katsoa omanikäisiin,tai nuorempiin, yh-äiteihin päin niinkö? vielä erittäin vahva luontainen saalistusvietti.
      Mitä vikaa yh-äideissä on?Sitä en voi ymmärtää.

• pukkihuoripukki

Lähes sairauteen verrattavaa
        Ennen käytettiin nimeä huoripukki tms. kun haluttiin kuvata miehiä joilla heikko itsetunto tai luonnevika. Psykologia tuntee käsitteen donjuanismi, kun kuvataan narsistisesti sairasta miestä, joka sisimmäässään halveksii naisia ja ****** niitä urakalla. Sinänsä näiden miesten ryhmä jotka keräävät seksikumppaneita, ei ole mikään harmooninen, joku hakee seksin kautta "valtaa" toinen nautintoa ja kolmas vaikkapa muiden nöyryyttämistä ym.
        Yhteistä taitaa vain olla, ettei olla oman elämän kanssa tasapainossa, sisältä löytyy usein hyvin epävarma huonon impulssikontrolin omaava ihminen. Suurella osalla tuohu jatkuuvläpi elämän, osa pääsee kuiville. Suuri rakkaus ei näitä useinkaan "pelasta" koska arkipäivän vaikeuksiin törmätessään, vanhat "selviytymiskeinot" saavat usein vallan

• Legendaaaaaaaaaaaaaa

Niin, varo mitä toivot. Kateus on lahja, joka ei aina ole perusteltua. Ongelmia on komeilla ja rumilla ja vähän muillakin.
      Kaikki ketjut yhdestä ja samasta panomiehestä..

• panomiehelle..
    • Paskapuhetta. Naiset hyvin harvoin kyselevät entisistä panoista, vaikka te panemattomat sitä kuinka toivoisitte.

• Häpesitkö mitään

Millaista naista,ei kehdata esitellä ?häpesitkö koskaan naisiasi?Esiinnyitkö kaikkien kanssa julkisesti?

• isolla kivisarjalla

Tapailin syksyllä erästä miestä, joka paljastui myöhemmin pelimieheksi, joka pyörittää ilmeisesti useampaakin naista samaan aikaan....
      Hiljattain mies otti minuun uudelleen yhteyttä ja päädyimme sänkyyn (vaikka olin tiukasti päättänyt että niin ei tule käymään).... Olen niin heikko, niin heikko.... En voi vastustaa hänen vetovoimaansa, vaikka tiedän mikä valehteleva paskiainen hän on....
      Enkä voi satavarmasti vannoa ettei se enää toistu....
      Puhukaa mulle järkeä! Kivittäkää vaikka tähän paikkaan!

• jatka vaan

olet ilmeisesti mieltynyt panorinkeihin?

• 18+18

Onko ongelmasi tuon ko. pelimiehen vetovoima vai se ettei sinulla ole mielestäsi riittävästi kysyntää tavallisten miesten parissa (ovat passiivisia, eivät juokse perässäsi)?

• panomiehiä kohtaan

Lapset ja keskenkasvuiset pojatpuhuu pano rinki. Tietty se on suurta kateutta..

• suuri kouluttaja

Tälläinen panoeino koulutti at.kavereistani, naistenkaatajan. TÄMÄ KAVERI ON PILLUNSAANNIN GURU.

• ei jatku enään

20kpl Helsinki
      1kpl Ivalo
      3kpl Rovaniemi
      2kpl Kuopio
      3kpl Kangasala
      3kpl Ylöjärvi
      5kpl Espoo
      4kpl Kirkkonummi
      1kpl Artjärvi
      2kplTeisko
      5kpl Harjavalta
      3kpl kiikoinen
      1kpl Sysmä
      3kpl HML
      1kpl Kauhajoki
      4kpl Kokkola
      2kpl Kankaanpää
      2kpl Jkylä
      10kpl Pori
      6kplTurku
      1kpl Luvia
      1kpl Ulvila
      5kpl Vantaa
      1kpl Parainen
      1kpl Piikkiö
      1kpl pertteli
      2kpl Pieksamäki
      1kpl jämsä
      4kpl Lappeenranta
      1kpl Tanska
      4kpl SWE
      2kpl FUKE
      5kpl Oulu
      3kpl Seinäjoki
      2kpl Lapua
      1kpl Kauhava
      10 tampere

• Anonyymi

Sing Hallelujaa sinulle rakkauden apostoli 😇✌👍

• Anonyymi

Missä nokia eikö siä oo-

• tämä toteuitui

Missä ajassa?

• Anonyymi

Mutta entä,kun pyöritän naisena montaa. Tai käytän yhden yön juttuina,vaikka mies luulee jatkoa tulevan? Olenkin sitten hirveä horo,mutta miehet,jotka haluaa vain panoa,ovst kai hienoja,eivät pukkeja? Kertokaa ero. Se ei voi olla se vehkeen ero.

• Anonyymi

Hutsunainen ei kelpaa parisuhteeseen vaikka tekisi parannuksen, mies kelpaa. Siinä se ero.

• Anonyymi

Tällä palstalla ei ole ns. panomiehiä

• Anonyymi

Luojale siittä kiitos 🙏🙏🙏🙏

• Anonyymi

Mistä alottajalle on syntynyt tuollainen käsitys panomiehistä? Kadehtiiko hän näitä, kuvitteleeko hän näiden olevan onnellisia? Tyhjyys sisällä syö panomiestä aivan varmasti jossain vaiheessa elämää. Eikö mielummin kantsis haaveilla tasapainoisesta, rakkauden täyttämästä elämästä, seksistä ja tunteista jonkun ihanan naiskumppanin kanssa.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Perustelut?

