Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokemuksia Nigerialaisista?

yksinainenvaaan35

Noniin olen siis 35v nainen ja olen nyt seurustellut 5kuukautta nigerialaisen miehen kanssa, tapasin hänet baarissa ja hän on erittäin komea ja päädyimme yhteen. Hän ei puhu suomea mutta englantia kyllä hyvin. Hän sanoo olevansa töissä täällä mutta en ole ihan varma onko hän täällä laillisesti, jokatapauksessa suostuin hänen kosintaan tuossa joku aika sitten, toivottavasti hän ei käytä minua vain hyväkseen saadakseen kansalaisuuden. Tosin vaikka käyttäisi niin kyllä hänen seura ja etenkin sänkypuuhat on sen arvoisia.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

37

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksselja37

      Minulla on myös mies sieltä. Tosi hyvä sängyssä ja ikääkin 15v minua vähemmän. :) Ollaan oltu jo vuosi yhdessä ja häitä alettu suunnittelemaan raskauteni johdosta. Ihanaa saada kaunis lapsi, jolla on noin mahtava isä.
      Hän on ollut naimisissa kotimaassa, mutta eronnut Eurooppaan muuton johdosta. Vanhemmat asuvat edelleen siellä, joille hän joutuu lähettää rahaa kuukausittain. Minä joudun vielä auttamaan, ennen kuin hän löytää töitä Suomesta.

      • Hehehe,.

        Niin juuri,juuri niin.


      • oivallinen nimimerkk

        Hieno vastaus provolle!


      • oot idiootti

        joudut vielä pitkäään auttamaan heh


      • Anonyymi

        Lähettää rahaa vaimolleen ja lapsilleen. Oletko varma että raha menee vanhemmille? Taas on suomihoro haksahtanut musuun.


    • Kerään tilastoa

      Niinpä niin, tie naisen sydämeen kulkee römpsän kautta. Vanha viidakon sanonta.

      Voisitteko muuten tulla sitten tänne kertomaan montako kuukautta meni kunnes muutuitte katkeriksi mustan mukulan yksinhuoltajiksi.

    • naijamen

      Mistä näitä hyväuskoisia oikein riittää? Ei voi kuin ihmetellä. Jälkimmäisenkin mies 'eronnut' Eurooppaan muuton takia. Jos ei ole provo niin tulee ilahtumaan eräänä kauniina päivänä suuresti kun mies haluaakin erota ja tuo vaimonsa Nigeriasta suomeen. Eivät ne siellä eroa vaikka olisi huonompikin liitto kyseesä.

      • tyhmää

        Nyt on taas joku ruvennut provoilemaan!


    • janita epätoivola

      oma kiihkeä nigerialaismieheni oli rahan ja hivin arvoinen, sen verran kestävä kyntömies kyseessä.

    • Sivuton Kiitos

      Janita Epätoivola :o Rahan ja Hivin arvoinen. Repesin!!! :D

    • lousy2

      Ei. Surkea oli.
      Töissä kyllä varmaan on täällä, eri asia sitten minkälaisia hommia tekee.
      Naimisiin jos menette niin kai sillä on sitten pakko sen verran papereita olla ettei täällä laittomasti ole.

    • Provohoro

      Voi elämä mikä provo taas tällä palstalla. Ihan varmasti on miehen käsialaa.

      • lentosukat

        Samaa mieltä sinun kanssa.


    • lentosukat

      Hoh hoijaa. TERVEISIN NAINEN!

      • litsis lätsis

        Miten helvetissä joku voi väittää lättänenäistä, turpeahuulista miesyä komeaksi, jos ei sillä komeudella tarkoiteta melan komeutta


    • kysyn vaan

      Miks tääl suomi24 on näin urpoa provo-porukkaa?? Onko vaikea jättää kommentoimatta tai tarviiko "keskustelua" edes aloittaa, jos ei oikeesti ole mitään sanottava? Silloin harvoin kun näillä sivuilla käyn, tuntuu siltä että sama jengi täällä kirjoittelee ja provoilee. Onkohan teillä muuta elämää, kuin ilkeillä ja kommentoida keskustelupalstoilla?