• Anonyymi

Kandee miettiä ja tarkkailla ajan kanssa mihin puskaan sitä päänsä laittaa, hoppu tuo kiireen loppu.

• Anonyymi

Jaa-a, minkähänlaisia nämä paljon kehutut "panomiehet" sitten todellisuudessa ovatkaan? Tiedän joitakin itseään suurinakin naistensankareina pitäviä, mutta ovat lähinnä säälittäviä, ulkonäkökään ei välttämättä edes ole kummoisempi. Ja vaikka mies olisikin ihan hyvännäköinen, ei se auta mitään jos on tyhmä. Vain älykäs ja persoonaltaan mielenkiintoinen, komea mies voi saada naisen sukat pyörimään. Vielä jos mies itse koko ajan suureen ääneen julistaa omaa panomieheyttään niin se kertoo suunnattomasta yksinkertaisuudesta ja karkottaa naiset. Älykkäälle naiselle älykäs mies, kiitos..

• Anonyymi

Jaa-a, on tainnut panomies sutaista sua kerran ja häipynyt kun noin katkera olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a, on tainnut panomies sutaista sua kerran ja häipynyt kun noin katkera olet.

Sinähän se siinä katkera olet, kun kerran heti tulit kirjoittamaan katkeran kommentin. Minun kommentissani ei edes ollut minkäänlaista katkeruutta, vaan kerroin ainoastaan oman mielipiteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se siinä katkera olet, kun kerran heti tulit kirjoittamaan katkeran kommentin. Minun kommentissani ei edes ollut minkäänlaista katkeruutta, vaan kerroin ainoastaan oman mielipiteeni.

Aivan niin. Onko useinkin pelimies höynäyttänyt sua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan niin. Onko useinkin pelimies höynäyttänyt sua?

Älä sohaise liikaa avautujia , itse soppansa ovat keittäneet ja hämmentäneet ja siihen se sitten jääkin. Eläkepäiviä odotellessa ja hän kainalossa.

• Anonyymi

Ei kukaan mies ole sellainen, johon kaikki lankeaa.

• Anonyymi

Kyllä niitä on. Tämä naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä on. Tämä naiselta.

Ei ole. Sinun lihasi on vaan heikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Sinun lihasi on vaan heikko.

Sieltä se tuli.Liha todellakin on heikko ja himokas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä se tuli.Liha todellakin on heikko ja himokas.

Panostakaa henkeen, unohtakaa liha. Niin miehet kuin naiset. Ette joudu panopetejen ja -pirkkojen juoksutettaviksi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Jokainen taaplaa tyylillään.

• Anonyymi

Elämänkouluja niin raskaita niin raskaita.

• Anonyymi

Juu kyl muakin panomiehet ärsyttää..Yritän aina naisena välttää sellaisia..Ihmettelen kovasti kyllä sitä väitettä että joku väitti saaneensa deiteillä sataprosenttisesti naista..On pitänyt olla todella sitten äärimmäisen komea ja kohtelias ja ystävällinen mies,mulla ei vielä ole koskaan onneksi sellaista tullutvastaan..Ehkä täytyy toivoakin ettei tulisi tuollaista vastaan!!Huh huh..!!

• Anonyymi

No mä haluan juuri tällaista panevaa miestä... kyvyt vaan rupeaa hiipumaan mun ikäisiltä... haluttaa niin kovasti että mies koskettelisi mua... ei vaan löydy miestä, missä kaikki piileksii..

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi

Mulla on monta ukkoa kierroksessa. Sitä nämä ukot ei tajua. Voin valita sänkyseurani.

• Anonyymi

Aina löytyy halukkaita miehiä vaikka jonoksi saakka, vaikkei edes kummoinen panopatja olisi, Miesten luontaiset himot ovat niin kovat, moni nainen ei edes ymmärrä sitä kuinka erilaisia miehet ja naiset ovat seksuaalisilta haluiltaan, tarpeiltaan ja ajatusmaailmaltaan. Eivät kaikki, mutta noin yleisesti mies tekee enemmän ulkonäöllisiä kompromisseja. Naisen ei tarvitse olla missi, että niitä vaikka tikapuihin ja pyykkituvan mummoihin työntäjiä riittää siihen sinunkin kierrokseesi. Samat voivat olla tietämättäsi muuallakin lykkimässä jotain ihan muuta. Ei pukilla ole mitään väliä, kunhan on vain reiät mihin purkautua. Kääntöpuoli on vain se, että kun sana kiirii että et ole tavarastasi tarkka, niin miesten silmissä parisuhdemateriaalina olet auttamatta out siveempien daamien rinnalla. Saa jakorasian maineen ja sitä leimaa et saa koskaan pois. Koska naisia koskee yleisessä mielipiteessä eri siveyssäänöt kuin miehiä. Se perustuu osin pitkälti siihen, että mies on se joka iskee ja koettaa tehdä vaikutuksen, nainen vain valitsee. Ja niin kuin jo aiemmin totesin, niitä halukkaita paineidenpurkajia ja yrittäjiäkin tosiaankin riittää. Siksi sille kevytkenkäiselle naiselle tulee auttamatta se kehno maine kun tieto vain kiirii. Se voi tulla vastaan vielä vuosienkin päästä, kun nainen valinnut mahdollisen puolison. Siinä se ahneus viimeistään punnitaan, ellei jo nyt kun olet noissa irstailuissa mukana. Mikä on sen hinta. Mahdollisen elinikäisten sukupuolitautien lisäksi, joista vakavimmat vievät jopa ennenaikaiseen hautaan, osan heikentäen pysyvästi elämänlaatua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60