    • onl2

      Kerran elämässäni seurustelin nigerialaisen "jalkapallon" pelaajan kanssa.
      Alku oli kuin taivaista, mies oli komea kuin mikä ja sekoitti täysin pääni puheillaan ja muulla. Silloin siivosi työkseen Sollilla ja oli juuri saanut muutama kuukausi sitten lapsen (tästä on nyt kohta 3-vuotta).
      Aluksi uskoin kun kertoi lapsen äidin heittäneen pihalle ja kuinka joutui ulos keskellä talvea tämän hullun naisen takia. Jos olisin silloin tienyt mihin rumbaan elämi oli menossa, en olisi siihen koskaan lähtenyt mukaan.
      Muutaman kuukauden kuluttua selvisi, että lapsen äidin mukaan (suomalainen nainen) heillä oli vielä suhde menossa. Mies taas selitti että lapsi oli tehty oleskeluluvan takaamiseksi. Suhteemme jatkui ja monesti olin itse yhteydessä lapsen äitiin, että voisiko antaa meidän elää elämäämme ja hänkin voisi jatkaa.
      Salaa selkäni takana mies oli ilmeisesti kuitenkin elätellyt toiveita että he palaisivatkin yhteen naiselle. Tämä ei suinkaan kuitenkaan ollut ainoa nainen vaan myöhemmin kun erosimme mies kertoi, että oli oikeastaan pettänyt minua noin 20 eri suomalaisen naisen kanssa. Ilmeisesti kaikki naiset loksahtivat samaan ansaan, komea ja erittäin älykkään kuvan antava noin 27-vuotias nuori jalkapalloilija. Huh huh. Ei enää ikinä. En tajua miten joku voi olla noin taitava kieroilija ja selkäänpuukottaja kun hän oli. Aina tuli kun omaan kotiinsa söi ja joi mitä jääkaapista löytyi ja koskaan ei mistään maksanut. Niin sokea voi olla rakkaus! :(

      • onl2

        Lisäykseksi, mies ei kuitenkaan juonut alkoholia tai polttanut tupakkaa tai tehnyt mitään muutenkaan "tyhmää", vaan erittäin hyvältä näytti elämä ulkoisesti.
        Aikaa kului yli 2 vuotta pettäen ja valehdellen ja vaikka aina jokin sisäinen intituooni valoitti minulle ettei kaikki voi olla kunnossa silti halusin uskoa mitä toinen kirkkain silmin vakuutti.

        Ps. Puhelin oli aina äänettömällä meille tullessaan sekä vielä salasana suojattu.
        Kavereita ei fb:kissa oltu, mukamas "turhien riitojen välttämiseksi".


      • 234234423

        "En tajua miten joku voi olla noin taitava kieroilija ja selkäänpuukottaja kun hän oli. "

        No ei nyt kuulosta siltä, että olisi kaverin erityisestä taitavuudesta kyse. Pikemminkin siitä, että olet vedätettävää tyyppiä, jolla on rima matalalla ja unelmat korkealla. Sellaisiahan nuo pleijerit pyörittävät. Täytyihän sinun tietää olevasi tekemisissä epämääräisen kaverin kanssa viimeistään silloin, kun sankari kertoi tehneensä lapsen vain oleskeluluvan saamiseksi.


      • sad :D
        234234423 kirjoitti:

        "En tajua miten joku voi olla noin taitava kieroilija ja selkäänpuukottaja kun hän oli. "

        No ei nyt kuulosta siltä, että olisi kaverin erityisestä taitavuudesta kyse. Pikemminkin siitä, että olet vedätettävää tyyppiä, jolla on rima matalalla ja unelmat korkealla. Sellaisiahan nuo pleijerit pyörittävät. Täytyihän sinun tietää olevasi tekemisissä epämääräisen kaverin kanssa viimeistään silloin, kun sankari kertoi tehneensä lapsen vain oleskeluluvan saamiseksi.

        Ei ne tosiaan kaikki kovin taitavia ole monessakaan mielessä. Playereinä etenkään.Mutta niillä on kuitenkin niin paljon tässä pelissä, että täytyy sitä kyllä arvostaa. Kukaan suomalainen ei ikinä olis olis valmis vapaaehtoisesti tekemään mitään tollasta perheensä eteen.


      • idiot woman

        you are a bastard liar! you know that the guy is fornicating but you only think he will be yours one day... idiot woman! you like to date playboy or badboy... stop your stupid lies here... idiot


    • disappointed1

      Taitaa noi niksut olla kaikki samanlaisia pleijereitä, itelläkin kokemuksia niistä, valitettavasti :(

    • oppeliini1

      On ymmärrettävää että toinen, oli hän musta tai valkoinen, rikas tai koyhä, nuori tai vanha, lirkuttelee asioita kuultavaksesi joita sinä juuri haluat kuulla, siihen seittiin on helppo kietoutua.

      Tiedät aivan tarkkaan että hän elää suomalaisten hoynäytettävien ja nenästä vedettävien naisten siivellä. Kaikki mitv kerrot hänestä kristallin kirkkaasti välkyttää juri tuollaista huijaavaa tyyppiä.

      Vaikka olisit kuinka yksinäinen, älä ole typerä. Sinun ei tarvitse olla yksi noista lukuisista hoynäytettävistä naisista.

      Kuinka maailmassa sinä VOIT EDES ajatella tulevaisuutta hoynäyttäjvn kanssa kun et edes tiedä hänestä mitään!!!!! Sinä olet hänelle vain Suomessa pysysmisen lupakirja mentyäsi hänen kansaan naimisiin!

      Tarvitseeko Suomi hänenlaisiaan nenästävetäjiä ja yksinäisten, hyväuskoisten naisten pilkkaajia?

    • ikävä kokemus

      Kuulostaa tutulta! Tapasin yhden niksumiehen monta vuotta sitten. Ensin ylisti maasta taivaaseen ja oli kohtelias. Sitten rupesi pyytämään rahaa ja oli aina salaperäisen oloinen. Tajusin pian,että oli pleijeri. Kertoi myöhemmin,että oli ollut naimisissa,kun tavattiin! Suutuin ja kysyin,että miksei kertonut?! Kerroin vielä,etten ikimaailmassa halua sekaantua toisen naisen mieheen!!! Oikea lusmu oli tämä tapaus!!!!

    • oivallinen nimimerkk

      Hienosti muotoiltu provo, oi sisällöntuottaja!

      • too bad

        Kyllä kuullut tosi ikäviä juttuja! Mutta eivät kaikki varmasti ole samanlaisia,vaikka useat ovatkin..


    • hyvä provo

      Kaikilla meillä on samanlaisia kokemuksia, oi provo!

    • kale13

      Heh heh, juu siinä mallia suomalaistyttöjen kultapojuista.

    • irlantitar81

      Mä olen myös tavannut nigerialaisen miehen, joka on asunut yli 10 vuotta Irlannissa. Tavattiin syyskuun alussa ja nyt hän on käynyt 2 kertaa Suomessa ja itse olen menossa Irlantiin joulukuun alussa. En vain tämän miehen vuoksi.
      Hän on mua 12 vuotta vanhempi ja vaikuttaa hyvin asialliselta. Olen silti hyvin varautunut, koska on pari outoa juttua... Eli varovaisia ollaan ja katotaan miten menee. Lapsia enkä myöskään naimisiin halua, jotka olen hänelle sanonut ja tuntuu hyväksyvän.

    • harkintaa

      Älkää hyvät naiset olko noin vedätettäviä, että uskotte näitten miesten satuja.
      Vaikka olisitte olleet ikänne ilman miestä, niin annatteko todellakin näiden äijien huijata teitä ja rahojanne. Näillä on myös näitä ns. "morsioita" pitkin suomen kamaraa ja ovat kovia matkustelemaan "sukulaisten ja töitten" vuoksi.
      Muistakaa ainakin sekoillessanne käyttää ehkäisyä, sillä eiköhän nämä kundit ole niitä tauteja kantaneet tänne ihan liikaa. Kun sitten haluattekin kunnollisen ja rehellisen suomi-pojan, niin ei tämä joudu kantamanne sp-taudin uhriksi.

    • irlantitar81

      Itse olen käynyt sp-tauti testeissä jälkeen seksimme eikä mitään löytynyt ja kaikki mahdolliset otettiin. Eikä mun mies multa voi rahaa haluta, koska sitä mulla ei ole :D
      Ei ne kaikki samanlaisia ole!

      • silmät auki

        "Ei ne kaikki samanlaisia ole"

        Ehkä joku päivä olet toistamieltä.


      • 342234234

        Kannattaa käydä testeissä tasaisin väliajoin myös jatkossa.


    • luotettavasta lähteestä

      Kannattaa pysyä heistä kaukana! Ei kaihda keinoja saadakseen,mitä haluavat!!! Totuus voi valjeta liian myöhään!!! Ainakin eräs tietämäni kuulemma sellainen

    • nitte

      Samaa mieltä, ei kannata tutustua, aina vailla jotain, se tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin. Ahneita ja häöikäilettömiä, maksattaa useammalla tyttöystävällä omia elektroniikka- ja vaatehankintoja. Monet innokkaita menemään naimisiin, jotta saisivat oleskeluluvan. Ovat tulleet alunperin "opiskelemaan", eikä tarkoituksena ole koskaan ollut opiskelut, vaan jäädä pysyvästi maahan.

    • 2+17

      Siis miten se on mahdollista että ette tiedä mitä teidän miehet tekee? Miten mies onnistuu pettämään kymmenien naisten kanssa tai pyörittämään suhteita päällekkäin? Miten Miehellä voi olla "salaisia" puhelinnumeroita (toisessa topikissa)? Miten ette tiedä onko laillisesti Suomessa vai ei? Asutteko kaukana toisistanne ja näette joskus satunnaisesti?
      Minä tiedän tasan tarkkaan miten mun mies on tullut suomeen, missä hän on oleillut ennen suomeen tuloa ja missä hän on ollut silloin kun on tänne tullut. Olen ollut yhteydessä viranomaisiin jotka hoitaa hänen asioita ja olen nähnyt mieheni kaikki dokumentit. Hän ei hillu kylillä ja tiedän mitä hän tekee milloinkin. Ei löydy salaisia puhelinnumeroita (hänellä on kaksi puhelinta ja molemmat numerot on mulla). Eikä löydy mitään sukupuolitautejakaan koska nekin on tutkittu.

    • Purina

      Kaipa kunnollisiakin on, minun exäni oli oikea roisto. En voi suositella koska tulevat ja pökkivät naisen paksuksi lupien takia. Exäni kovin yritti mutta ei hänen alkoholin tuhoama spermansa tehonnut minuun.Älä ole altavastaaja.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe